10 عادت که هر کسی را به یک بازنده تبدیل می کند

 
10 عادت که هر کسی را به یک بازنده تبدیل می کند
به نظر می رسد برخی افراد برای بدست آوردن موفقیت خوش شانس هستند ، در حالی که برخی دیگر همیشه بدشانس. شما فکر می کنید یک خوش شانس یا بد شانس هستید؟ اما دانشمندان با این امر موافق نیستند: روانشناسان و ریاضیدانان قادرند الگوی مشخصی بین رفتار انسان و موفقیت که وی می تواند به دست بیاورند ، ترسیم کنند.
 
ما در sayarak.com در تلاش هستیم تا به لیستی از عادت ها برسیم که باعث بوجود آمدن یک بازنده می شود.

 

هرگز اشتباه نمی کند

به نظر متناقض می رسد ، اما این درست است کسانی که اشتباهات کمی می کنند دیر یا زود از موفق شدن دست می کشند. دانشمندان دانشگاه آریزونا حتی میزان شکست ایده آل را - 15٪ تعیین کردند. آزمایش با مدلهای ریاضی به آنها در این امر کمک کرد. آنها سعی در آموزش هوش مصنوعی برای مرتب کردن داشتند. اگر کار 85٪ به درستی انجام شود ، کارها سریعتر پیش می روند. هنگامی که ماشین پاسخ های صحیح بیشتری می داد ، کار بسیار آسان تلقی می شد و به دنبال یافتن اطلاعات جدید و راه حل های جایگزین نبود.
 
بنابراین: موفقیت بیش از حد و مکرر باعث رکود و در جا زدن شما می شود. بنابراین برای تا 15٪ از اشتباهات در فعالیت های روزانه را به خودتان اجازه دهید و احساس آسودگی کنید.
 

 

تلاش می کند همیشه فرد خوبی باشد

خوب بودن بیش از حد مسیری نیست که منجر به موفقیت شود. در حالی که برخی در تلاش هستند تا با تاکتیک خوب بودن نظرات خود را به دیگران منتقل کنند ، برخی دیگر از موضع خود به شدت دفاع می کنند. و این دومی هستند که اغلب به نتیجه می رسند. بنابراین از انتقاد شدید نترسید و از شنیدن نظرات منفی خودداری نکنید.
 
عصیان و سرسختی ، کلید موفقیت است. این موضع دانشمندان است که پس از 40 سال مشاهده، نتیجه گیری کردند. و در صدر آنها کسانی بودند که در کودکی شروع به نشان دادن این خصوصیات کردند. بچه های شیطان در بزرگسالی آماده صحبت مستقیم در مورد علایق خود هستند. آنها از تماس با اولین کسی که دوست دارند خجالت نمی کشند یا در باره از افزایش حقوق با مافوق صحبت می کنند.
 

 

او به بی عدالتی در جهان اعتقاد دارد اما فقط در رابطه با خودش

بازنده آماده است تا بی وقفه در مورد مشکلات خود صحبت کند. اگر در مکالمه، شخص دیگری از زندگی شکایت کند ، مشکلات وی را به هیچ می شمارد. چنین برون گرایی معکوس ، تمایل به جلب توجه به خود و کاهش ارزش مشکلات دیگران باعث دفع افراد می شود. و خود بازنده فقط بدشانسی را تشدید می کند و وقت خود را صرف نارضایتی برای زندگی می کند.
 

 

صبحانه را نادیده می گیرد

صبحانه را نادیده می گیرد و نوشیدنی اشتباه را می نوشد
کارشناسان دریافته اند که پربارترین روز را کسانی می گذرانند که صبح ها قادر به کسب انرژی هستند و می توانند از این طریق تمرکز خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. برای رسیدن به این مهم، چندان کار دشواری لازم نیست انجام دهید: به عنوان مثال، خوردن صبحانه. وعده غذایی اول باعث ایجاد انرژی و بهبود حافظه کوتاه مدت می شود.
 
نکته دیگر از دانشمندان: به جای قهوه صبح ، نیم ساعت قبل از صبحانه را با آب لیمو بنوشید. کافی است یک تکه میوه را درون یک لیوان آب فشار دهید. ویتامین های موجود در مرکبات برای کمک به تمرکز در طول روزتاثیر می گذارد.
 

 

شخص بازنده احساسات را دست کم می گیرد

هوش هیجانی (EQ) کم می تواند باعث شکست شود - هم در کار و هم در زندگی شخصی. کسانی که نمی دانند چگونه احساسات دیگران را بخوانند ، خود را از فرصت سازش و سریع پاسخ دادن به تغییرات محروم می کنند. اعتقاد بر این است که می توان هوش هیجانی را توسعه داد: کتاب بخوانید ، مطالعه و نقاشی کنید ، فیلم های خوب تماشا کنید.
 
خود را دوست داشته باشید و به عشق به خود توجه ویژه ای داشته باشید.مطالعه اخیر دانشمندان نشان داده است که مقداری از خودشیفتگی به موفقیت کمک می کند.
 

 

بازنده می خواهد فقط در یک جهت پیشرفت کند

همه ما مهارت یا صفاتی داریم که به آنها افتخار می کنیم. اما شرط بندی فقط روی یک چیز اشتباه است. موفقیت نیاز به استحکام شخصیت ، تمایل به کسب دانش و رشد جسمی دارد.
 
روانشناسان انگلیس لیستی از خصوصیات را تهیه کرده اند که می توانند کلید دستاوردهای زندگی شوند. 6 امتیاز دارد: مسئولیت پذیری ، انعطاف پذیری ، آمادگی برای چرخش های غیر منتظره ، کنجکاوی ، شجاعت و تمایل به رقابت.

 

چگونه نام شخص با موفقیت او در ارتباط است

آمار نشان می دهد : بین طول یک نام و حقوق و دستمزد ارتباط مستقیمی وجود دارد. بنابراین اگر فرصتی وجود دارد که نام خود را کوتاه تر معرفی کنید - از آن استفاده کنید. شکل نه چندان رسمی اسم باعث می شود که در بین مردم بیشتر پذیرفته شوید و اعتماد به نفس را القا می کند. محققان تخمین می زنند که فقط 1 پسوند یا پیشوند اضافی در نام می تواند دستمزدها را با 3600 دلار در سال کاهش دهد.
 
به عنوان مثال ، یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین با نام بیل گیتس شناخته می شود. چه کسی می داند ، اگر او، خود را با نام کامل خود معرفی می کرد، ویلیام هنری گیتس سوم ! الان در کجای این فهرست بود!

 

چگونه تناسب اندام بر موفقیت تاثیر دارد

در نگاه اول بین موفقیت و اندازه کمر رابطه واضحی وجود ندارد. پروفسور جین اوگدن از دانشگاه سوری ادعا می کند که زنی با کمر نازک به معنای واقعی کلمه این فکر را به دیگران منتقل می کند: "من می دانم خود کنترلی چیست." و مردم ، با نگاه به او ،ناخود آگاه فکر می کنند که اگر او می تواند شیرینی را رها کند ، قطعاً اراده ای محکم دارد.

 

موافقت می کند در صورتی که به نفع او نیست

لبخند زدن و اخم کردن در پاسخ به پیشنهادات دیگران بسیار ساده تر از خودداری یا اعتراض به کسی و مسئولیت پذیری درمورد عواقب تصمیمات است. بنابراین می توانید به عنوان یک فرد شیرین و عاری از درگیری شهرت کسب کنید - اما هیچ چیز بیشتری بدست نیاورید.فرد بازنده نه بخاطر نگرانی دیگران، بلکه به دلیل عدم تمایل به پذیرش تعهدات و ترس از انتقاد است که موافقت می کند.

 

شخص بازنده بندرت بوسه می زند

بوسیدن بسیار مفید است . بوسه ها نه تنها ایمنی را افزایش می دهند و استرس را کاهش می دهند ، بلکه روابط طولانی مدت را نیز تقویت می کنند. دانشمندان ارتباطی بین بوسه و درآمد پیدا کرده اند. ظاهراً فردی که احساس دوست داشتن می کند، با اشتیاق کار می کند.
 
شاید وقت آن باشد که دوست عزیز خود را ببوسید. آیا اسرار موفقیت می دانید؟ کدام عادات را می توانید نام ببرید؟

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید