اگربه تازگی صاحب فرزند شده اید این هشت محصول میتوانند به شما کمک کنند

پدر و مادر بودن، دشوار است. در میان خستگی و تقاضای هر روزه ی دنیای بیرون و "ذهن کودک"، والدین می توانند از حداکثر کمک ممکن، بهره بگیرند. بطور معمول، وقتی صحبت از پرورش فرزندان و مجهز کردن آن ها به ارتباط حداقل با فناوری(حداقل در سال های اولیه)، به میان می آید، والدین به راه حل های آزمون و خطا تکیه دارند. اما موج جدیدی از محصولات، وارد بازار شده اند که ممکن است کسانی که بزودی پدر یا مادر می شوند را به تفکر مجدد باز دارد.


هر دقیقه ای که در طی تلاش مستاصل برای پرورش یک انسان کوچک سپری می شود، دو معنا دارد، تفریح با فرزند یا استراحت کردن. در اینجا چند محصول (gadget) مراقبت از کودک معرفی می شوند که می توانند دشوارترین کار دنیا را اندکی راحت تر کنند.
(Hatch Baby Rest ($59, Hatch Baby


چراغ خواب های معمولی برای اینکه والدین، به فرزندان خود سر بزنند، ضروری است اما همیشه، نور کافی را در طول نیمه های شب برای غذا دادن به کودک یا زمانیکه کودک بیدار می شود، فراهم نمی آورند. روشن کردن لامپ اتاق نیز فقط فرزند شما را کاملاً بیدار می کند که آنهم خوب نیست.
رست(Rest) ترکیبی از نور شب و صدای ماشین است که به آرام کردن کودک و خوابیدن او کمک می کند. والدین می توانند میزان روشنایی و صدای تلفن خود را کنترل کرده و از تم های مخصوص شب(یا از انواع تم های پیش فرض) استفاده کرده تا به روال شب کمک کنند. همچنانکه فرزندان بزرگتر می شوند، Rest دارای نمایشگر "بسیار خوب، بیدار شو" است و به کودکان اجازه می دهد تا بدانند که زمان مناسب برای برخاستن از رختخواب در هنگام صبح (بجای بیدار شدن در ساعت پنج صبح بدون هیچگونه دلیل خاصی) چه زمانی است.
(TempTraq ($19.99, Amazon

اگر کودکی دارید که تب دارد، مهم است که دمای بدن او را کنترل کنید، حتی در هنگام شب. از سوی دیگر، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید، بیدار کردن دختر یا پسرتان است، چراکه بازگرداندن آن ها به رختخواب، زمانیکه بد اخلاق هستند، کار غیر ممکنی است.
TempTraq یک وسیله ی کنترل کردن هوشمند و پوشیدنی است که در زیر دست قرار می گیرد و دائماً دمای بدن کودک را برای 24 ساعت کنترل می کند، با ارسال این اطلاعات به تلفن هوشمندتان، می توانید این اطلاعات را بطور دقیق ثبت کرده و در صورت لزوم با پزشک کودک خود به اشتراک بگذارید. استفاده از این وسیله راهی خوب جهت نگرانی برای تب داشتن کودک و در عین حال، استراحت کردن است.
Willow wireless breast pump TBD پمپ سینه ی بی سیم


برنده ی جایزه ی "بهترین ابزارک CES قابل پوشیدن امسال، یک هشدار دهنده ی سلامتی یا ساعت هوشمند نبود، بلکه یک پمپ سینه بود. ویلو، مفهوم پمپ را مجدداً خلق کرده و به مادران دارای فرزند کمک می کند تا چندین کار را بطور همزمان، در خانه یا محل کار انجام دهند. این پمپ، درون یک کرست قرار می گیرد و نیازی به استفاده از دست ندارد. هیچگونه طناب یا لوله ای ندارد و در مقایسه با پمپ های معمولی، بسیار کم صداتر است. همچنین خروجی را مشخص کرده، در نتیجه کیسه های پر شده فوراً به فریزر منتقل می شوند.(سیارک
دماسنج تابستانی پستانک نوزاد (7.99 $، Amazon)


پستانک می تواند برای بسیاری از والدین، موضوعی بحث برانگیز باشد، اما فرزند شما، یکی از آن ها را دائماً استفاده می کند. ترکیب پستانک/دماسنج می تواند زمانیکه نوزاد در هوای آزاد است، شدیداً لازم باشد. این دستگاه، امنیت مکیدن پستانک را کنترل کرده و شما را قادر می سازد تا دمای آن را دائماً کنترل کنید. نوزادان پستانک را دائماً در دهان خود نگه می دارند و این دستگاه ممکن است برای آن ها اندکی بزرگ باشد، اما راهی مناسب برای فهمیدن این است که نوزاد ممکن است بزودی تب کند.
$ Owlet Smart Sock 249.99  (کفش هوشمند Owlet)

اکثر والدین می دانند که نوزادان باید به پشت خود بخوابند تا از خفه شدن آن ها جلوگیری شود. والدین باتجربه شهادت می دهند که گاهی اوقات نوزادان تازه متولد شده، این توصیه ی پزشکی را برخلاف تلاش والدین، نادیده می گیرند. این کفش هوشمند با وضعیت هشدار کار می کند و به والدین اجازه می دهد تا اگر مشکلی در رابطه با ضربان قلب یا سطح اکسیژن کودکشان وجود دارد، آگاه شوند. زمانیکه مشکل بوجود می آید، صدای هشدار بلند می شود و یک پیام هشدار نیز، بطور خودکار به تلفن های هوشمند والدین ارسال می شود.
Winnie(اپلیکیشن رایگان، تنها برای iPhone)


اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که به والدین کمک می کنند. آنچه که Winnie را برجسته می کند این است که این اپلیکیشن، موقعیت کنونی شما را اسکن کرده و موقعیت های دوستدار کودکان موجود در آن حومه را مشخص می کند تا زمان شنیدن جمله ی "حوصله ام سر رفته است" به کمک والدین بیاید. علاوه بر ارائه دادن پیشنهادات این چنینی، Winnie به شما اجازه می دهد بدانید کدام محل ها دارای میز، بیمارستان، دسترسی به چرخ کودک و غیره هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از 100000 موقعیت در پایگاه داده ی خود است. والدین همچنین می توانند سایر خانواده های حاضر در آن ناحیه را یافته و از پیشنهادات و توصیه های آن ها استفاده کنند.
پمپ سینه (Naya Breast pump $999, Naya)


پمپ ها ابزاری الزامی برای کسانی هستند که تغذیه با شیر مادر را انتخاب می کنند، اما غالباً با این موضوع راحت نیستند. Naya جایزه ی "فناوری کودک سال 2017" را با این مدل مجدداً طراحی شده برنده شد که از جریان آب بجای هوا برای نیروی پمپ استفاده می کند. نتیجه، کمتر دردناک است، تجربه ی آرامی است که به گفته ی Naya شیر خروجی را دقیقاً تا 29 درصد افزایش می دهد. وزن سیستم فقط سه پوند است که یک باتری هم دارد که به گفته ی شرکت، باید برای حدوداً دو روز دوام بیاورد.
Snoo Smart Sleeper $ 1.160 (گهواره ی هوشمند Snoo)

جای هیچگونه شکی نیست که قیمت گهواره ی طراحی شده ی Yves Behar، باعث گرد شدن چشم ها می شود. با این قیمت، بسیاری از والدین قادر به تهیه کردن آن نیستند اما ارزش پولی که صرف خرید آن می شود را دارد.
Snoo دارای یک سیستم پاسخگوی خودکار است که بچه های ناراحت را آرام می کند و این کار را با استفاده از صدای ملایم تا حرکاتی که مشابه با آن چیزی است که کودک در رحم مادر تجربه می کند، انجام می دهد. اگر کودک در مدت سه دقیقه آرام نشود، گهواره ی هوشمند تلاش خود را متوقف کرده و به والدین هشدار می دهد که باید وارد عمل شده و مطمئن شوند که کودک، نیاز به تعویض پوشک یا خوردن چیزی ندارد. همچنین اطمینان حاصل می کند که نوزادان تازه متولد شده، در طی شش ماه اول، به پشت خود خوابیده اند و این کار را با قنداق مخصوص خود انجام می دهد.
 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام