معرفی بازی موبایل Hitman Go

(سیارک) : سه‌‌گانه‌های GO کمپانی اسکوئر انیکس از محبوبیت و جذابیت بالایی برخوردار می باشدو هر کدام از این نسخه‌ها با وجود یک سری المان‌های مشابه، همچنان سعی کرده اند متفاوت به نظر بیایند و مخاطبین مختلفی را به سمت خود جلب نمایند. البته این حرکت را باید مدیون خود تیم سازنده دانست؛ زیرا آن‌ها به سراغ سه بازی متفاوت با مخاطبان مختلف رفته اند و از طرفی این تفاوت را در نسخه‌های موبایل‌ هم پیاده کرده اند. خروجی این کار باعث جذب مخاطب و اضافه شدن به محبوبیت کمپانی اسکوئر انیکس که سازنده و ناشر سه‌گانه GO می باشد ، شده است.

در معرفی بازی موبایل به سراغ یکی دیگر از این سه‌گانه‌ها، یعنی بازی موبایل Hitman Go، رفته ایم. قطعا مامور 47 شخصیتی فوق کاریزماتیک دارد که اکثر هواداران بازی‌های ویدیویی او را فراموش نکرده اند . حال در بازی اندروید، آیفون و ویندوز موبایل Hitman Go ماجراجویی و آدم‌کشی‌های مامور 47 را مشاهده می کنیم . سه‌گانه‌ی Go در سبک اکشن-پلتفرمر و بر اساس معماهای مختلف طراحی شده که در آن، به واسطه‌ی مسیرهای مشخصی که در بازی وجود دارد، باید خود را به مقصد نهایی برسانیم .  مسیرها به شکلی ساخته شده اند که نمی‌توانید همان مسیرهای مشخص را آزادانه طی کنید ؛ بلکه باید خانه به خانه پیشروی کرده و دشمنانی را از سر راه  به روش‌های مختلف نابود کنید.

در بازی موبایل Hitman Go یک سری چپتر طراحی نموده اند . هر چپتردارای چند مرحله مختلف می باشد که می بایست آن‌ها را برای رسیدن به اهداف اصلی تکمیل نمایید. اهداف اصلی هم اشخاصی می باشند که شما باید آن‌ها را نابود کنید. جدای از هدف اصلی هر مرحله، یک سری ماموریت‌های فرعی هم برای شما در بازی وجود داردکه با انجام دادن آن‌ها قادرید آیتم‌های متفاوتی را بدست بیاورید و در نهایت، آن مرحله را با رکورد بهتری تمام کنید.رفته رفته و با پیشروی در انجام مراحل، چالش‌ها و معماهای بازی هم سخت‌تر گشته و شما را به چالش های جدیدتری روبرو می کند.(سیارک)

البته میدان را زود خالی نکنید زیرا برای انجام مراحل بازی، یک سری موارد کمکی طراحی شده که با توجه به آن‌ها قادرید مراحل را پشت سر گذاشته به مرحله بالاتری وارد شوید؛ برای مثال، قابلیت راهنمای بازی که تعدادش محدود است و شما می‌توانید در موارد مختلفی، نظیر نحوه تمام کردن مرحله مورد نظر یا نابود کردن دشمنان، از راهنماهای گوناگون استفاده نمایید.

در ابتدا به این نکته اشاره شد که گیم‌پلی بازی‌های مجموعه Go کمپانی اسکوئر انیکس با تمام شباهت‌هایشان، در بخش‌های مختلفی متفاوت می باشند. این گفته بدین معنا ست که در بازی Hitman Go سبک پیشروی شما با دو بازی دیگر متفاوت می باشد و در آن، حال و هوای بازی شطرنج را دارد. به عبارتی مامور 47 را یک مهره شطرنج فرض نمایید که در خانه‌های مجاور خود قادر به حرکت کردن می باشد و دشمنان بازی را همانند یک مهره شطرنج از میان بر می‌دارد.با تمام این تفاسیر، بازی موبایل Hitman Go همانند سایر بازی‌های این مجموعه از جذابیت بالایی برخوردار بوده و به خوبی قادر است  شما را برای مدتی سرگرم نماید. تجربه‌ای متفاوت با مامور 47 دوست‌داشتنی و موسیقی معروف و بی‌نظیر این مجموعه باعث می شود که به هیچ‌وجه گذر زمان را احساس نکنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟برای شما مفید بود؟لطفا با نوشتن کامنت درقسمت نظرات ما را مطلع کنید. (سیارک)

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید