فکر می کنی با هوشی ؟ تست ساده

در

فکر می کنی با هوشی تست به ظاهرساده
 با سوالات تست هوش زیر که به ظاهر ساده هستند می خواهیم دقت و هوش خودمان را بسنجیم مخصوصا اگر فکر می کنیم که باهوش هستیم و یا از دیگران باهوش تریماین گوی و این میدان.

خوب شایداین تست هوش برای خیلی ها ساده باشه اما بعضی از آدما اصلا حوصله ندارن یک کم زمان بذارن و فکر کنند. جواب در بخش نظرات می آید.

فکر می کنی با هوشی تست به ظاهرساده

فکر می کنی با هوشی تست به ظاهرساده
فکر می کنی با هوشی تست
فکر می کنی با هوشی تست
فکر می کنی با هوشی تست
فکر می کنی با هوشی تست به ظاهرساده
فکر می کنی با هوشی تست

نظرات

۱۳۹۸/۳/۲۷سلام. جواب ها را می توانیم در انتهای هر پست ها بگذاریم اما فکر کردیم کمی برای کاربران چالش برانگیز باشد.و کاربران برای رسیدن به جواب هر تست تعمق کنند.بعد از رسیدن به جواب می بینند که هر کدام از تست ها چقدر ساده بوده ! شما جواب هایی که بنظرتان می رسد را می توانید در بخش نظرات بگذارید.

۱۳۹۸/۳/۲۶با سلام جواب معماهای این سایت کجاست نمیتونم پیداشون کنم؟؟؟

۱۳۹۸/۳/۲۶جواب این معما۶ا رونمی تونم پیدا کنم کجاست؟؟؟

در ادامه بخوانید...

اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند

در

معما؛ جهت حرکت اتوبوس را تشخیص دهید.
 اتوبوس تصویر پایین به سمت جلو در حرکت است  و در حال حرکت با دنده عقب نمی باشد، حال این اتوبوس به نظر شما به سمت چپ یا راست در حرکت است ؟ اتوبوس به کدوم سمت میره 

اتوبوس به کدام سمت حرکت میکند

اتوبوس معمای به کدام سمت حرکت می کند

 

جواب 

این اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند


برای رسیدن به جواب   تست هوش اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند  باید درب های اتوبوس را مد نظر داشته باشید در این تصویر درب ها دیده نمی شود پس در سمت دیگراتوبوس است 

در کشورهایی که  ماشین‌ها در سمت راست می‌رانند، اتوبوس مزبور به سمت چپ در حال حرکت است.

در کشورهایی که  ماشین‌ها در سمت چپ می‌رانند، اتوبوس مزبور به سمت راست در حال حرکت است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

با تست دقت افراد گم شده در جنگل را پیدا کنید

در
من 3 عکس را برای سرگرمی و بازی به شما ارائه می دهم. این ها معما های جالب سنجش دقت هستند که در هر یک از آنها چهره افراد "پنهان" است. در نگاه اول ، این چیزی پیچیده نیست ، اما در واقع ، همه نمی توانند این تست را به سرعت انجام دهند. اگر موفق شدید ، حتماً بخاطر توجه، دقت و سرعت عمل بالا خود را تشویق کنید.
 
معما شماره 1  صورت را در میان سنگ ها پیدا کنید.
تست دقت
قبل از اینکه به دنبال افرادی در جنگل برویم ، کمی در بین این منظره کوهستانی سرد خواهیم کرد. یک نگاه دقیق تر چهره ای از انسان را در بین سنگ ها نشان می دهد. پس کجاست؟
 
معماهای شماره 2 مردم در جنگل
تست دقت
در تصویر جنگل را مشاهده می کنید ، اما غیر معمول است. در میان درختان و بوته ها چهره های انسان وجود دارد. نگاهی دقیق بیندازید و سعی کنید همه را حساب کنید. چند چهره پیدا کردید؟
 
 
معمای شماره 3 چه شخصی در اینجا پنهان است؟
تست دقت
این رمز و راز دیگری در مورد مردم و درختان است. این بار باید شخصی را پیدا کنید که در شاخه های درختان پنهان شده و بگویید که کیست: یک زن یا یک مرد؟
 
 
 
 
و اکنون ، جواب معماها را بررسی کنید:
معما شماره 1
تست دقت
معمای شماره 2
تست دقت
معمای شماره 3
تست دقت
لطفا نتایج خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مغز تنها چیزی نیست که ضریب هوشی را تعیین می کند

در
4 قسمت بدن که می تواند نشان دهد چقدر باهوش هستید
مغز شما تنها چیزی نیست که ضریب هوشی شما را تعیین می کند.

رابطه قد با ضریب هوشی

در یک مطالعه، محققان دانشگاه براون و دانشگاه پرینستون اظهار داشتند كه افراد قد بلندتر ممكن است از افراد كوتاه قد درآمد بیشتری بدست آورند زیرا باهوش تر هستند. نویسندگان از مجموعه داده های دولت استفاده کردند که از قد ، وزن ، هوش ، تجربه تحصیلی و حقوق افراد متولد شده در ایالات متحده یا مقیم ایالات متحده در سال 1958 و 1970 از بدو تولد تا بزرگسالی جمع آوری شده است.
 
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دقیق آنها نشان داد که افرادی که در دوران کودکی قد بلند تری داشتند در تست های شناختی عملکرد بهتری داشتند. بعلاوه ، افراد بلند قد تمایل به مشاغل با حقوق بالاتر داشتند که به هوش بیشتر و مهارت های کلامی و پیشرفته تر احتیاج داشت. محققان همچنان از ارتباط بین قد و هوش مأیوس شده اند ، اما برخی گمان می کنند ژنتیک یا مراقبت های اولیه کودک می تواند نقش تأثیرگذاری بر مغز داشته باشد. 
 

رابطه چپ دست یا راست دستی با ضریب هوشی

4 قسمت بدن که می تواند نشان دهد چقدر باهوش هستید
دست غالب شما ممکن است به طور خودکار نبوغ شما را نشان ندهد ، اما می تواند مزایای آن را داشته باشد. در حقیقت ، چپ ممکن است (بدون هدف در نظر گرفته شده) در بهره‌مندی از مزایای شناختی بیشتری نسبت به راست برخوردار باشد. یک مطالعه از دانشگاه آتن حدود 100 دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه ،50 چپ دست و 50 راست دست گرفت و دو تست شناختی به آنها داد. در یک آزمایش از شرکت کنندگان را به چالش کشید تا در سریع ترین زمان ممکن گروهی از حلقه ها را دنبال کنند و در آزمایش دوم شامل توالی شماره نامه ها بود. در هر دو آزمایش ، چپ دست ها بهتر از افراد راست دست بودند که نشان می دهد حافظه کاری قوی و انعطاف پذیری ذهنی دارند. برخی از متخصصان گمان می کنند این توانایی های شناختی ممکن است به این دلیل باشد که افراد چپ دست می توانند هر دو طرف مغز خود را با سرعت بیشتری برای پردازش اطلاعات استفاده کنند.
 

رابطه چاقی با ضریب هوشی

4 قسمت بدن که می تواند نشان دهد چقدر باهوش هستید

چربی بالا در بدن  می تواند در بسیاری از جنبه های بهزیستی کلی شما ، از فشار خون تا سلامتی قلب و احتمالاً عملکرد شناختی شما تأثیر داشته باشد. در یک مطالعه پنج ساله از بیش از 2200 بزرگسال ، محققان دریافتند که افرادی که شاخص توده بدنی آنها (BMI) 20 یا کمتر است (دامنه BMI سالم 18.5-24.9 است) می توانند 56 درصد کلمات را در یک آزمون واژگان به یاد بیاورند ، در حالی که شرکت کنندگان چاق (BMI 30 یا بالاتر) فقط 44 درصد را به یاد داشتند. علاوه بر این ، یادآوری سوژه های بعدی هنگام آزمایش مجدد پنج سال بعد به 37.5 درصد کاهش یافت. دکتر ماکسیم کورنوت ، نویسنده اصلی این مطالعه ، این تئوری را تأیید کرد که هورمونهای چربی می توانند به سلولهای مغزی آسیب بزنند. "توضیح دیگر می تواند این باشد که از آنجا که چاقی به دلیل ضخیم شدن و سخت شدن رگ های خونی ، یک عامل خطرناک قلبی عروقی شناخته شده است، خون رسانی به مغز با اختلال مواجه می شود.
 

رابطه سر بزرگ با ضریب هوشی

4 قسمت بدن که می تواند نشان دهد چقدر باهوش هستید

هیچ کس دوست ندارد "کله گنده" خوانده شود ، اما به معنای واقعی کلمه داشتن یک سر بزرگ ممکن است شما را باهوش تر کند. مطالعه  منتشر شده در Molecular Psychiatry بیش از 500000 نفر در بریتانیا ارزیابی شناختی و فیزیکی و همچنین بررسی نمونه خون ، ادرار و بزاق را دادند. محققان دریافتند افرادی که دارای سر بزرگتر از زمان تولد و به عنوان شیرخوار داشتند ، در آزمونهای استدلال عددی کلامی از امتیاز بالاتری برخوردار بودند و احتمال بیشتری برای دریافت مدرک دانشگاهی داشتند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

تعداد مثلث ها

در

 

                                             در شکل بالا چه تعداد مثلث قابل شمارش هستند؟

نظرات

۱۳۹۹/۱/۹1

۱۳۹۹/۲/۱۶86

در ادامه بخوانید...

سخت ترین تست هوش جهان

در

1- کدام یک خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟

2- آیا میتوانید دوقلو ها را تشخیص دهید؟

3- چند زن در تصویر فوق وجود دارد؟

4- چند نفر خوشحالند ؟

5- چند نفر ناراحت هستند ؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازی ریاضی 2

در

                                             مساحت قسمت مشکی رنگ چه کسری از کل مستطیل  است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...