از این به بعد می توانید بازی های retro را در توییتر بازی کنید

یک ماه پس از ساخته شدن هزاران بازی که بصورت رایگان در دسترس هستند، در حال حاضر، می توانید بدون نیاز به مراجعه به وب سایت، یک بازی از مجموعه ی آرشیو اینترنت را انتخاب و آن را بازی کنید.


Chris Kohler، از کارشناسان WIRED.com به این موضوع پی برد که کاربران توییتر می توانند لینک های بازی را بر روی رسانه های اجتماعی خود پست کنند، که شما را قادر می سازد با جستجوگر خود، آن ها را بازی کنید. متأسفانه، این ویژگی تنها برای توییت هایی قابل اعمال است که از طریق جستجوگر وب موجود بر روی desktop دیده شده اند.این خبر بدی است برای همه ی کسانیکه به شدت علاقه مند به بازی کردن Ms.Pacman یا The Oregan Trail از طریق اپلیکیشن توییتر خود هستند.
از همه بهتر این است که نیازی نیست کاری انجام دهید یا هیچگونه تنظیماتی را تغییر دهید. به سادگی، لینکی را هر چه را که دوست دارید. بر روی بازی های منتخب خود توییت کنید و بازی درست مانند یک تصویر یا یک کلیپ یوتیوب ظاهر می شود. این کار، اخیراً از طریق Twitter Cards معرفی شده است که به رسانه های قدرتمند اجازه می دهد تا بر روی platform کار کنند. (سیارک)
همه چیز با استفاده از Dosbox، که مقلد MS-DOS است، اداره می شود. در حالیکه نسخه ی وب، در حال نمایش محتوای بازی به کاربران است، برنامه ی قابل دانلود می تواند به فرض، هر نرم افزار pre-Windows را اجرا کند. در شرایطی که احتمالاً افراد کمی وجود دارند که بدنبال اجرای برنامه های بسیاری قدیمی(20 ساله) office هستند، Dosbox واقعاً برای طرفداران بازی retro یک نعمت است، چراکه بسیاری از این برنامه های قدیمی کلاسیک، بر روی کامپیوترهای مدرن، اجرا نمی شوند.
اگرچه، چندین نقطه ی ضعف در تلفیق توییتر وجود دارد، برای مثال، کنترل ها، که از یک بازی تا بازی دیگر به شدت متغیر هستند، به ندرت در بازی، تعریف شده اند. همچنین زمانیکه از طریق توییتر بازی می کنید، راهی برای نمایش تمام صفحه ی بازی ها، مانند زمانیکه بازی را بر روی صفحه ی اصلی بازی در آرشیو اینترنت بازی می کنید، وجود ندارد.
با این حال، این یک قابلیت عمکرد عالی برای زمانی است که همزمان با حضور خود در رسانه های اجتماعی باید جسورانه در اطراف محل نیزه ها حرکت کنید.(این عبارات اشاره دارد به مراحل بازی های مختلف و به این معنا هستند که همزمان هم بازی می کنید و هم در رسانه اجتماعی خود آنلاین هستید.)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام