جواهرات ملکه انگلیس

آیا می دانستید ملکه الیزابت علاوه بر عنوان، می تواند جواهرات بی نهایت زیبا و قیمتی خود را به ارث بگذارد؟ بعضی از این جواهرات به او به ارث رسیده اند، بعضی دیگر سفارشی برای  او ساخته شده اند و بعضی توسط اشخاصی هدیه شده اند. در هر صورت، هر یک از این جواهرات داستان جداگانه ای دارد که بسیاری مایل به شنیدن آن هستند.
ملکه الیزابت در تاج امپراتوری کشور. | عکس
 
در 1 ژانویه 1967، ملکه الیزابت با یک تاج امپراطوری با گردنبند الماس لوکس، که برای اولین بار در سال 1937 در زمان  پادشاهی جورج ششم ساخته شد، با 2868 الماس در قاب نقره و سنگ های رنگی در قاب طلای تزئین شده، از جمله  یازده قطعه زمرد و تقریبا صد مروارید ظاهر شد.
ملکه الیزابت  30 مه 1977.  |  چند سال بعد.
ملکه الیزابت در تاریخ 22 مه 1978.  |  عکس
 
1978 نیز یک استثناء نبود، اما همه به این دلیل که در 22 مه ملکه الیزابت با الماس و مرواریدی به نام ولادیمیر تیرا به نمایش درآمد: جواهری با تاریخ غنی و ریشه های روسی بلافاصله توجه مردم را جلب کرد. و این تعجب آور نیست، زیرا این جواهرات لوکس، اما در عین حال تیزهوشان ظریف و تصفیه شده در سال 1921 توسط ملکه ماریا خریداری شد، که آن را از دختر بزرگ دوشس ولادیمیر خریداری کرده بود. در نهایت، این جواهرات به نوه ملکه ماریا، ملکه الیزابت منتقل شد، و در حال حاضر یکی از موارد مورد علاقه او در میان جواهرات گرانبهای دیگر است.
ملکه الیزابت. | شاهزاده دیانا | عکس
 
این گردنبند مروارید چهار ردیف لوکس با آویز الماس برای ملکه توسط دولت ژاپن در اوایل دهه هشتاد ساخته شد. اما ارزش توجه به این واقعیت است که این دکوراسیون نه تنها در الیزابت در ماه نوامبر سال 1983 دیده شد، بلکه پس از مدتی بر گردن شاهزاده دیانا.
ملکه الیزابت و یکی از جواهرات مورد علاقه او
 
ملکه در مجموعه لوکس ویکتوریا، 1992.
 
در ژوئن سال 1992، الیزابت با یک گردنبند شیک و گوشواره، که به عنوان مجموعه ای از وایکانی ها از سنگ های قیمتی و الماس ، در سال 1850 ساخته شده بود که  توسط پدرش King George VI برای عروسی به او اهدا شد.
ملکه الیزابت در مارس 1989.  | الماس Cullinan V Heart افسانه ای.
 
الماس Cullinan V Heart، با وزن 19قیراط، در ابتدا مخصوص ملکه ماریا در سال 1911 ساخته شد. اما در مارس 1989، این دکوراسیون اصلی در سینه ملکه الیزابت دیده شد.
ملکه الیزابت در تاج الماس، نوامبر 2002.
 
تاج الماس ملکه، که او در نوامبر 2002 پوشیده بود، در سال 1820 برای پادشاه جورج IV، عموی ملکه ویکتوریا ساخته شد.
ملکه الیزابت و سنجاق سینه افسانه ای او
 
این سنجاق سینه از طلای زرد، rubies و الماس ساخته شده است، مورد علاقه ملکه است، زیرا او توسط شوهرش، پرنس فیلیپ در سال 1966 به او ارائه شده است.
سنجاق سینه "سبد گل".
 
اینسنجاق سینه جذاب به شکل یک گلدان با گلها تزئین شده با سنگهای قیمتی توسط والدینش پس از تولد شاهزاده چارلز در سال 1948 به ملکه الیزابت ارائه شد.
این گردنبند مروارید سه ردیف مورد علاقه ملکه است.
 
ظاهرا این گردنبند مروارید سه ردیفه مورد علاقه ملکه است، زیرا او اغلب از آن استفاده می کند. شاید این هدیه ای برای الیزابت از پدرش، پادشاه جرج VI باشد، به این ترتیب او از آن جدا نمی شود و یا به این دلیل که زیبا و ساده است و  می تواند با بسیاری از جواهرات دیگر ست شود.
ملکه الیزابت با سرویس روسی لوکس، ژوئن 1990.
 
اما در 25 ژوئن 1990، در مهمانی دولت در ایسلند، ملکه سرویس روسی لوکس خود را استفاده کرد، این سرویس را در عروسی خود با پرنس فیلیپ در سال 1947 استفاده کرده بود .
ملکه الیزابت در مارس 1985.
 
این مجموعه شگفت انگیز، در ابتدا، متعلق به مادر ملکه ویکتوریا، دوشس کنت، و پس از آن توسط الیزابت در مارس 1985 استفاده شد، به ارث رسیده است.
ملکه الیزابت در اکتبر 1986.
 
در اکتبر 1986، ملکه الیزابت با جواهراتی دیگر و به همان اندازه لوکس ظاهر شد که شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره، تزئین شده با الماس و آکواامارین بود که توسط مردم برزیل برای عروسی او هدیه شده بود. اما چهار سال بعد، او "تاج"  این سرویس را  سفارش داد. 
الیزابت در سفر خود به آلمان در تاریخ 24 ژوئن 2015.
 
در طول سفر رسمی الیزابت به آلمان در روز 24 ژوئن 2015، او یک گردنبند یاقوت را که توسط  پرنس آلبرت برای ملکه ویکتوریا ساخته شد، رونمایی کرد. این دکوراسیون واقعا زرق و برق دار بخشی از مجموعه مادر ملکه تا زمان مرگ وی در سال 2002 بود.
الیزابت در اکتبر 1989
اکتبر 1989، الیزابت یک بار دیگر با جواهرات خیره کننده ظاهر شد. این بار گردنبند زمرد، گوشواره ​​و سنجاق سینه

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید