5 تغییر سالم که زندگی شما را دگرگون می کند

عادات می توانند خوب یا بد باشند . بیایید تمام راههای ممکن را امتحان کنیم تا از شر عادات بد خلاص شویم. در اینجا فهرستی از کارها وجود دارد که امروز شما می توانید انها را برای بهتر ساختن فردای خود ، انجام دهید. پیروی از توصیه های ما اسان است.

1 . بیشتر جویدن
هرچه زمان بیشتری صرف جویدن غذای خود بکنید مقدار کمتری غذا مصرف خواهید کرد. قبل از اینکه مغز شما سیگنال درست را از معده دریافت کند ، ما معمولا هزاران کالری اضافی مصرف کرده ایم. دفعه ی بعد ، یک وعده غذا را آرامتر و کندتر سرو می کنید و زمانی را که معمولا همیشه صرف جویدن غذا می کردید دو برابر کنید. این توصیه هم برای حفظ وزن سالم و هم برای حفظ سلامتی معده مفید است.

2 . نوشیدن آب یخ
تحمل خود را تا بیش از 20% با نوشیدنآب یخ قبل و بعد از ورزش افزایش دهید. این ترفند حتی اگر شما تمرین نمیکنید موثر است. یک لیوانآب یخ اندامهای داخلی بدن شما را تحریک می کند و بدن شما شروع به سوزاندن کالری بیشتری می کند زیرا درآبتدا باید مایع سرد را گرم کند.آب متابولیسم شما را سرعت می بخشد و به حفظ وزن سالم کمک می کند.

3 . شرط بندی
با خودتان عهد ببندید و تمام احتمالات را برای رسیدن به اهدافتان انجام دهید. اگر نمی توانید به تنهایی این کار انجام دهید از یک دوست تقاضای کمک کنید. برای مثال شما می توانید شرطی ببنید و تاریخی را مشخص کنید. اگر شما سر موقع به هدفتان نرسیدید پولتان را از دست خواهید داد. تحقیقات نشان می دهند که 90% مردم وقتی که برنامه ریزی می کنند و عهدهایی می بندند بسیار سختتر تلاش می کنند. هیچکس دوست ندارد بازنده ای باشد که پولش را از دست می دهد!

4 . بیشتر قدم زدن
اغلب اوقات پیاده روی کنید. قدم های بزرگتری بردارید تا کالری بیشتر بسوزانید. قدم زدن در بیرون سالم می باشد. اگر هوا به اندازه ی کافی مناسب نیست ، شما می توانید در محیط داخل قدم بزنید. پیاده روی یک شکل ساده از ورزش است که متابولیسم را بالا میبرد. وقتی در محیط بیرون تمرین می کنید ، برای بدنتان مقداری اکسیژن اضافی نیز فراهم می کنید که مزیت دیگری می باشد. شما سلامت کلی خودتان را بهبود می بخشید و اندام بهتری به دست می اورد.

5 . خوردن غذای خام
ما سعی نمی کنیم شما را قانع کنیم که خوردن ماهی و گوشت خام سالم است. این می توان یک تغییر بیش از حد افراطی باشد! با این حال ، شما می توانید سبزیجات و میوه های خام را بخورید. غذاهای خام حاوی مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری هستند. هر وعده ی شما باید با غذایی خام همراه باشد. بعلاوه هضم کردن غذاهای خام برای بدن شما بیشتر طول خواهد کشید که به این معنی است که شما برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید و در نتیجه در طول روز کمتر خواهید خورد.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir                            

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید