تاریخ انتشار 5 بازی جدید

(سیارک): سال ۲۰۱۶، یکی از بهترین سال‌ها برای صنعت بازی بود . شرکت‌های مختلف همگی بازی‌هایی که سال‌ها برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در دست ساخت داشتند را در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار نمودند . با این حال، تعداد بازی‌های ۲۰۱۶ آن‌قدر زیاد بود که برخی از شرکت‌ها عرضه‌ی بازی‌های‌ خود به 2017 موکول کردندقرار است در سه ماهه‌ی آینده، عناوین بسیار خوبی روی دو کنسول سونی و مایکروسافت و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

تعداد بازی‌ها برای زمستان امسال زیاد است در هر پست تاریخ انتشار ،5 بازی گذاشته می شود.

‌‌‌‌‌بازی: Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue

تاریخ انتشار: ۲۳ دی

پلتفرم: PS4

شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس ، قسمت سوم از مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts را  در سال ۲۰۱۷ میلادی، عرضه می کند. در حال حاضر بیشتر از ده سال از عرضه‌ی Kingdom Hearts II گذشته و در تمام این مدتی که منتظر قسمت سوم بوده ایم، شرکت اسکوئرانیکس درحال عرضه بازی‌های فرعی متعددی در این مجموعه بوده است. 

‌‌بازی: Gravity Rush 2

تاریخ انتشار: ۱ بهمن

پلتفرم: PS4

بدون شک  یکی از بهترین بازی‌های کنسول دستی سونی ، قسمت اول Gravity Rush می باشد. نقطه ضعف این بازی خلاقانه و شگفت‌انگیز، این بودکه روی پلی‌استیشن ویتا نصب می شد ، و به همین علت اصلا فروش خوبی نداشت .سونی قسمت دوم این بازی را مختص پلی‌استیشن۴ ( PS4) ساخته است.

بازی: Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King

تاریخ انتشار: ۱ بهمن

پلتفرم: Nintendo 3DS

Dragon-Quest-8

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شماره‌های این بازی ، قسمت هشتم مجموعه بازی‌های «دراگون کوئست»، می باشد .شرکت  اسکوئرانیکس قرار شده این بازی را که سال‌ها پیش برای کنسول پلی‌استیشن۲ عرضه شد،قابل نصب  روی کنسول دستی نینتندو عرضه نماید.

بازی: Resident Evil 7

تاریخ انتشار: ۵ بهمن

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

پازل‌ها، معماها و بازی با آیتم‌ها و اتاق‌های مخفی،  در یک عمارت بزرگ ،بخش بزرگی از قسمت هفتم رزیدنت اویل ۷ را تشکیل می دهند. در قسمت هفتم خبری از مهمات زیادنمی باشد و کشتن هیولاها و زامبی‌های بازی، کار سختی است . کپ‌کام برای اینکه بازی را ترسناک‌تر کند، دوربین آن را اول‌شخص کرده است . (سیارک

‌‌‌‌‌‌بازی: Tales of Berseria

 

تاریخ انتشار: ۵ بهمن

پلتفرم: PC، PS4

بازی Tales of Berseria قسمت جدیداز مجموعه بازی‌های Tales می باشد شرکت سازنده  بازی‌ سازی باندای نامکو است. این مجموعه بازی‌ها روندی بسیار خوب و داستانی جذاب دارد. اگر با مجموعه‌ی Tales بازی نکرده اید ، اما  هوادار نقش‌آفرینی‌های نوبتی هستید ، پیشنهاد ما برای شما این بازی است.در این قسمت Tales of Berseria مثل قسمت‌های دیگر ، نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی است.

ادامه تاریخ انتشاربقیه بازی ها در پست های آینده

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید