رنگ سال 2022 : چه چیزی و چگونه آن را بپوشیم

موسسه رنگ پنتون نظر خود را صادر کرده و مطلوب ترین رنگ سال آینده را مشخص کرده است. ما به شما می گوییم که آن را با چه چیزی بپوشید و به شما پیشنهاد می کنیم یک مورد مد را در این سایه تازه، تمیز و شیک انتخاب کنید (و ما قبلاً مرتبط ترین گزینه ها را در انتخاب جمع آوری کرده ایم).

 

رنگ سال


هر فصل، طراحان مد و لباس  ده ها، و نه صدها رنگ و ترکیب مختلف را به ما پیشنهاد می‌کنند، که از بین آن‌ها ما مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنیم و هر روز آن را با لذت می‌پوشیم. کسی پالت تیره و تاریک را ترجیح می دهد، کسی دوست دارد با پالت های نئون و رنگارنگ آزمایش کند. انتخاب مقیاس خود، البته، یک موضوع سلیقه ای است. اما یک رنگ همیشه مورد توجه ویژه قرار می گیرد .

 

رنگ سال

 

هر سال، موسسه پنتون  رنگ مورد علاقه خود را انتخاب می کند. کارشناسان روندهای جهانی (و نه تنها در کت واک ها) را تجزیه و تحلیل می کنند و متوجه می شوند که کدام رنگ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اما اگر سال گذشته انتخاب یک برنده غیرممکن بود و کارشناسان تصمیم گرفتند دو سایه اصلی را به طور همزمان ارائه دهند، امسال 2022 این معضل فوراً حل شد. در نتیجه رنگ سال 2022 با شماره 17-3938 به رنگ یاسی Very Peri تبدیل شد. جالب اینجاست که پنتون برای اولین بار در تاریخ 22 ساله خود، سایه کاملا جدیدی ایجاد کرده است که رنگ آبی آرام را با ته رنگ قرمز پر جنب و جوش ترکیب می کند.

 

رنگ سال

 

تصمیم متخصصان برای بازنگری در آرشیوها، بلکه برای ایجاد چیزی جدید، الهام گرفته از فناوری‌های آینده، عصر دیجیتال، خلاقیت و واقعیت‌های همه‌گیری بود که بیش از دو سال طول کشید. پنتون توضیح داد: «طراحی دیجیتال به ما کمک می‌کند تا مرزهای واقعیت را با باز کردن دری به سوی دنیای مجازی پویا که در آن می‌توانیم کاوش کنیم و امکانات رنگ جدیدی ایجاد کنیم، گسترش دهیم. "روندها در بازی، محبوبیت فزاینده متاورس، و ظهور جامعه هنری در فضای دیجیتال، Pantone 17-3938 Very Peri تلاقی زندگی مدرن و چگونگی تجلی گرایش های رنگی در دنیای دیجیتال در دنیای فیزیکی را نشان می دهد. و بالعکس."

 

رنگ سالرنگ سال


انتخاب کارشناسان کاملاً با نظر طراحان مرتبط است. کل پالت یاس بنفش برای چندین فصل در لیست ترندها قرار دارد و سال آینده به وضوح به اوج خود می رسد. با این حال، حتی کسانی که از روند مد و لباس پیروی نمی کنند و چیزها و سایه های دیگری را ترجیح می دهند، باید به این سایه نگاه دقیق تری داشته باشند.

سایه ظریف اسطوخودوس یکی از معدود مواردی است که به همان اندازه در کمد لباس های روزمره و لباس های عصرانه جا می شود. اگر ظاهری محتاطانه و مختصر را ترجیح می دهید، به دنبال کیف دستی مینیاتوری باشید که حتی با احتیاط ترین لباس ها را نیز با موفقیت متنوع کند.

 

رنگ سالرنگ سال

رنگ سال 2022


اگر برای آزمایش آماده هستید، به راحتی می توانید  رنگ های اسطوخودوسی را بپوشید - آنها روشن، کامل به نظر می رسند، اما در عین حال خیلی زرق و برق دار نیستند و توجه زیادی را به خود جلب نمی کنند. ست کردن عالی می تواند لباس های یاسی یا کت و شلوارهای کلاسیک باشد که می توانند خود را در سبک های مختلف به طور متفاوت نشان دهند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید