سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

 شرکت نامدار بتسدا به تازگی ضمن اعلام تنظیمات گرافیکی، به تشریح مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus پرداخت.

دیگر زمان زیادی به انتشار بازی مورد انتظار Wolfenstein 2: The New Colossus باقی نمانده و برای آنکه پی سی بازها سیستم خود را برای اجرای این عنوان ویدیویی محبوب آماده کنند، شرکت بتسدا سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی را مشخص کرد. همچنین، در ادامه این خبر، شرکت بتسدا بسیاری از تنظیمات گرافیکی بازی را اعلام کرد که شامل اسلایدر FOV، نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از چندین حالت کور رنگی و پشتیبانی از صفحه نمایش های فوق عرض (Ultrawide) است.(سیارک

بدون تردید پیشرفت روز افزون صنعت بازی سازی بر هیچکس پوشیده نیست، اما این موضوع هرگز نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای سیستم های مورد نیاز رده بالا و قدرتمند باشد. متاسفانه سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus چندان بهینه نشده و به نظر می رسد که برخی از بازیکنان و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی قادر به اجرای این عنوان نیستند و سایر بازیکنان را نیز به چالش می کشاند. همچنین مشخصات این سیستم تفاوت زیادی با سیستم پیشنهادی ندارد که این موضوع یکی ضعف های مهم و اساسی بازی است.

به هر حال، سازندگان و توسعه دهندگان برای اجرای بازی با گرافیک و رزولوشن پایین، سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی اینتل Core i7-3770، رم ۸ گیگابایت و کارت گرافیک Geforce GTX 770 با ۴ گیگابایت حافظه داخلی را توصیه کرده اند. به علاوه، فضای مورد نیاز جهت نصب بازی ۵۵ گیگابایت اعلام شده است.

اما از آنجا که غالب پی سی بازها همیشه به دنبال بهترین تجربه بازی از لحاظ گرافیکی هستند، از این رو سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Wolfenstein 2: The New Colossus برای این افراد نیز مشخص شده است. این دسته از بازیکنان برای تجربه بازی با بالاترین تنظیمات گرافیکی، به پردازنده مرکزی اینتل Core i7-4770، رم ۱۶ گیگابایت و انویدیا Geforce GTX 1060 با ۶ گیگابایت حافظه داخلی احتیاج دارند.

سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus:

پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-3770 یا ای ام دی FX-8350
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا Geforce GTX 770 یا ای ام دی Radeon R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و یا ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
فضای مورد نیاز: ۵۵ گیگابایت
سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein 2: The New Colossus:

پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-4770 یا ای ام دی FX-9370
رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا Geforce GTX 1060 یا ای ام دی Radeon RX 470
حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و یا ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
فضای مورد نیاز: ۵۵ گیگابایت
بتسدا به منظور جلوگیری از عدم رعایت حقوق کپی رایت و انتشار غیر قانونی بازی، اقدامات دیگری را به غیر از قفل امنیتی در نظر گرفته است. گفته شده کاربران و پی سی بازها جهت نصب و فعال سازی بازی باید به حساب کاربری شبکه استیم و اینترنت متصل شوند. همچنین، چنانچه قصد تجربه بازی بر روی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ را دارید، بهتر است بدانید که شرکت ای ام دی دیگر از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کند و بدین خاطر منتظر انتشار درایورهای جدیدی برای کارت گرافیک های این شرکت نباشید.(سیارک

نکته جالب این است که تنوع زیادی در تنظیمات گرافیکی و شخصی سازی بازی Wolfenstein 2: The New Colossus دیده می شود و بازیکنان بر اساس مشخصات سیستم خود قادر به تغییر و انتخاب آن ها هستند. سه حالت کور رنگی مختلف به نام های سرخ کوری (Protanopia)، سبز کوری (Deuteranopia) و آبی کوری (Tritanopia) در بازی قرار داده شده است. به علاوه، اسلایدر میدان دید بازیکنان یا همان FOV از ۷۰ الی ۱۲۰ درجه قابل تغییر است.

در این میان، بازی به طور کامل از صفحه نمایش هیای فوق عریض (Ultrawide) و نسبت تصویر ۲۱:۹ (همچنین ۱۶:۹، ۱۰:۱۰ و ۴:۳۰) پشتیبانی می کند. عنصر بصری anti-aliasing نیز دارای چهار تنظیم مختلف به نام های TAA, FXAA, SMAA و TSSAA است.

در ادامه می توانید لیست کامل اسامی عناصر بصری و تنظیمات گرافیکی Wolfenstein 2: The New Colossus که در جریان بازی قابل تغییر هستند را مشاهده کنید.

Lights
Shadows
Directional Occlusion
Reflections
Decals
Motion Blur
Image Streaming
Volumetric Quality
Decal Filtering
Deferred Rendering
Chromatic Aberration
Depth of Field
Resolution Scaling
شایان ذکر است؛ بازی مورد انتظار Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با ۵ آبان ماه ۹۶ بر روی سه پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود. همچنین بنا به همکاری شرکت بتسدا با نینتندو، این عنوان ویدیویی در سال آینده به دست طرفداران و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می رسد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید