آموزش حرفه ای Apex Legends

Apex Legends بازی در سبک بتل رویال است. برای آشنایی با بازی اپکس لجندز و آموزش اپکس لجندز حتما مقاله آموزش Apex Legends: صفر تا صد را مطالعه کنید.

بعد از نصب و شروع بازی اولین چیزی که جلب توجه می کند سرعت بالای بازی Apex Legends است. طبق معمول بازی های بتل رویال دست خالی به زمین می رسید و باید سریعا برای خود سلاحی دست و پا کنید. برداشتن سلاح از زره مهم تر است.

چگونه در بازی اپکس پرو شویم . در چندین پرش اول شاید حتی موفق به برداشتن سلاح نشوید و دشمنان شما و هم تیمی هایتان را سریعا بکشند، دقت کنید بالارفتن لول تاثیری در قدرت کاراکتر شما ندارد و فقط باید روی بازی تمرکز کنید.

 

 

برای شروع و اینکه در سطح بازیکنان حرفه ای قرار بگیرید ابتدا باید چند ترفند اصلی درباره بازی را بدانید.

 

 

ترفند Apex Legends

آموزش اپکس و تنظیمات بازی apex legends برای ps4

برای شروع ابتدا چند بار با تنظیمات پیش فرض بازی کنید. حالا تنظیمات زیر را اعمال کنید. توجه داشته باشید تنظیمات برای PC و PS4 به صورت جداگانه و برای تلویزیون و مانیتور نیز به صورت جداگانه آورده شده است.

  • تنظیم Field of View را مطابق زیر تغییر دهید. دقت کنید تنظیم پیش فرض برای FOV عدد 70 است.
    • اگر با PS4 و تلویزیون بالای 40 اینچ بازی می کنید. FOV را 90 تنظیم کنید. حتی اگر TV شما 55 اینچ هم هست نباید FOV را بیشتر از 90 یا حداکثر 100 قرار دهید. (بهترین تنظیم 90 است.)
    • اگر با PS4 و مانیتور تا حداکثر 30 بازی می کنید عدد FOV را روی 104 تنظیم کنید.
    • اگر با PC و مانیتور تا حداکثر 30 اینچ بازی می کنید عدد FOV را روی 110 تنظیم کنید. دقت کنید 110 حداکثر برای FOV است.
      • دقت کنید با بالابردن FOV اندازه دید شما بیشتر می شود و سخت افزار بیشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت. اگر سخت افزار سیستم شما قوی نیست این عدد را خیلی زیاد نکنید.
  • تنظیم حساسیت یا Sensitivity را زیاد کنید. این تنظیم به توانایی شما در کنترل حرکت بستگی دارد. پیش فرض آن 3 است و سعی کنید حداقل با 4 بازی کنید. Sensitivity و Sensitivity ADS را مانند هم تنظیم کنید در غیر این صورت در هنگام نشانه گیری سرعت حرکت کاهش می یابد. اگر از اعداد بالای 6 استفاده می کنید می توانید ADS را کمتر از Sensitivity تنظیم کنید.
  • از حداکثر روشنایی تصویر استفاده کنید. روشنایی Brightness مانیتور را تلویزیون را روی حداکثر تنظیم کنید. توجه داشته باشید از داخل بازی نیز تنظیمات روشنایی را حداکثر تنظیم کنید تا در سایه روشن ها دشمن را ببینید.
  • اگر از تلویزیون استفاده می کنید، مخصوصا در تلویزیون های جدید حتما از Game Mode استفاده کنید. در این حالت تلویزیون تمامی فیلترهای پردازش تصویر را خاموش می کند. جالب است که پردازش تصویر در سریعترین تلویزیون ها نیز 20 میلی ثانیه زمان می برد و این زمان تاخیر باعث تیر خوردن شما خواهد شد. دقت کنید تصویر بدون پردازش معمولا تیره تر و بی کیفیت تر است ولی چاره ای نیست. حتما از Game Mode استفاده کنید و روشنایی را حداکثر قرار دهید.
  • کابل کوتاه تر و با کیفیت تر انتخاب کنید.
    • اگر از PS4 و تلویزیون استفاده می کنید حتما از کابل HDMI ارائه شده با دستگاه استفاده کنید. کابل HDMI را به پورت مناسب در پشت تلویزیون نصب کنید. همه پورت های HDMI قابلیت پشتیبانی از سرعت بالای تصویر را ندارد و باعث تاخیر می شوند.
  • حتما از هدست یا هدفن استفاده کنید. شنیدن صدای نزدیک شدن دشمن یا تیر اندازی به درگیری در موقعیت مناسب تر کمک می کند.
  • از پایداری ارتباط اینترنت و پایین بودن ping مطمئن شوید. امکان بازی با پینگ بالای 150 وجود ندارد! برای داشتن پینگ پایین موارد زیر را انجام دهید.
    • حتما با کابل LAN به مودم وصل شوید. Wifi در بهترین حالت تاخیر دارد. اگر مجبورید از Wifi استفاده کنید مطمئن شوید مودم در پهنای باند 5 گیگاهرتز کار می کند تا تاخیر به حداقل برسد.
    • در هنگام بازی دستگاه دیگری به مودم وصل نباشد (نه Lan و مخصوصا Wifi)
    • حتما DMZ را در تنظیمات مودم روی IP دستگاه PS4 یا PC تنظیم کنید.
    • مطمئن شوید Nat Type 2 باشد.
    • از سریعترین DNS ممکن استفاده کنید. DNS های پیش فرض شبکه های داخلی معمولا به دلیل ضعیف بودن سخت افزار سرعت کافی ندارند. بهترین DNS ها را توسط نرم افزار namebench پیدا کنید. اجرای این نرم افزار ممکن است ساعت ها زمان ببرد ولی نتیجه تاثیری زیادی در سرعت اینترنت خواهد داشت.
      • اگر نتوانستید DNS سریع پیدا کنید حداقل از DNS های عمومی گوگل به نشانی 8.8.8.8 و 8.8.4.4 استفاده کنید.
    • اگر با رعایت تمامی موارد بالا پینگ شما زیر 150 نیست مشکل از شبکه است بهتر است از اینترنت دیگری استفاده کنید یا بیخیال Apex Legends شوید.

موارد فوق پیش نیازهای شروع یک بازی حرفه ای است. حالا شما آماده پرش هستید، ولی کجا؟!

 

 

بهترین نقطه برای پرش Apex Legends کجاست؟

اموزش اپکس

متاسفانه نقطه ثابتی وجود ندارد، اگر طبق دستور زیر بپرید احتمال loot بهتر و درگیری کمتری خواهید داشت.

  • مسیر حرکت اولیه را در نظر بگیرید. بهتر است نقشه را باز کنید و نقطه پرش را ping کنید. حتی اگر jumpmaster نیستید بهتر است اینکار را انجام دهید.
  • بهترین مکان پرش نباید در مسیر حرکت باشد. معمولا بازیکن ها در مسیر حرکت فرود می آیند و احتمال درگیری و کاهش تجهیزات به شدت وجود دارد. پس همیشه با فاصله از مسیر حرکت بپرید.
  • نقطه فرود نباید خیلی دور باشد، بهتر است سریعتر به زمین برسید.
  • فقط در صورتی در hot zone یا supply ship فرود بیایید که توانایی کافی در درگیری از فاصله نزدیک را داشته باشید. این توانایی با تمرین زیاد به دست می آید.
  • سعی کنید مستقیم روی جعبه های تجهیزات فرود بیایید.
  • برداشتن سلاح در اولویت است. قبل از هرچیزی یک سلاح برای خود دست و پا کنید.
  • فراموش نکنید مشت شما سلاح بسیار قوی است.
  • اگر همزمان با دشمن به جعبه تجهیزات رسیدید حتما به او مشت بزنید، با این کار او را از جعبه دور می کنید و 30% از جانش هم کم می شود.

 

در Apex Legends قبل از درگیری مسلح شوید

دقت کنید در اپکس لجندز دشمنان نیز به اندازه شما به تجهیزات دسترسی دارند، در هر نبرد تجهیزات به اندازه مهارت کاربرد دارد. اگر دشمن شما حتی به اندازه شما مهارت نداشته باشد ولی زره قوی داشته باشد و شما بدون زره با او درگیر شوید با چند گلوله از پای در خواهید آمد. برای تجهیز بهتر در Apex Legends موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • طلایی همه چیز بهتر است، بعد بنفش، آبی و سفید!
  • سعی کنید تا زمانی که زره آبی یا بنفش ندارید از درگیری روبرو خودداری کنید. با زره سفید یا بدون زره هم می توانید دشمنان را غافلگیر کنید ولی درگیری با زره سفید یا بدون زره از روبرو بسیار خطرناک است.
  • برخی سلاح ها مانند havoc تاخیر شلیک دارند. دقت کنید به هیچ وجه در نبرد نزدیک و روبرو قابل استفاده نیست و تا زمانی که شلیک کنید از پای در خواهید آمد.
  • توسعه دهنده خشاب بردارید. در Apex Legends تعداد تیر سلاح بسیار محدود شده و برای کشتن یک نفر با زره آبی کافی نیست. برای مثال R99 با 18 تیر و بدون توسعه دهنده خشاب کاربرد زیادی ندارد پس همیشه دنبال تجهیزات اضافه اسلحه باشید.
  • سلاح کاربردی بردارید. تفنگ موزامبیک که اتفاقا در همه جا وجود دارد خشاب کوچک و سرعت شلیک پایین دارد. این اسلحه اصلا کاربردی نیست. (فصل یک، در فصل دو موزامبیک بهتر شده ولی همچنان ضعیف است)
  • تا زمانی که مهارت کافی ندارید wingman را برندارید. وینگمن بسیار قوی است و دشمن بدون کلاه را با یک تیر می کشد ولی نیاز به مهارت زیادی برای هدف گیری دارد. خشاب کوچک و سرعت پایین تیراندازی در حد موزامبیک است.
  • همیشه چیز پرتاب شدنی همراه داشته باشید. واقعا کاربردی هستند.

 

 

پینگ کنید

یکی از مهمترین دلایل کشته شدن تمامی تیم مشخص نکردن جای دشمن است، اگر قبل یا در هنگام درگیری دشمن را پینگ کنید، هم تیمی های شما می توانند دشمن را دور بزنند و در خط آتش قرار نگیرند. حتی اگر زمین گیر شدید بازهم دشمن را پینگ کنید. البته دقت کنید تعداد بالای پینگ شما جلوی دید هم تیمی ها را خواهد گرفت. 

غیر از دشمن همه چیز را پینگ کنید ضرری ندارد. تجهیزاتی که برای شما بی استفاده است ممکن است برای هم تیمی شما کاربرد داشته باشد.

 

 

مراقب باقی مانده زره و جان خود و هم تیمی های خود باشید.

بعد و در زمان درگیری دائم میزان جان باقی مانده و نیروی زره خود را بررسی کنید. اگر کافی نیست سریع شارژ کنید. همینطور مراقب جان هم تیمی های خود باشید. با در اختیار گذاشتن شارژ زره یا جعبه کمک اولیه آن ها را نجات دهید.

 

 

reload یا تعویض خشاب

به هیچ وجه در هنگام درگیری و در معرض دید دشمن خشاب را تعویض نکنید. دقت کنید شما 2 سلاح دارید اگر تیر یکی تمام شد سریعا به سلاح دوم بروید و شلیک را ادامه دهید. زمان تعویض خشاب برای کشتن شما کافی است.

 

 

غیرقابل پیش بینی باشید

مهمترین اصل در درگیری در اپکس لجندز غیر قابل پیش بینی بودن است. اگر یه نقطه ثابت بایستید و تیر اندازی کنید هدف بسیار ساده ای خواهید بود. کمی به راست و چپ بروید، بنشینید و بپرید. این کارها را غیر قابل پیش بینی انجام دهید. انجام این کار تمرین بسیار زیادی می خواهد، احتمالا صد ها بار کشته خواهید شد. مراحل زیر را انجام دهید.

  • در معرض دید دشمن از فاصله زیاد قرار بگیرید، تیر اندازی نکنید. صبر کنید تا او شلیک کند. اگر گلوله ها انرژی باشند کار سخت خواهد شد در غیر این صورت شروع به جا خالی دادن بکنید. دقت کنید هرچقدر فاصله بیشتر باشد کار راحت تر است. در اپکس لجندز گلوله واقعا مسافت را طی می کند و شبیه بازی های دیگر نیست که بلافاصله به هدف اصابت کند پس شما گلوله را خواهید دید.
  • اگر در جاخالی دادن موفق بودید به حرکت دشمن دقت کنید اگر ثابت است کار شما راحت تر است اسلحه دوربرد را بیرون بکشید و در همان حالی که جا خالی می دهید تیر اندازی کنید. کار سختی است ولی احتمالا با تمرین موفق خواهید شد.
  • به نوع گلوله های خود و دشمن دقت کنید. اگر دشمن از فاصله زیاد با گلوله های سبک تیر اندازی می کند مشکل خاصی ندارید حتی اگر به شما اصابت کند جان زیادی از دست نخواهید داد ولی اگر تیر ها انرژی باشد فرصت زیادی ندارید و مثلا با زره آبی با 5 یا 6 تیر کار شما تمام است.
  • اگر دشمن در هنگام تیر اندازی حرکت می کند مشخص است که حرفه ای است و احتمالا کار شما بسیار سخت خواهد شد. در این موارد بهتر است پشت چیزی پناه بگیرید البته باید همیشه دشمن را در دید داشته باشید.
  • در اپکس لجندز چشم از دشمن بر ندارید، بخاطر فضای متنوع بازی دشمن در یک چشم بر هم زدن غیب خواهد شد.

 

 

توانایی اپکس لجندز

هر کاراکتر توانایی منحصر به فردی دارد. بجز bangalore و gibraltar که توانایی مشابه برای درخواست نیروی پشتیبانی هوایی دارند. در میان کاراکتر ها توانایی های wraith بسیار جالب است. اگر او را به عنوان دشمن پینگ کنید یا فقط به سمتش هدف گیری کنید متوجه خواهد شد! در درگیری با wraith کار کمی سخت است. او غیب می شود، البته در هنگام غیب شدن توانایی شلیک ندارد و شما مسیری که طی می کند را می بینید و به آسانی می توانید او را دنبال کنید.

bangalore نیز توانایی مشابهی در مواجه با دشمن دارد که به بازیکن اخطار تیر اندازی می دهد. اولین اشتباه بازیکن bangalore فرار از تیر اندازی است.

 

 

فرار در Apex Legends

اشتباه نکنید، اگر از درگیری فرار کنید سریعا کشته خواهید شد. اولا شما مسیر گلوله ها را نخواهید دید و امکان جاخالی دادن وجود ندارد. زدن هدفی که از خود دفاع نمی کند بسیار آسانتر است. پس فرار نکنید، در ابتدای بازی شاید درگیری با این موجودات عجیب و غریب کمی سخت باشد ولی عادت می کنید.

 

 

تکنیک های حمله در Apex Legends

خوب ببینید، برای حمله باید جای دشمن را مشخص کنید. هر دشمنی که می بینید ممکن است 2 هم تیمی دیگر نیز داشته باشد، پس سریعا شلیک نکنید! حتی اگر به دشمن مسلط هستید مراقب باشید شاید تیم دیگری در کمین تیم هدف یا شما باشد.

تا حد امکان در میان درگیری 2 تیم مختلف نباشید ولی حتما در درگیری تیم های دیگر دخالت کنید. دقت کنید اگر دو تیم درگیر شدند، شما به کمک یک تیم نروید! سعی کنید با زدن افراد مختلف از هر دو تیم آن ها را کوچک تر کنید. برای خود دشمن اضافه درست نکنید.

هر درگیری باید سریعا به پایان برسد، اگر تیراندازی زمانبر شد سریعا مخفی شوید چون مابقی تیم ها صدای تیر اندازی را شنیده و به محل شما حمله می کنند. مطمئنا از این درگیری جان سالم به در نخواهید برد.

یکی از تکنیک های کشتن حریف در اپکس لجندز دور زدن است، بله به سادگی تیم حریف یا دشمن را دور بزنید و از پشت تیر اندازی کنید. بیشتر بازیکنان انقدر حرفه ای نیستند که از دو خط آتش فرار کنند. اگر تیمی یا دو نفری درگیر شدید، وقتی دشمن سرگرم تیر اندازی به هم تیمی شماست سعی کنید سریعا تیم دشمن را دور بزنید و از پشت تیر اندازی کنید.

تکنیک دیگر اختلاف ارتفاع است. اپکس لجندز پستی و بلندی های زیادی دارد، بهتر است به هدف مسلط باشید و از بالا تیر اندازی کنید. در این روش موفقیت شما تضمینی خواهد بود.

 

 

 

بازی تیمی در Apex Legends

در هیچ بازی به اندازه اپکس لجندز کار تیمی مهم نیست. هر شخص متناسب با توانایی کاراکتر و خود بازیکن باید نقشی ایفا کند. هر بازیکن باید سلاح های مناسب خود و تیم همراه داشته باشد. اگر همه تیم R99 داشته باشند در درگیری با فاصله زیاد کشته خواهند شد. بهتر است همیشه یکی از اعضای تیم سلاح دوربرد و اسنایپر داشته باشد تا در درگیری دور کمک کند و برای اعضای دیگر زمان کافی بخرد.

 

 

برد مفید اسلحه در اپکس لجندز

برد تفنگ ها بر خلاف همه چیز در اپکس لجندز واقعی است. اگر از فاصله دور تیر اندازی می کنید گلوله به صورت مستقیم به هدف برخورد نمی کند و مسیر منحنی طی می کند. این مورد در زدن فاصله بیشتر از 50 متر واقعا مهم است. 

 

 

هد شات

زدن سر دشمن در اپکس لجندز امتیاز بیشتری دارد و سریعتر او را زمین گیر خواهد کرد. البته کار بسیار سختی است و تمرین زیادی می خواهد، برای هد شات موفق بهتر است اول بدن را هدف بگیرید و سر تفنگ را بالا بیاورید، حداقل چند تیر به دشمن خواهید زد.

 

 

زمین گیر شدن  در اپکس لجندز

اگر شما زمین گیر شدید مخفی شوید و در هنگام اصابت تیر از سپر محافظ زمین گیر استفاده کنید. اگر دشمن را زمین گیر کردید سریعا به دنبال هم تیمی های او بروید و زمان و تیرهای خود را هدر ندهید.

 

 

 

کشته شدن در اپکس لجندز

تا زمانی که همه تیم کشته نشوند امکان زنده شدن هم تیمی ها وجود دارد. اگر کشته شدید صبر کنید شاید هم تیمی های شما بنر شما را به نقطه respawn ببرند و شما را زنده کنند.

 

 

 

respawn در اپکس لجندز

با انتقال بنر به نقطه respawn امکان زنده شدن بازیکن وجود دارد ولی تمامی تجهیزات خود را از دست می دهد و حتی برای استفاده از قابلیت شارژ شده قبل از کشته شدن، باید صبر کند. respawn مانند پرش اول بازی است.

اگر کشته شدید صبر کنید و سریعا از بازی خارج نشوید، همیشه این فرصت را به هم تیمی های خود بدهید تا بنر شما را بردارند، اگر هم تیمی های شما بنر را برداشته و مسابقه را برنده شوند شما امتیاز کامل را خواهید گرفت.

 

 

 

از zone نترسید

حلقه زمین بازی دائم تنگ و تنگ تر می شود، برخلاف PUBG این حلقه انقدر هم کشنده نیست و شما با داشتن چند جعبه کمک اولیه می توانید به آسانی خود را به داخل برسانید. (فصل یک)

اگر خارج از zone با دشمن درگیر شدید بعد از کشتن حتما جعبه های کمک اولیه او را نیز بردارید، احتمالا زخمی شدید و سریعا جان خود را از دست می دهید. دقت کنید زره تاثیری در از دست رفتن جان خارج از zone ندارد.

در فصل دوم بازی اپکس لجندز تاثیر zone در حلقه اول کم و به مرور زیاد می شود. از حلقه سوم به بعد تقریبا امکان زنده ماندن در خارج از zone وجود ندارد.

 

 

تکنیک های حمله در اپکس لجندز

حتما شما هم از کشته شدن دائم در بازی خسته شده اید، چند تکنیک یاد بگیرید تا آمار کشته های خود را بالا ببرید.

  • غافلگیر کنید و غافلگیر نشوید. بهترین بازیکن برای حمله wraith، octane و mirage است. این لجندها توانایی خاصی برای حمله دارند. بهترین مکان برای تمرین غافلگیری Skull Town است. قبل از باز کردن هر دربی از شیشه نگاه کنید. دشمن نمی تواند شما را از پشت درب بزند و امکان بازکردن درب را نیز نخواهد داشت. اگر به درب ضربه زد آماده باشید تا در ضربه دوم کار او را تمام کنید.
  • به دشمن شلیک کنید تا نوع زره مشخص شود. اگر در ابتدای بازی در نقطه لوت پایین فرود آمدید هیچ بازیکنی زره بالاتر از آبی ندارد، با یک خشاب می توانید کار او را یکسره کنید. در هدف گیری دقت کنید.
  • اگر دشمن را در تیررس است او را دور بزنید و از پشت تیر اندازی کنید به هیچ وجه فرصت دفاع ندهید.
  • هر دشمنی هم تیمی دارد، قبل از درگیری مطمئن شوید در دید نباشید. البته اگر فرصت کافی داشته باشید.
  • اگر فرصت دارید اول سر دشمن را بزنید.
  • به نوع تیر و فصله دقت کنید. از فاصله بالای 50 متر گلوله ها منحی حرکت خواهند کرد.
  • تا مسلط نشدید از سلاح های با سرعت پایین استفاده نکنید. peacekeeper سلاح بسیار قوی است ولی باید در دست بازیکن حرفه ای باشد. 
  • اگر با peacekeeper شلیک می کنید گلوله ها را هدر ندهید و تا زمانی که هدف گیری نکردید شلیک نکنید. بهترین حالت استفاده از peacekeeper در شلیک نهایی است، مثلا با اسلحه دیگر زره دشمن را شکستید و تیر آخر را با peacekeeper بزنید.
  • تجهیزات زیاد حمل کنید، حتی اگر سلاح آن را ندارید ممکن است هم تیمی های شما به آن احتیاج پیدا کنند.

بازی با mirage سخت است

اگر level شما پایین است به هیچ وجه mirage را انتخاب نکنید. اگر از توانایی mirage به درستی استفاده نکنید فقط موقعیت خود را لو خواهید داد.

 

 

تکنیک تله در اپکس لجندز

در اپکس لجندز امکان شلیک به هم تیمی های خود را ندارید. از این ترفند برای گمراه کردن دشمن استفاده کنید. برای این کار به حداقل 2 هم تیمی احتیاج دارید و باید دقیقا هماهنگ شوید. در موقعیتی قرار بگیرید که از هیچ طرف و از فاصله زیاد در دید نباشید و فقط صدای تیر اندازی شنیده شود. مثلا در یک اتاق، درب ها را مسدود کنید. اگر 3 نفر هستید نفر سوم باید در بیرون و در نقطه ای مخفی شده باشد. دقت کنید نفر سوم باید به سلاح دور برد مسلح باشد. صدای تیر اندازی تیم های زیادی را به سمت شما خواهد کشید. اولا که وقتی 2 تیم مختلف به محل برسند با هم درگیر شده و زدن آن ها بسیار راحت است ولی اگر فقط یک تیم حضور پیدا کرد نفر سوم باید حداقل یکی را از پای درآورد. شما در موقعیت 3 به 2 پیروز خواهید شد. این تکنیک همیشه قابل استفاده است حتی اگر فقط یک تیم حریف داشته باشید. اگر حلقه بازی تنگ شده باشد امکان شنیده شدن صدای تیر اندازی شما زیادتر است. بهترین لجند برای تکنیک تله واتسن است. اگر caustic را همراه کنید دیگر مشکلی نخواهید داشت.

 

 

 

لال از دنیا نروید

شاید کسی که این تکه کلام را ابداع کرد هیچ وقت به فکرش هم خطور نمیکرد که روزی چنین کاربردی داشته باشد، سیستم پیشرفته پینگ در اپکس لجندز برای برقراری ارتباط لازم است ولی کافی نیست. شما باید با هم تیمی های خود ارتباط کلامی داشته باشید تا نتیجه بهتری بگیرید. اگر با دوستان یا ایرانی های دیگر بازی میکنید که مشکل زبانی وجود ندارد ولی اگر مجبور به بازی با خارجی ها هستید، بخاطر موقعیت سرورها ما معمولا یا با اروپایی ها، بیشتر فرانسوی یا اعراب و روسی ها و حتی ترک زبانان همبازی خواهیم شد. معمولا بیشتر بازیکنان به انگلیسی صحبت می کنند. اگر در بحث شرکت نمی کنید حتما به حرف های آن ها گوش دهید در روند بازی بسیار کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید