10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند

در
عقیده ای وجود دارد که زنان موجوداتی ظریف، آسیب پذیر و ضریب هوشی پایین تر از مردان دارد. چقدر اشتباه است که، هنوز کسانی وجود دارند که پایبند به این کلیشه هستند و هنوز هم به چنین مزخرفاتی اعتقاد دارند. بر کسی پوشیده نیست که مدتهاست، نیمی از بشریت، یعنی زنان در بسیاری از زمینه ها از نظر هوش و دانش از مردان هم فراتر رفته ، خواه از نظر علم ، آموزش ، کار یا زندگی. همانطور که معلوم شده ، زنانی در جهان وجود دارند که ضریب هوشی آنها بسیار بالاتر از IQ باهوش ترین افراد است که تاکنون وجود داشته اند. این زنان واقعاً بسیار باهوش هستند و به روش خود سهم بسزایی در پیشرفت جهان و کشورهایشان داشته اند و نام آنها قرن هاست که در تاریخ  بعنوان  باهوش ترین دختر جهان  و باهوش ترین افراد جهان  چاپ شده است.
 

1. ادیت استرن (ضریب هوشی 200)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
یکی از باهوش ترین زنان جهان
باهوش ترین زن جهان
ادیت استرن یکی از باهوش ترین زنان جهان است که مقام اول را در این لیست کسب می کند. او در کودکی با استعداد و درخشان بود و حتی قبل از یک سالگی ، او می دانست که چگونه محاسبات را انجام دهد و جملات کاملی را بیان کند. او مانند سایر کودکان نابغه قبل از هجده سالگی دیپلم های زیادی دریافت کرد. بیش از صد و بیست و هشت اختراع ثبت شده در آمریکا به نام خود دارد. علاوه بر این ، ادیت جوایز مختلف زیادی از جمله در رشته مهندسی را دریافت کرده است. و جای تعجب نیست که ضریب هوشی وی در حدود دویست می باشد و در برخی از تست های ضریب هوشی وی حتی بیشتر از این هم نمره کسب کرد.
 

2. هیپاتی (IQ 190+)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند

باهوش ترین زن دنیا

همانطور که معلوم شد ، مدتها قبل از قرن بیست و یکم ، زنانی بودند که سهم گزافی در پیشرفت علم داشتند و به جهان اختراعات شگفت انگیز می بخشند. هیپاتیا یکی از آنهاست (متولد 351-370) پدرش تئون اسکندریه ریاضیدان محبوب بود . Hypatia یک فیلسوف ، ریاضیدان و ستاره شناس یونانی است که به دلیل دانش و دستاوردهای خود نه تنها در مصر بلکه در امپراتوری روم شرقی نیز مشهور است. این زن شگفت انگیز پس از مطالعه در علوم مختلف ، ستاره شناسی و یک دماسنج و بسیاری از ابزارهای مفید دیگر را اختراع کرد. علاوه بر همه اینها ، او تعداد زیادی رساله و اظهار نظر علمی نوشت و سطح ضریب هوشی وی با شاخصی بیش از 190 می باشد ، وی را به عضویت افتخاری در لیست تحصیل کرده ترین زنان کره زمین تبدیل می کند.
 

3. مرلین ووس ساوانت (ضریب هوشی 190)

باهوش ترین زن دنیا کیست؟

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
مرلین ووس ساوانت به عنوان یک روزنامه نگار و نویسنده،  ستون خود را در مجله ای با عنوان "از من سؤال کن" هدایت می کند ، جایی که همه می توانند از او سؤال کنند و همچنین معما یا تست هوش را برای او ارسال کنند. به هر حال ، نام او به دلیل سطح ضریب هوشی بالا در کتاب رکورد جهانی گینس ثبت شده است و باعث شد وی در رده بندی باهوش ترین زنان جهان صاحب مقام سوم شود.
باهوش ترین دختر جهان جهان کیست
مرلین ووس ساوانت در کتاب رکوردهای گینس به عنوان باهوش ترین زن جهان ثبت شده است . نتایج آزمایش ضریب هوشی شگفت انگیز است. او برای اولین بار در 10 سالگی این آزمون را گذراند ، نتیجه 228 امتیاز است. او در بزرگسالی امتیاز کمتر کسب کرد.
 

4. ماری کوری (ضریب هوشی 185)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
مادام کوری افسانه ای
 
ماری کوری نیز از این قاعده مستثنی نبود. او که شیمیدان و فیزیکدان فرانسوی لهستانی بود و بیشتر به خاطر کار خود در زمینه اشعه و هر آنچه که با آن مرتبط است شناخته شده بود ، از هوش بالایی برخوردار بود ، یعنی 185 امتیاز. این دقیقاً به همین دلیل است که وی موفق به دریافت دو جایزه نوبل در زمینه فیزیک و به ویژه شیمی نیز شد. مادام کوری معروف ترین زن در زمینه علم است که تا به امروز تحسین شده است. برای لیست تمام اکتشافات و پیشنهادات گرانقدر او ، صدها هزار صفحه لازم است. از این گذشته ، او نقش بزرگی در شکل دادن به دنیای مدرن داشت و این همیشه به یادگار خواهد ماند.
 

5. Germain Steel (ضریب هوشی 180-185)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
مادام د استئل 
جرمن استیل در دنیای مادام دی استئل بهتر شناخته شده است. این زن بومی پایتخت فرانسه است ، جایی که در سال 1766 متولد شد. شایان ذکر است که وی مشهورترین مفسران اجتماعی فرانسوی ، فعال سیاسی و عمومی فرانسه و همچنین نویسنده ای است که آثار بسیار خارق العاده و بسیار زیبایی را به جهانیان ارائه داده است. ما همچنین متذکر می شویم که وی به عنوان حریف اصلی فرمانده فرانسوی ناپلئون که در آن زمان حکم صادر شده مبنی بر ممنوعیت ورود وی به این کشور را به دلیل برخی جزوه ها و ترکیب ها صادر کرده است ، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. پس از هرمیتیز در آلمان ، این زن جزئی از گروه گوته شد. تست های مختلف سطح ضریب هوشی وی را محاسبه کرد ، و نمره آن بین 180 تا 185 بود. و علی رغم این که او در رتبه پنجم این لیست قرار دارد ، با این وجود استئل باهوش ترین زن زمان خود محسوب می شود.
 

6. گریس هاپر (ضریب هوشی 175)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
گریس هاپر معروف.
گریس هاپر دانشمند رایانه ای پر طرفدار و پر جنب و جوش از ایالات متحده بود که اولین ابزارهای مربوط به کامپایلر را کشف کرد. وقتی سی و چهار سال داشت ، سعی کرد وارد ناوگان شود اما فایده ای نداشت. بعداً ، این زن تصمیم گرفت به حوزه محاسبات بپیوندد و او همچنان در این زمینه بی نظیر است. به لطف رتبه دریایی و موفقیت بسیار خوبی که داشت ، وی موفق به کسب عنوان "Grace Amazing" شد ، همچنین در بسیاری از دانشگاه های جهان چهل مدرک افتخاری دریافت کرد ، و ضریب هوشی وی 175 امتیاز بود.
 

7. روت لارنس (ضریب هوشی 175)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
روت لارنس فارغ التحصیل جوان آکسفورد است. 
باهوش ترین دختر دنیا
در مکان هفتم روت لارنس درخشان - ریاضیدان از میستی آلبیون بود. او تمام زندگی خود را در زمینه های پیچیده ای فعالیت کرد. کودکی که در سال 1971 به دنیا آمد و از گهواره در سراسر جهان به عنوان درخشان ترین کودک خوانده می شد ، مشهور شد ، زیرا روت دارای ضریب هوشی بیش از 175 امتیاز بود که باعث شد او به یکی از باهوش ترین زنان جهان تبدیل شود. با کمال تعجب ، در سن تنها ده سالگی ، وی به راحتی امتحان ورودی را به بهترین دانشگاه انگلستان - به آکسفورد ، جایی که شروع به دریافت آموزش کرد ، نمود. و پس از فارغ التحصیلی از آن ،  روت لارنس   عنوان جوانترین دانشجو را دریافت کرد که مدرک دیپلم آکسفورد را دریافت کرده است.
 

8. جودیت پولگار (ضریب هوشی 170)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
شطرنج باز مبتکر. 
جودیت پولگار ، متولد 23 ژوئیه سال 1976 ، بهترین بازیکن شطرنج زن است. هنگامی که تنها پانزده سال داشت ، به عنوان یک شطرنج باز موفق به کسب عنوان برجسته ای شد و در سن بسیار جوانی وارد لیست صد بازیکن برتر FIDE شد و تقریباً همه رکوردها را شکست. جودیت دستاوردها و عناوین دیگری نیز دارد. او با داشتن ضریب هوشی 170 ، افتخار بازی با شطرنج بازان بسیار مشهور از جمله ویسواناتان آناندا و گری کاسپاروف را داشت.
 

9. فابیولا مان (ضریب هوشی 162)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
فابیولا مان دختر جوانی است که کمی بیش از بیست سال دارد و در مانسا 162 امتیاز بالایی کسب کرده است که در حدود دو امتیاز بالاتر از دانشمند محبوب آلبرت انیشتین و فیزیکدان مشهور استفان هاوکینگ است. مان عاشق بازی شطرنج است ، اما در عین حال همیشه می خواست در رشته پزشکی تحصیل کند و همچنین در این زمینه کار کند. و علی رغم اینکه دختر از مدرسه دخترانه در لندن فارغ التحصیل شده است ، او صاحب کمربند کاراته بنفش است ، عاشق موسیقی است و با گیتار می نوازد.
 

10. اولیویا منینگ (ضریب هوشی 162)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
سن دوازده سالگی ، که در آن همه کودکان هنوز هم با خوشحالی در خیابان بازی می کنند و به ندرت در خانه ظاهر می شوند ، با اکراه انجام تکالیف از مدرسه و کارهای مختلف را انجام می دهند ، مانع از آن نیست که دختری به نام اولیویا منینگ با موفقیت از آزمون Mens برای سطح ضریب هوشی عبور کند. و وقتی که درمورد نتیجه آن در سال 2012 ، که بیش از 160 بود ، همه دنیا شگفت زده شدند. امتیاز 160 مهم و ویژه است ، زیرا آلبرت انیشتین و استفان هاوکینگ دارای ضریب هوشی 160 بودند. اما اولیویای شگفت انگیز در چنین سنین جوانی توانست با توجه به ضریب هوشی ، از این افسانه های محبوب پیشی بگیرد ، و قاطعانه دهمین خط را در لیست باهوش ترین زنان و مردم جهان به اشغال خود درآورد. 
 

باهوش ترین دختر ایران

تارا شریفی
دختر ۱۱ ساله ایرانی، رکورد ضریب هوشی انیشتین را شکست! 
 
تارا شریفی (دانش‌آموز ایرانی مقیم انگلیس) توانست نمره ۱۶۲ را در تست هوش منسا کسب کند؛ این بدان معنی است که ضریب هوشی وی از معیارها درباره  ضریب هوشی افراد نابغه که ۱۴۰ است، نیز فراتر رفته است.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

پاسخ تست IQ

در

پاسخ : به 10 سوال جواب دهید و IQ خـود را مشخـص کنیـد.


1. تمام ماهها حداقل 29 روز را دارا می باشند.

2. یك ساعت شما اولین قرص را می خورید و نیم ساعت بعد دومی و در اولین یک ساعت قرص سوم را می خورید.

3. فقط یك ساعت. ساعت كوكی شب و روز را تشخیص نمی دهد پس به اولین ساعت 9 كه رسید زنگ به صدا در می آید كه ساعت 9 شب می باشد.

4. حاصل 70 است 10+30/0.5

5.  9 گوسفند باقی می ماند.

6. اول باید كبریت را روشن کند.

7. سفید چون خانه ای كه هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره دارد در نوك قطب جنوب است.

8. همان 2 سیب.

9. هیچ (حضرت نوح کشتی داشت نه حضرت موسی)

10. خوب خود شما هستیددیگه  رو دست خوردید ؟(نام خودتان)

ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست :
7 جواب نادرست و بیشتر : دانش آموز دبستان
6 جواب نادرست : دانش آموز دبیرستان
5 جواب نادرست : دانشجو
2 تا 4 جواب نادرست : استاد دانشگاه
1 جواب نادرست : آی کیو فوق العاده

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...

تست هوش اعداد

در

اعداد زیر را با دقت نگاه کنید، چه رابطه ای بین اعداد بر قرار است؟ بجای علامت سوال چه عددی باید گذاشت ؟


 6=2

12=3
20=4
30=5
42=6
6=42

؟=9

جواب معما را در قسمت نظرات بنویسید. پاسخ بزودی در پست های آینده گذاشته می شود.
این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۷/۱۱/۸هر عددی که مساوی با عدد دیگر میشود با عدد های پایین ضرب میشود برای مثال 6=2 - 12=3 .... یعنی 3×2=6 بنابراین 6=2 . و عدد ?=9 یعنی 90=10×9 یعنی 90=9

در ادامه بخوانید...

ضریب هوشی شما چند است

در

(سیارک): تمرکز فکر، از لوازم قطعی و ضروری هر کاری، به خصوص دانش افزایی، رشد و کمال علمی می باشد. با تمرکز می توانید قدرت فوق العاده ای را که در جهات مختلف، پراکنده و متفرق می باشد و ناچیز به نظر می آید، در یک کانون جمع نمایید و به هدف مورد نظر که بدون این تمرکز، دست نایافتنیبه نظر می رسید ، دست پیدا کنید.دقت و تمرکز خود را با 18 سوال مطرح شده در این پست آزمایش کنید.

۱) یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط کرده است . بازماندگان از سقوط را در کجا دفن می نمایند؟
کانادا – آمریکا – هیچ کدام

۲) یک خروس در بام خانه ای که شیب دوطرفه دارد، تخم گذاشته است . به نظر شما این تخم از کدام طرف سر می خورد؟
شمال – جنوب – هیچ کدام

۳ ) خانمی عاشق رنگ قرمز می باشد و تمام وسایل خود را به رنگ قرمزخریده است . او در آپارتمانی یک طبقه که قرمزرنگ می باشد ، زندگی مینماید. صندلی و میز او قرمزرنگمی باشد .تمام دیوارها و سقف آپارتمان قرمزرنگ می باشند. کفپوش آپارتمان و فرش ها نیز قرمز رنگند .تلویزیون هم قرمز رنگ می باشد. سریع پاسخ دهید که پله های آپارتمان چه رنگی می باشتد؟
قرمز – آبی – هیچ کدام

۴ ) پدر و پسری را که در حادثه رانندگی مجروح شده اند، به بیمارستان بردند.پدر در راه بیمارستان فوت کرد  ولی پسر را به اتاق عمل بردند. پس از مدتی دکتر گفت من این شخص را عمل نمی کنم، به علت اینکه او پسر من می باشد .آیا به نظر شما این داستان می تواند درست باشد؟
آری – خیر – هیچ کدام

۵ ) اگر چهار تخم مرغ، آرد، وانیل، شکر، نمک و بیکینگ پودر را با همدیگر مخلوط نمایید، آیا کیک خواهید داشت؟
آری – خیر – هیچ کدام

۶) آیا می توانید از منزلتان بالاتر پرش نمایید؟
آری – خیر – هیچ کدام

۷ ) یک کیلوگرم آهن چند گرم سنگین تر از یک کیلو گرم پنبه می باشد؟
۱گرم – ۱۰۰گرم – هیچ کدام

۸ ) مردی به طرف یک پلیس که در حال جریمه کردن اتومبیل است، رفته و التماس کرد که پلیس جریمه ننویسد ولی آقای پلیس قبول نکرد.مرد به پلیس نه یک بار بلکه هشت بار بد دهنی کرد .  این مرد چند بار جریمه می شود؟
۸ بار – ۹بار – هیچ کدام

۹ ) اگر تمام رنگ ها را با هم مخلوط نمایید، آیا رنگین کمان درست می شود؟
آری – خیر – هیچ کدام


۱۰ ) گرگی به بالای کوه می رود تا غرش شبانه اش را آغاز نماید.چه مدت طول می کشد تا به بالای کوه برسد؟
دو شب – پنج شب – هیچ کدام


۱۱) اگر به طور اتفاقی وارد کودکستان دوران کودکی تان شوید، آیا قادر به خواندن نوشتن و انجام جدول ضرب خواهید بود؟
آری – خیر – هیچ کدام


۱۲) آیا امکان دارد یک نفر سریع تر از رودخانه می سی سی پی شنا کند؟
آری – خیر – هیچ کدام


۱۳) آقای بیل اسمیت و خانم ژانت اسمیت از هم طلاق گرفته اند. پس از مدتی خانم ژانت اسم اولیه خود را پس می گیرد.با این حال، پس از پنج سال با اینکه هنوز از آقای بیل اسمیت طلاق گرفته ، دوباره خانم ژانت اسمیت می شود. آیا این قضیه امکان پذیر می باشد؟
آری – خیر – هیچ کدام


۱۴) آقای جیم کوک مشکوک به قتل می باشد ولی وقتی که پلیس از او سوال کرد که در موقع قتل کجا بوده ، آقای جیم گفت در خانه مشغول تماشای سریال مورد علاقه ام بودم. حتی جزئیات سریال را برای پلیس شرح داد.آیا این موضوع ثابت می کندکه آقای جیم بی گناهمی باشد؟
آری – خیر – هیچ کدام

۱۵) یک شترمرغ تصمیم می گیرد که به وطنش برگردد .چه موقع برای پرواز او به جنوب مناسب می باشد؟
بهار – پاییز – هیچ کدام

۱۶ ) جمله بعدی صحت دارد.جمله قبلی غلط است.آیا این قضیه منطقی است؟
آری – خیر – هیچ کدام

۱۷) آیا امکانش هست ،  که یک اختراع قدیمی ، پشت دیوار را به ما نشان بدهد؟
آری – خیر – هیچ کدام

۱۸ ) اگر بخواهید یک نامه عاشقانه بنویسید، ترجیح می دهید با شکم پر یا با شکم خالی نامه نوشته شود؟
پر – خالی – هیچ کدام

برای دیدن پاسخ ماوس را از اینجا به سمت پایین بکشید.

۱) هیچ کدام. بازماندگان که زنده اندنیازی به دفن کردن ندارند.
۲) هیچ کدام.خروس که تخم نمی گذارد!
۳)هیچ کدام.آپارتمان یک طبقه که راه پله ندارد!
۴) آری. اگر این سوال را نتوانستید جواب دهید، وای بر شما.دکتر یک خانم جراح است یعنی این شخص مادر پسر است!
۵) خیر، شما پیش از اینکه کیک داشته باشید باید آن را بپزید !
۶) آری،.بپرید و ببینید که خانه شما چقدر می پرد!
۷) هیچ کدام. یک کیلوگرم آهن با یک کیلوگرم پنبه به طور دقیق برابر هستند.
۸) هیچ کدام. خودرو به آن مرد تعلق ندارد.
۹) خیر.رنگ خاکستری خواهید داشت.
۱۰) هیچ کدام. گرگ پیشتر بالای کوه است.
۱۱) آری، شما فقط از کودکستان دیدن می کنید و با همین شرایطی که الان دارید فقط وارد کودکستان شده اید.
۱۲) آری، چون که رودخانه ها که قادر به شنا کردن نیستند!
۱۳) آری ژانت با یک آقای دیگر که فامیل اش اسمیت بوده، ازدواج کرده است.
۱۴) خیر.چون که ممکن است این سریال تکراری باشد و او پیشتر این سریال را دیده باشد.
۱۵) هیچ کدام.شتر مرغ که قادر به پرواز نیست.
۱۶) هیچ کدام. چون که جملات متضاد هم هستند.
۱۷) آری.پنجره یک اختراع قدیمی است که به وسیله آن می توان پشت دیوار را مشاهده کرد!
۱۸) هیچ کدام.بهتر است که یک نامه عاشقانه را با قلم و کاغذ بنویسید و با شکم نمی توان نامه نوشت!

● تفسیر آزمون

▪ اگر تعداد جواب های صحیح شما بین صفر تا ۵ باشد،  شما به طرز وحشتناکی به جزئیات بی توجه می باشید. حواستان را جمع کنید؟
▪ اگر تعداد جواب های درست بین ۶ تا ۱۰ باشد ، نسبتاً بد نیست، اگرچه چندان به جزییات توجه نمی نمایید. 
▪ اگر تعداد جواب های درست شما بین ۱۱ تا ۱۵ است، بسیار خوب می باشد .شما به جزییات توجه می نمایید. 
▪ اگر تعداد جواب های صحیح شما بین ۱۶ تا ۱۸ است، یعنی شمایک  شرلوک هولمز می باشید. صد آفرین

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید. (سیارک)

نظرات

۱۳۹۸/۱۰/۷۱۵ تا درست

در ادامه بخوانید...

تعداد مربع ها را حدس بزنید

در

 

(سیارک): با شمارش مربع های شکل زیر دقت خود را تقویت نمایید.

در تصویر بالا چند مربع وجود دارد؟
۱: ۱۷ مربع

۲: ۱۸ مربع

۳: ۱۹ مربع

۴: ۱۲ مربع

 

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

 

برای دیدن پاسخ ماوس را از اینجا به سمت پایین بکشید.

 پاسخ معما ، گزینه ۲ یعنی ۱۸ است.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

به 10 سوال جواب دهید و IQ خـود را مشخـص کنیـد

در

(سیارک) تستی که در این پست می بینید، در عین حال که ساده بنظر می آید ، اما تعیین کننده ترین تست برای سنجش آی كیو می باشد. برای جواب هر سوال فقط 5 ثانیه زمان دارید. ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست در انتهای پست آورده شده و میزان آی كیو شما را مشخص می کند.



1. بعضی از ماهها 30 روزه اندو بعضی 31 روزه چند ماه 29 روز داریم؟

2.  دكتر به شما 3 قرص  داده و کفته است که هر نیم ساعت 1 قرص بخورید  چقدر طول میكشد تا تمام قرصها را بخورید؟

3. ساعت 8 شب به رختخواب رفته اید و ساعت را كوك كرده اید كه 9 صبح زنگ شما را بیدار کند  وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار می شوید  چند ساعت خوابیده اید؟

4. عدد 30 را به نیم تقسیم نمایید و عدد 10 را به حاصل آن اضافه نمایید حاصل چه عددی می شود؟

5. مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مرده اند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده ؟

6. تنها یك كبریت در دست دارید و وارد یك اتاق سرد و تاریك می شوید كه در آن یك بخاری نفتی ، یك چراغ نفتی و یك شمعوجود دارد اول كدامیك  از این وسایل را روشن می کنید؟

7. فردی خانه ای درست کرده كه هر چهار دیوار آن به سمت جنوب  دارای پنجره می باشد خرسی بزرگ به سمت این خانه می آید این خرس چه رنگیمی باشد؟

8. اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب باقی می ماند؟

9. حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به كشتی برده بود؟

10. اگر  با اتوبوسی  با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران رانندگی کنید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده نمایید و 7 مسافر جدید را سوار کرده و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار نمایید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چه می باشد؟

ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست :
7 جواب نادرست و بیشتر : دانش آموز دبستان
6 جواب نادرست : دانش آموز دبیرستان
5 جواب نادرست : دانشجو
2 تا 4 جواب نادرست : استاد دانشگاه
1 جواب نادرست : آی کیو فوق العاده

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

۱۳۹۸/۱۲/۲۱۱-همه ی ماه ها ۲۹ روزه اند ۲- یک ساعت چون قرص اول رو همون موقع می خوری و قرص دوم رو نیم ساعت بعد و قرص سوم نیم ساعت بعدش که میشه یک ساعت ۳-یک ساعت چون ساعت کوکیه و نمیدونه چه زمانی شبه و چه زمانی روزه ۴-اینو مطمعن نیستم که یه جورایی دو جواب داره جواب اولم ۱۱ چون وقتی میگه به نیم تقسیمش کن یعنی به ۳۰ که میشه ۱ بعد به علاوه ۱۰ میشه ۱۱ جواب دومم ۲۵ چون ۳۰ تقسیم بر ۲ میشه ۱۵ به علاوه ۱۰ میشه ۲۵ ۵-خب خودش داره میگه به جز ۹ تا دیگه ۶-اول کبریت ۷-سفید🤔شاید چون توی قطب شمال بوده!۸-فک کنم همون ۳ تا دیگه ۹- از هر حیوونی دو تا یکی نر یکی ماده ۱۰-اسم خودم چون گفته بود فرض کنید راننده اتوبوسید

۱۳۹۹/۲/۲خوب بود فقط سوال 8رونمیدونم چرا این شد من اول راهنمایی هستم و 6غلط داشتم واسم نوشت دبیرستان

در ادامه بخوانید...

هرگز به ذکاوت خود مغرور نباشید

در

شخصی در یک تست هوش دردانشگاه شرکت کرده است . سوالات این مسابقه به شرح زیر هستند.

1-جنگ 100 ساله چند سال طول کشید؟

 الف-116 سال ب-99 سال ج-100 سال د- 150 سال

 2-کلاه پانامایی در کدام کشور تولید می گردد؟

 الف-برزیل ب-شیلی ج-پاناما د-اکوادور

 3-مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟ 

الف-ژانویه ب-سپتامبر ج-اکتبر د-نوامبر

4-کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟

 الف-ادر ب-البرت ج-جورج د-مانویل

 5-نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس آرام از چهحیوانی گرفته شده ؟

 الف-قناری ب-کانگرو ج-توله سگ د-موش صحرایی

 جواب سوالات در پایین

 اگر فکر می کنید باهوش هستید  پس لطفا به جواب صحیح سوالات در زیر توجه کنید :

.

 .

.

.

.

برای دیدن پاسخ ماوس را از اینجا به سمت پایین بکشید.

1- جنگ 100 ساله از 1337 تا 1453 میلادی به مدت 116 سال 

2- کلاه پانامایی در کشور اکوادور تولید می گردد. 

3- جشن انقلاب اکتبر روسیه در ماه نوامبر  می باشد.

4- نام کوچک شاه جورج البرت بود.(در 1936 او نام کوچک خود را تغییر داد.) 

5- توله سگ . در زبان اسپانیایی insularia canaria که در فارسی به معنی جزایر قناری می باشد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۸/۴/۷جالب بود من فقط 1،3،5 رو تونستم جواب بدم اونم چون قبلا شنیده بودم

در ادامه بخوانید...