تاریخ انتشار بازی های جدید بخش 3

بازی: For Honor

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

اگر دوئل‌های سامورایی خوب  مثل Nioh را دوست دارید ، اما درجه‌ی سختی  Nioh برای شما بسیار بالامی باشد، بازی جدیدشرکت یوبی‌سافت با عنوان For Honor  را انتخاب کنید که در کنار دوئل‌های سامورایی، دو کلاس شوالیه و وایکینگ هم دارد. می‌توانید یکی از کلاس‌ها را انتخاب و در مبارزات بسیار بزرگ و شلوغ بازی، شرکت نمایید. برای  بازی For Honor حتی در بخش داستانی باید همیشه آنلاین باشید. (سیارک)

‌‌‌‌بازی: The Walking Dead: A New Frontier

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن

پلتفرم: Xbox One، PS4

نسخه‌ی دیسکی فصل سوم بازی The Walking Dead، قسمت اول و دوم این سری را در خودش جای خواهد داد. با خرید نسخه‌ی دیسکی، می‌توانید بقیه‌ی قسمت‌ها را به رایگان دانلود کنید. بازی شگفت‌انگیز می باشد و پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی را تهیه نمایید.

‌‌‌‌بازی: Sniper Elite 4

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

اسنایپر الیت ۴، دنباله‌ای مستقیم برای قسمت قبلی این مجموعه بازی‌ها می باشد. بازی مثل همیشه داستانی در رابطه با جنگ جهانی دوم می باشد و قصه‌اش دقیقا در ادامه وقایع اسنایپر الیت ۳ است. سیستم‌های گذشته‌ی بازی مثل دوربین اکس-ری هنوز هم در اسنایپر الیت ۴ جزو سلاح های انتخابی می باشند . در نسخه 4  هوش مصنوعی دشمنان بسیار پیشرفت کرده و به رفتار بازی‌کننده‌ها، عکس‌العمل واقعی‌تری نشان می‌دهد. مراحل مخفی-کاری در شب برای اولین بار به این مجموعه اضافه شده است. (سیارک)

بازی: Halo Wars 2

تاریخ انتشار: ۳ اسفند

پلتفرم: PC، Xbox One

سازندگان مجموعه بازی‌های «توتال وار» در حال ساخت قسمت دوم بازی Halo Wars می باشند ؛ همین موضوع  برای اطمینان از کیفیت بازی کافی می باشد. بازی Halo Wars دارای انیمیشن‌هایی بسیار باکیفیت می باشد. بازی مثل قسمت اول، دو بخش داستانی متفاوتدارد: یکی نیروهای UNSC و دیگری فضایی‌های جدیدی به اسم Banished که با کاوننت‌ها تفاوت دارند . مایکروسافت برای Halo Wars 2 سنگ تمام گذاشته و میان‌پرده‌های این بازی را تیم سازنده‌ی میان‌پرده‌های Halo: The Master Chief Collection می‌سازند .

‌‌‌‌‌‌‌بازی: Berserk and the Band of the Hawk

تاریخ انتشار: ۳ اسفند

پلتفرم: PS4، PS3، PS Vita، PC

استودیوی بازی‌سازی Omega Force را با مجموعه بازی‌های Dynasty Warriors می‌شناسیم؛ بازی‌هایی که شما را در مقابل لشگری هزار نفری قرار می‌دهند و شما هم با یکی دو ضربه، تمام این چند هزار نفر را به آسمان می‌فرستید. بازی جدید Berserk‌ از روی انیمه‌ی آن ساخته شده است و دقیق از نظر روند، شبیه به یک Dynasty Warriors است؛ با این تفاوت که شما این بار داستان و شخصیت‌های مجموعه‌ی Berserk را دنبال می‌کنید. مجموعه بازی‌های Dynasty Warriors بسیار سرگرم‌کننده هستند و اگر از انیمه‌ی Berserk خوش‌تان می‌آید، بازی کردن بازی آن هم خالی از لطف نیست.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید