بازی هایی که در نمایشگاه E3 امسال بهترین بازخوردها را دریافت کردند بخش دوم

Assassin’s Creed: Odyssey

چیزی که در اولین نگاه به ذهن همگان متبادر شد این بود که به نظر می رسید بازی در دوره اسپارت ها می گذرد که همینطور هم بود. البته سایر نقاط یونان و بخشی از دریای مدیترانه را نیز به آن بیفزایید. Assassin’s Creed: Odyssey دارای دنیای بسیاری فوق العاده و بزرگی است که اکتشاف در آن به عهده گیمر خواهد بود و برای نخستین بار در این بازی از آن دسته از مکانیسم های بازی های نقش آفرینی استفاده شده است که تصمیماتی که شما می گیرید، روند بازی را پیش خواهد برد. امکانات و اختیارات جدید دیگری نیز در بازی اضافه شده است، همانند صحبت کردن با شخصیت های مختلفی که در بازی حضور دارند و مردم عادی.

Rage 2

برای انجام این بازی بهتر است یک سری آهنگ خوب و هیجان انگیز کنار بگذارید تا در هنگام تجربه آن گوش کنید، چرا که این بازی شما را به یک میهمانی فوق العاده دعوت می کند. البته کمی برای همگان عجیب بود که چرا استودیوی بازی سازی Bethesda با وجود دریافت نکردن بازخورد خوب از قسمت پیشین این بازی، اقدام به ساخت قسمت جدیدی از آن کرده است، اما به زودی همگان متوجه قدرت این قسمت جدید از بازی شدند و حالا کمتر کسی به موفق شدن بازی شک می کند. بازی تقریباً در ژانر اُپن ورد طراحی شده و آزادی عملی که در اختیار گیمر قرار می گیرد کم نیست و نکته جالبی که در خصوص بازی وجود دارد طراحی انفجارها و اتفاقات این چنینی در بازی به سازندگان سری بازی Just Cause (استودیوی بازی سازی Avalanche) سپرده شده است و گیم پلی بازی و سرعت عمل دراستفاده از اسلحه و سایر قابلیت ها در آن به نظر فوق العاده می آید.

بازی هایی که در نمایشگاه E3 امسال بهترین بازخوردها را دریافت کردند بخش اول

Just Cause 4

حال که صحبت از این سری بازی شد، بهتر است همین جا مطرح کنیم که قسمت جدید این بازی نیز در نمایشگاه امسال به نمایش در آمد و خبر های جدیدی از آن در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. در این قسمت از بازی، از یک موتور گرافیکی جدید بهره گرفته شده است و سازندگان بازی قول داده اند که طراحی و گرافیک بازی به گونه ای است که تا به حال در هیچ یک از قسمت های پیشین تجربه نکرده و در واقع بهتر از آن ها خواهد بود. طراحی خوب بازی، دشمنانی سر سخت تر، ادوات و امکاناتی که قابلیت شخصی سازی دارند و یک قابلیت جدید که با نام تورنادو (گردباد) به بازی اضافه شده است از نکات و اطلاعاتی هستند که در نمایشگاه امسال در خصوص قسمت جدید این سری بازی محبوب عنوان شد.

Gears 5

قسمت جدید از سری بازی Gears of War سال آینده در دسترس علاقه مندان به این بازی خواهد بود و نکته ای که در خصوص این بازی وجود دارد اضافه شدن یک شخصیت جدید به بازی است که نامش کایت دیاز است. کایت دیاز البته در یکی دو صحنه در قسمت پیشین بازی حضور داشت، اما در این قسمت قرار است بیشتر نام او را بشنویم و نقش پر رنگ تری برای او در نظر گرفته شده است. از دیگر نکات قابل توجه بازی که نظر بسیاری را به خود جلب کرد، وجود لوکیشن هایی جدید در بازی است که بسیار متفاوت از لوکیشن های خاکستری رنگ قسمت های پیشین است. جنگل هایی با طراحی بسیار زیبا و نیز منظره هایی فوق العاده از آن جمله اند. همچنین هیولاهایی به بازی اضافه شده اند که تنش در درگیری های بازی را دو چندان خواهد کرد. به هر حال بنا به اطلاعاتی که در نمایشگاه امسال از این بازی در اختیار همگان قرار گرفت، نو آوری های بسیاری در این قسمت جدید اتخاذ شده است و باید منتظر ماند و دید که این بار بازخورد این بازی در میان گیمر های چگونه خواهد بود.

Ori and the Will of the Wisps

Ori and the Blind Forest یکی از زیباترین بازی هایی بود که به طور انحصاری برای کنسول اکس باکس وان در نظر گرفته شده و روانه بازار شد و بازخورد بسیار خوبی در میان گیمر ها داشت. Ori and the Will of the Wisps نیز دنباله ای بر این بازی و قسمت دوم آن محسوب می شود و بنا به آن چه که تا کنون از این بازی فوق العاده دیده ایم، به نظر می رسد، نماینده خوبی برای قسمت قبلی باشد و طراحی و گیم پلی بازی به همان اندازه جذاب و خوب به نظر می رسد. البته تنها قرار نیست شاهد دنباله ای از این بازی با کمی تفاوت باشیم، بلکه نو آوری های خوبی در بازی صورت گرفته که می تواند زیبایی آن را دو چندان کند. وجود امکانات جدید و لوکیشن هایی که می توان وارد آن ها شد و پرده از راز های گوناگون بر داشت از آن جمله اند.

Sekiro: Shadows Die Twice

امسال در نمایشگاه E3 شاهد حضور پر رنگ سامورایی ها بودیم و این بار استودیوی بازی سازی ای که ساخت سری بازی فوق العاده Dark Souls را به عهده داشته است پرده از بازی جدید خود برداشت که بنا به آنچه که گفته شد قرار است از لوکیشن های Dark Souls و قلعه های قرون وسطایی فاصله گرفته و ما را وارد دنیایی جدید کند که حال و هوای ژاپن را به خاطر می آورد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر قرار باشد بازی همانند Dark Souls ساخته شده و از المان های موجود در آن بازی بهره بگیرد، باید انتظار یک بازی فوق العاده سخت و چالش انگیز دیگر را داشته باشیم.

Anthem

اگر در Destiny از جت پک استفاده می شد، شبیه به چیزی می شد که قرار است در بازی Anthem شاهد آن باشیم. در این بازی یک لباس آهنی به خصوص به تن خواهید داشت و در دنیای مولتی پلیر نقش آفرینی این بازی تجربه بی نظیری خواهید داشت و نقاط بسیاری وجود دارد که باید به آن ها رفته و به اکتشاف بپردازید. از دیگر نکات بازی سیستمی است که برای درگیری های آن در نظر گرفته شده است که ترکیبی است که از سبک شوتر کلاسیک و قابلیت های جدیدی که این لباس های آهنی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

Jump Force

این بازی که به نظر می رسد در سال 2019 روانه بازار خواهد شد، شخصیت های محبوبی از قسمت های پیشین را وارد بازی کرده است و تجربه ای که گیمر در این بازی خواهد داشت یک درگیری تیمی سه در مقابل سه خواهد بود. مانکی دی لوفی، گوکو، ناروتو و لایت از جمله شخصیت هایی هستند که از قسمت های پیشین بازی وارد این قسمت جدید شده اند. برای طرفداران بازی های انیمیشن، این بازی می تواند تجربه ای بی نظیر باشد.

Wolfenstein: Youngblood

اگر بخواهیم به دنبال یک چیز مشترک در بازی های ویدئویی بگردیم که هیچ گاه پایانی بر آن نمی توان متصور بود این است که همیشه نازی هایی برای کشتن در بازی ها وجود خواهند داشت و این مهم در هیچ بازی دیگری به خوبی Wolfenstein قابل دسترسی نیست. در این قسمت جدید نیز قرار است بازیکنان در نقش دو دختر دو قلوی قهرمان بازی، بی جی بلکویتز، به صورت کو آپ بازی کنند و مأموریت این دو دختر جسور پیدا کردن پدر گمشده شان خواهد بود که مأموریتی در پیش داشته و اکنون ناپدید شده است. نا گفته نماند که بازی در سال 1980 در پاریس جریان خواهد داشت.

Forza Horizon 4

سری بازی هایی که تحت عنوان Forza Motorsport روانه بازار می شد در ژانر رانندگی، در واقعیت مانندی نظیر نداشت و به جرأت می توان گفت که از این لحاظ هیچ بازی ای به پای آن نمی رسد، اما اگر تنها به دنبال داشتن تجربه ای دلپذیر و لذت بخش از رانندگی باشید، این سری بازی های Forza Horizon است که باید امتحان کنید. قسمت جدید این بازی که در نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت در بریتانیا جریان خواهد داشت و از قابلیت های جدیدی که به بازی اضافه شده است می توان به تغییر شرایط آب و هوایی بازی اشاره کرد که در حین بازی تغییر خواهد کرد و زمان بازی تقریباً همانند زمان دنیای واقعی تغییر می کند. یک سیستم موتی پلیر جدید نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که امکان ایجاد ارتباط میان بازیکنان را فراهم می کند و این خود نیز می تواند تجربه ای منحصر به فرد در خصوص این بازی باشد.

Devil May Cry 5

سال های زیادی است که هواداران این سری بازی محبوب به دنبال خبر جدیدی از عرضه قسمتی جدید از این بازی هستند و در نهایت در نمایشگاه E3 امسال پرده از قسمت جدید این بازی برداشته شد که خبری فوق العاده برای هواداران این بازی محبوب استودیوی بازی سازی کپ کام به شمار می رود و آن ها را به شدت غافلگیر کرده است. نیرو، یکی از شخصیت های بازی که موهایی به رنگ پلاتینیوم دارد در قسمت پیشین بازی بازویی که برای او کار گذاشته بودند را از دست داد، اما این باعث توقف او نمی شود و سال آینده دوباره طرفدران این سری بازی محبوب قادر خواهند بود در نقش او به کشتن دشمنان اهریمنی خود بپردازند و تجربه بی نظیر دیگری داشته باشند.

 Unravel 2

یکی دیگر از نکات غافلگیر کننده در خصوص نمایشگاه امسال E3 حضور این بازی فوق العاده بود. این قسمت نیز همانند سری پیشین از المان های به خصوص خود بهره خواهد گرفت. بازی در ژانر پازل معمایی است و هیچ گونه اسلحه و انفجاری در بازی وجود ندارد. این بازی توسط استودیوی بازی سازی EA طراحی و روانه بازار می شود. نکته جدیدی که در خصوص قسمت دوم این بازی وجود دارد، افزوده شدن قابلیت کو آپ یا بازی دو نفره است که به شما این امکان را می دهد که با دوستان خود از این بازی فوق العاده لذت ببرید.

Sable

شاید یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی که در نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت، همین بازی Sable باشد که طراحی فوق العاده و به خصوصی برای محیط آن در نظر گرفته شده است و موسیقی متن آن نیز که توسط آهنگسازان ژاپنی ساخته شده است، بسیار خوب از آب در آمده است. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی در بیابانی بی آب و علف قرار خواهید گرفت که سازه هایی عجیب و منحصر به فرد دارد. حال آن که در این بیابان چه ماجراهایی انتظار شما را می کشد، تا سال آینده که بازی روانه بازار شود در پرده ای از ابهام باقی خواهد ماند.

Tunic

پیش از این عنوان Secret Legend برای این بازی در نظر گرفته شده بود و در نمایشگاه E3 امسال نام جدید این بازی عنوان شد که Tunic است. این بازی، در سبک ماجراجویی است و طراحی ایزومتریکی برای آن در نظر گرفته شده است که ما را به یاد نسخه های ابتدایی بازی محبوب Legend of Zelda می اندازد. در این بازی شما در نقش روباهی بازی خواهید کرد که بسیار شجاع و ستایش شده است و در خرابه های باستانی به اکتشاف می پردازید، و با هیولاهای مختلف و گوناگون می جنگید و در نهایت مأموریت و وظیفه اصلی شما این است که پرده از رازهایی که در دنیای مرموز و شگفت انگیز اطراف تان وجود دارد بردارید.

Skyrim: Very Special Edition

The Elder Scrolls V: Skyrim تقریباً برای تمامی پلتفورم ها و کنسول های متفاوت عرضه شده است و مأموریت استودیوی سازنده این بازی، Bethesda، با عرضه این قسمت جدید به پایان می رسد. تریلر بسیار جالبی و خنده داری از بازی در نمایشگاه E3 امسال در معرض دید عموم قرار گرفت که کیگان مایکل کی نقش اصلی را در این تریلر ایفا می کرد.ترجمه  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید