تاریخ انتشار 5 بازی جدید بخش چهارم

(سیارک) : سال ۲۰۱۶، یکی از بهترین سال‌ها برای صنعت بازی بود. در سه ماهه‌ی آینده در سال 2017 ، عناوین بسیار خوبی روی دو کنسول سونی و مایکروسافت و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در این پست نگاهی به این بازی‌ها می اندازیمتاببینیم ، می‌خواهیم برای کدام‌شان پول کنار بگذاریم. از همین حالا خودتان را برای خرج کردن آماده نمایید. اگر عنوانی جا افتاده بود، در بخش نظرات برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  بازی: LEGO Worlds

تاریخ انتشار: ۳ اسفند

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

هیچکدام از بازی های لگویی مختلف تا به امروز توانایی اضافه کردن (چیز هایی که دوست داریم )را به خانه‌هایی لگویی، نداشته است. اما بازی LEGO Worlds برای اولین بار، امکان ساخت دنیاهای بزرگ لگویی را برای‌مان فراهم کرده است. بازی از نظر ساختار، کاملا شبیه به ماین‌کرفت می باشد. با این حال LEGO Worlds یک خط داستانی که شخصیت‌های مختلفی را شامل می شود را در مقابل شما قرار خواهد داد و دارای مراحل بسیار مختلفی می باشد.

بازی: Horizon: Zero Dawn

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند

پلتفرم: PS4

بازی هورایزن یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن۴ می باشد . این بازی که توسط استودیوی بازی‌سازی گوریلا گیمز در حال ساخت است ، یک اکشن فوق العاده پساآخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن، ربات‌ها نژادهای برتر و اصلی زمین می باشند  و انسان‌ها، به زندگی قبلیه‌ای خودشان برگشته اند. بازی یک اکشن سوم شخص ماجراجویی است که در آن، ماموریت‌های مختلفی را به پایان می‌رسانید و در همین حین با جمع کردن منابع مختلف، اقدام به ساخت آیتم‌های متنوعی می‌کنید. هورایزن از نظر گرافیکی هم تا به امروز، بسیار زیبا خودش را نشان داده است و یکی از مهم‌ترین بازی‌های سونی برای نمایش قدرت پلی‌استیشن۴ پرو می باشد.

‌بازی: Torment: Tides of Numenera

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

اگر قسمت اول بازی تورمنت را بازی کرده باشید و به شما بگوییم که تیم سازنده‌ی همان بازی، پس از این همه سال دوباره گرد هم جمع شده‌اند تا یک تورمنت جدید بسازند، مطمئنا دست از پا نمی‌شناسید و صبر کردن تا زمان عرضه‌ی Torment: Tides of Numenera برای‌تان بسیار سخت می‌شود. بازی کاملا از نظر ساختار، شبیه به قسمت اول تورمنت ساخته شده؛ یعنی هنوز هم یک نقش‌آفرینی کلاسیک ایزومتریک با سیستم مبارزه‌ی نوبتی و تاکتیکی است. قرار است داستانی قوی، درست مثل تورمنت اول، در Tides of Numenera جای بگیرد و بازی‌کننده خودش داستان خود را بسازد. کلاس‌های مختلفی هم در بازی وجود دارند.

‌‌‌‌‌‌بازی: Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

طبق گفته‌ی یوبی‌سافت، گوست ریکان جدید، بزرگ‌ترین دنیایی که تا به حال این شرکت ساخته است را در خودش جای داده. در Ghost Recon Wildlands، در نقش یکی از اعضای گروه گوست‌ها به بولیوی سفر و با بزرگ‌ترین کارتل مواد مخدر این کشور، مبارزه می‌کنید. بازی یک نقشه‌ی بسیار بزرگ دارد و شما می‌توانید در آن، هر جور که دوست دارید، اهداف خودتان را به پایان برسانید. در Wildlands سوار همه نوع وسیله‌ی نقلیه می‌شوید، از سلاح‌های مختلفی استفاده می‌کنید و از همه مهم‌تر، گروهی با دوستان خودتان می‌سازید تا مراحل بازی را با هم انجام دهید.

‌‌‌‌‌‌بازی: NieR: Automata

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند

پلتفرم: PS4، PC

با اینکه به سابقه‌ی بلند و بالای استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز» در ساخت بازی‌های اکشن اطمینان داشتیم، اما باز هم تصور نمی‌کردیم بازی NieR: Automata به این خوبی باشد. به لطف دمویی که یک هفته‌ای است به رایگان روی شبکه‌ی پلی‌استیشن عرضه شده، توانسته‌ایم NieR جدید را تجربه کنیم. بازی سیستم مبارزه‌ای بسیار خوب دارد که هر طرفدار اکشنی را ذوق زده می‌کند. همین غولآخرهایی که در دمو دیده‌ایم، آن‌قدر بزرگ و خوب بوده‌اند که نمی‌توانیم برای نسخه‌ی نهایی بازی صبر کنیم. فقط امیدواریم که بازی، ربطی به شماره‌ی اول NieR نداشته باشد؛ چون افراد زیادی آن را بازی نکرده‌اند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید