حقایق باور نکردنی در مورد نوزادان

کمتر کسی دوران نوزادی خود را به یاد می آورد.
کمتر کسی دوران نوزادی خود را به یاد می آورد.اما دانشمندان برخی از ویژگی های کودکان را از بدو تولد تا یک سال کشف کرده اند.
 
حقایق باور نکردنی در مورد نوزادان

نوزادان دنیا را سیاه و سفید می بینند

علاوه بر این ، کمابیش به طور واضح ، کودک فقط می تواند یک شیء ثابت را که از فاصله بین 20 تا 30 سانتی متر از چشم ها قرار دارد ، ببیند اما تا سن دو ماهگی کودک شروع به توجه به حرکت می کند و پس از رسیدن به سه ماه برای تشخیص رنگ ها. بینایی رنگ قرمز را نشان می دهد.
 

رویا دیدن در کودکان فقط بعد از سه سالگی ظاهر می شود

تا این سن کودک بدون خواب دیدن، می خوابد. و سپس فانتزی آغاز می شود ، بیشتر شبیه تماشای یک فیلم انیمیشن هیجان انگیز. دنیاهای شگفت انگیز ، موجودات خارق العاده ، رنگهای زیادی و احساسات شدید از خوشبختی تا وحشت. 
 

نوزادان بیشترین تعداد لبخند را در روز می زنند

برای مقایسه ، یک زن ، به طور متوسط ​​، روزانه 62 بار لبخند می زند ، یک مرد - فقط هشت بار ، اما کودک محبوب شما روزانه دویست برابر شما لبخند می زند. از او قدردانی کنید.
 

تا شش ماهگی کودک شناگر متولد شده است

او حرکات شنای ذاتی و توانایی رفلکس نگه داشتن نفس خود را هنگام غواصی دارد.
 

نوزادان به زبان مادرشان گریه می کنند

کودکان که هنوز در رحم مادر هستند ، آنچه را که در اطراف اتفاق می افتد می شنوند. آنها قبلاً بر روی صداهای زبان مادری خود تمرکز کرده اند و آنها را در فریادشان تکرار می کنند. بنابراین ، فریاد یک نوزاد ژاپنی با گریه یک نوزاد فرانسوی تازه متولد شده فرق خواهد کرد. مادران باردار، با نوزادان خود صحبت کنید. و ....مواظب این ارتباط باشید!

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید