دقیقا معلومه کی رئیسه 10 عکس

در
گربه بامزه
گربه ها در بیشتر موارد فرشتگان سبیل دار خوانده می شوند که هر لحظه آماده اند تا صاحبان خود را با ناز و غمزه تشویق به حمایت از خود کنند. اما بعضی از این حیوانات  تجسم واقعی شرارت هستند: اطاعت نمی کنند ، غذا را سرقت می کنند ، مبلمان را خراش می دهند و به نظر می رسد که گربه ها به هر شکل ممکن رئیس بودن خود را در خانه ثابت می کنند.
چه اتفاقی می افتد اگر چنین فرشته سبیل داری در خانه ی شما ظاهر شود؟ به عکس های بامزه زیر نگاه کنید.
 
گربه شیطون
گربه اینقدر مردم آزار دیده بودین!
گربه شیطون

هیج جایی بهتر از اینجا نبود آخه!

گربه شیطون

سگ بیچاره! چقدر هم مظلومانه نگاه می کنه. دقیقا معلومه رئیس کیه.

گربه شیطون
چه شیطون با نمکیه این گربه!
گربه شیطون
گربه شیطون

نگاهش داد می زنه که پیتزا رو به هیچ کس نمی ده

گربه شیطون

نظرات

در ادامه بخوانید...

گربه ها همه جا هستند

در
اگر گربه داشته باشید، زندگی جالب و غیر قابل پیش بینی می شود. در هر صورت، شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که حیوان خانگی مورد علاقه خود را دوباره ببینید.حیوان خانگی تنبل شما هر جایی که دوست داشته باشد می رود و دائما در حال استراحت است. در عکس های انتخابی زیر خواهید دید که گربه ی ملوس و خرابکار شما هر جایی بخواهد را برای خواب و استراحت انتخاب می کند. 

مکان غیر معمول برای خواب

فقط خوش تیپ

ما خیلی متفاوت هستیم، اما ما به یکدیگر نیاز داریم.

در هماهنگی با هم

لذت بردن از طبیعت و سکوت با یک دوست کرکی

پرستاران 

سکوت، همه آنها روی پای عقب می نشیند

ناله برای کمک

 
زن سبک و جلف جذاب با چشم های بزرگ و کت خز پشمالو.

 بیا با من بازی کن

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا استرالیا قصد دارد میلیون ها گربه را مسموم کند

در
شما اغلب می توانید در اینترنت در باره عقیم سازی حیوانات، به طوری که واقعا بتواند به طور قابل توجهی باعث کاهش تعداد حیوانات خیابانی شود موضوعاتی را خوانده اید. با این حال، استرالیا تصمیم گرفته برای سلامت گونه های دیگر ، راه دیگری را برای مبارزه با حیوانات خیابانی انجام دهد. اخیرا دولت استرالیا اعلام کرد قصد خود برای از بین بردن دو تا شش میلیون گربه خارج از شهر را، با مسموم کردن آنها انجام خواهد داد.
در استرالیا، برای دفع گربه ها از سم استفاده می کنند.
این استراتژی برای کاهش جمعیت حیوانات خیابانی مخصوصا گربه ها در سال 2015 توسعه یافت. برای این منظور، برنامه ریزی شده است که از سوسیس های مسموم شده استفاده شود .
سم 1080 تقریبا در سراسر جهان ممنوع است، به جز استرالیا، نیوزیلند، مکزیک، ژاپن و کره.
سم 1080 یک سم بسیار قوی و بسیار خطرناک است و در همه کشورها به غیر از نیوزیلند و استرالیا، ژاپن، کره و مکزیک ممنوع است. با این وجود، در داخل کشور، استفاده از آن باعث اختلافات جدی می شود. با این حال، این همان شیوه ای است که نیوزیلند همان نژاد موش ها و گربه ها و سگ های وحشی را بر عهده می گیرد که فکر می کنند جمعیت پرنده ای را به خطر می اندازند.
گربه ها شکارچیان خوبی هستند
پرندگان کی وی Kiwi در استرالیا وجود ندارد، اما واقعا تعداد زیادی گربه وجود دارد و همچنین حیوانات محلی را از بین می برند. تا سال 1700، گربه ها در این قاره وجود نداشتند ، ملوانان آنها را با کشتی هایشان آوردند. به همین دلیل طبیعت محلی با چنین شکارچیانی سازگار نیست - برای 300 سال طبیعت وقت نداشته است تا با چنین تغییر قابل توجهی سازگار شود.
بیش از صد حیوان در استرالیا در آستانه انقراض قرار دارند و بیش از 20 نوع از آنها به علت تعداد زیادی گربه ناپدید می شوند. برآورد شده است که در طول سال گربه های استرالیایی 377 میلیون (!) پرنده و 649 میلیون خزنده را می کشند.
 
طبق گفته دانشگاه ملبورن، از زمان آغاز برنامه، حدود 211،000 گربه وحشی در حال حاضر نابود شده اند. با این حال، تا این لحظه، گربه های بیشتری مسموم شده اند. دانشمندان امیدوارند با انتشار منظم سوسیس مسموم در مناطق مسکونی استرالیا، بسیاری از حیوانات و گربه های وحشی را در این سال نابود کنند.
 
البته این تصمیم باعث شد که اختلافات وحشتناکی در داخل و خارج از کشور وجود داشته باشد - گروه های حفاظت از حیوانات متعدد، از جمله PETA، درخواست های خود را به دولت استرالیا فرستادند و شروع به راه حل انسانی تر برای این مشکل کردند - عقیم کردن تدریجی گربه ها. دانشمندان محلی به این نتیجه رسیده اند که عقیم سازی تعداد زیادی از حیوانات وحشی به سختی امکان پذیر است و اگر در یک زمان انجام نشود، این به سادگی  غیر ممکن است و در این شرایط عملی بی اثر است و بر جمعیت گربه ها تاثیر نمی گذارد.
دولت استرالیا قصد دارد تا سال 2020 حداقل 2 میلیون گربه را از بین ببرد.
در دولت استرالیا هیچ توافقی وجود ندارد. به عنوان مثال، چند سال پیش، زمانی که جمعیت کانگورو ها بیش از اندازه زیاد شد، وضعیت مشابهی وجود داشت، دولت شروع به در نظر گرفتن سناریوهای مختلفی برای حل این مسئله کرد. در اینجا یک گزارش از یک مطالعه است: "در برخی از مناطق استرالیا مسمومیت برای کشتن کانگورو ها مورد استفاده قرار گرفت.
گربه یک مارمولک شکار کرده است
همچنین در مورد نتیجه این عمل یک سوال باز باقی مانده است. چه بر سر جمعیتی از حشرات، مورچه ها، کرم ها و پرندگانی می آید که از جسد گربه های مسموم تغذیه می کنند؟  شاید آنهایی که دانشمندان می خواهند از آن ها حفاظت کنند. مسمومیت مکرر یک سناریوی بسیار واقعی است و چطور این  چرخه ، محیط را در یک دوره زمانی طولانی تحت تاثیر قرار می دهد، کمتر روشن است.
 
سم 1080 به دلیل حل بیشتر این مشکلات انتخاب شد. این سم شامل مخلوطی از حدود 30 گیاه محلی است و حاوی تنها مواد طبیعی است. این بسیار موثر است - دوز بسیار کوچک برای کشتن یک حیوان اندازه گربه یا سگ می گیرد. تحت عمل 1080 باعث اختلال در مغز می شود، به همین علت که حیوان آگاهی را از دست می دهد. بعد از آن، سایر اعضای بدن کار خود را متوقف می کنند و در نهایت مرگ اتفاق می افتد. مرگ در عرض 15 دقیقه از زمان مسمومیت رخ می دهد.
 
در عین حال، PETA تأکید می کند که مطالعه مناسب در مورد اثر سم در طولانی مدت وجود ندارد و پیامدهای استفاده از چنین سمی نمی تواند فاجعه آمیز باشد.
گربه ها در استرالیا.
 
تا کنون بحث در کشور ادامه دارد. در همین حال، یکی از ایالت های استرالیا - کوئینزلند، حتی برای جسد گربه ها پاداش وضع کرده است تا مردم محلی را برای نابودی این حیوانات تشویق کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

دامپزشک داره واسه گربه توضیح میده که چقدر چاقه

در
دامپزشک داره واسه گربهه توضیح میده که چقدر چاقه!!!!
مگه میشه!مگه داریم؟ گربه هم چه با دقت به عکس نگاه می کنه!
خارجیا گاواشونم گوگولین
حضرت نوح هرچی ژن خوب بوده اونور پیاده کرده
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

گربه ولگرد همه نوزادان خود نزد زنی آورد که به او غذا داده و کمک کرده بود

در

گربه

 

زنی که در کانادا زندگی می کند فهمیده است زندگی در بعضی از لحظات می تواند شباهت زیادی به فیلم های دیزنی داشته باشد. لیسیان ، از کبک ، یک بار گربه ای را که در باغ او سرگردان بود تغذیه کرد و با او رابطه دوستی برقرار کرد. گربه اغلب برای غذا ، محبت و بازی با زن برمی گشت.

 

اما یک روز گربه اوساگی(دست آموز) برگشت و تنها نبود ، اوه نه! به نظر می رسد که گربه مامان در تمام مدت باردار بوده است و پس از زایمان ، او هر 6 بچه گربه خوشکل خود را به ملاقات لیسیان آورد. اوساگی یکی یکی بچه گربه ها را در یک صف در ایوان قرار داد.

 

اکنون ، 5 کودک از 6 بچه گربه سه ماهه به دنبال خانه ای برای همیشه هستند و در حال حاضر تحت مراقبت گروه نجات محلی ، Chatons Orphelins Montréal هستند. قبل از اینکه نگران اتفاقات بچه گربه ششم باشید ، آرام باشید - یکی از دوستان لیسیان آن را پذیرفته است.

 

گربه

لیسیان همه آنها را به داخل برد و سپس با دوستانش و یک پناهگاه حیوانات محلی برای کمک تماس گرفت.

 

گربه

یکی از بچه گربه ها توسط دوست زن گرفته شد. در همین حال ، 5 نفر دیگر در یک پناهگاه نجات منتظر صاحبان جدید خود هستند

 

گربه

3 ماده به نام های تیلور ، تینی و تیانا وجود دارد

گربه

و 2 بچه گربه نر  به نام Tales و Tito

گربهگربه

گربه

این پناهگاه به بچه گربه ها کمک کرد تا تمام کمک های دامپزشکی مورد نیاز را دریافت کنند.

 

لیسیان قبلاً نگران این بود که بیش از حد به اوساگی غذا می دهد زیرا معده او مدام بزرگ و بزرگتر می شود. با این حال ، اوساگی به سادگی باردار بود ، بنابراین غذا ، آب و توجهی که لیسیان به او کرد بسیار مورد استقبال قرار می گرفت.پس از زایمان اوساگی ، لیسیان خانه خود را به روی گربه مادر و 6 نوزاد تازه متولدش باز کرد. او به آنها اتاقی در خانه اش داد تا مدتی در آن زندگی کنند. بعداً ، زن برای کمک به دوستانش و یک پناهگاه محلی رفت. 

گربه

بچه گربه ها ، همانطور که مشخص شد ، مشکلات تنفسی داشتند و از ورم ملتحمه رنج می بردند. بنابراین پناهگاه توانست مراقبت های پزشکی مورد نیاز آنها را انجام دهد.در میان 5 بچه گربه ای که هنوز برای فرزندخواندگی در نظر گرفته شده اند ، 3 ماده (تیلور ، تینی و تیانا) و 2 نر (Tales و Tito) وجود دارد. همه آنها شخصیت های منحصر به فردی دارند. در همین حال ، لیسیان اوساگی را برای تغذیه  پذیرفته و همچنین تصمیم گرفت او را عقیم کند تا از باردار شدن مجدد او جلوگیری کند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

راهنمای کامل عکاسی با آیفون

در
راهنمای کامل عکاسی با آیفون

به یک مقدمۀ مختصر برای جهان عکاسی آیفون خوش آمدید. این راهنمای سریع شامل یک مجموعه از توصیه ها است که از متخصصان، دوستان و تجربۀ شخصی به دست آمده است. چه بخواهید که عکس های با کیفیت DSLR بگیرید یا فقط بازی اینستاگرام را عمل بیاورید، این راهنمای کامل تمام ابعاد توسعۀ عکس های آیفون را پوشش می دهد.

حساب اینستاگرام بسازید، برای اشتراک گذاری عکس ها و دنبال کردن عکاس های دیگر

 بیشتر عکاسان یک سبک اثر دارند و در لفظ هزاران راه مختلف برای شکل دادن کارتان وجود دارد.مانند عکاسی غذا، مد، سبک زندگی، منظره، طبیعت، شهری، چهره ها، سیاه و سفید، ...

شروع کنید از هر چیزی که فکر می کنید عکس گرفتن،  یک عکس خوب بگیرید، لازم نیست حتماً عالی باشد. این فقط شروع کار است.

تعدیلات محیطی

بسیاری از عکاسان بهترین زمان را برای عکس انداختن در طول زمان طلایی می دانند. زمان طلایی دورۀ کوتاهی بعد از طلوع یا قبل از غروب خورشید است که درطول آن نور روز نرم تر از وقتی است که خورشید در آسمان بالاتر است. اما قبل از آن که زمان بندی تمام عکس هایتان را در طول ساعت طلایی آغاز کنید، عکس انداختن تحت تمام انواع نور را تمرین کنید. نور از طریق لنز دوربین آیفون وارد می شود و یک تصویر در متوسط حساسیت نور ضبط شده است. نور خیلی زیاد یا خیلی کم می تواند عکستان را خیلی درخشنده یا تیره کند و باعث شود وضوح، رنگ ها و آهنگ ها را از دست دهید. در اینجا چند راه برای تعدیل جایگاهتان برای نور طبیعی وجود دارد:

• در طول ساعت طلایی می توانید اساساً در هر جهتی عکس بندازید. می توانید به سمت خورشید، دور از خورشید، یا با خورشید در کنارتان عکس بندازید.

• در طول روز تلاش کنید که مخالف خورشید عکس بندازید. سخت است که بدون خراب کردن قاب تصویر، در زاویه ای عکس بندازید که با خورشید مواجه نشوید. (سیارک)

• در شب نور کم است و عکس ها تیره می شوند. از فلش تلفن همراه استفاده نکنید و یک منبع نور خارجی بیابید.

تعدیلات فنی

آنچه آیفون را محبوب می کند آن است که طراحی فنی جهانی و کاربر دوست است. در اینجا برخی نکات وجود دارد که همه می توانند به کار ببرند که فوراً عکاسی آیفونشان را بهبود دهند.

• در بخش تنظیمات، به سمت تب "عکس ها و دوربین" بروید، حالت شبکه ای را انتخاب کنید بنابراین می توانید عکس هایتان را در حالی بیندازید که دقیقاً نسبت طلایی مارپیچ فیبوناچی آکا را به کار ببرید یا قاعدۀ سومی ها را استفاده کنید.

• فلش را خاموش کنید، همیشه یک منبع نور خارجی یا طبیعی داشته باشید.

• در موقعیت های کم نور، ضربه زدن به قسمت های تاریک تر صفحه نمایشتان پرتودهی و تمرکز را افزایش می دهد.

• از زوم استفاده نکنید، دوربین آیفون واقعاً زوم نمی کند، فقط تصویر را بزرگتر میکند.

• روی جهت تمرکز کنید، برای مثال افق و سوژۀ شما.

• برای داشتن گزینه های بیشتر همیشه عکس افقی و عمودی بیندازید.

• جای راحت پیدا کنید. دست شما باید ثابت باشد. روی میز یا نیمکت بگذارید.

• پایین بروید، روی یک زانو قرار بگیرید. عکس انداختن از یک زاویه ی پایین تر می تواند یک چشم انداز متفاوت نسبت به سطح چشم بدهد. عکس از زاویۀ پایین می تواند سوژه را مسلط جلوه دهد، عکس از یک زاویۀ بالا می سوژه را ضعیف جلوه دهد.

راهنمای کامل عکاسی با آیفون

• لنز آیفون بخرید. در اینجا یک لنز گران وجود دارد که من اخیراً خریدم. گزینه هایتان را قبل از آن که هر نوع از لنز یا هر لنز گرانی را بخرید بررسی کنید. این همیشه یک ایدۀ خوب است که با یک تجهیز بودجه ی پایین شروع کنید.

ویرایش یا فتوشاپ

یک محصول نهایی 30% گرفتن عکس و 70% ویرایش است. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که ویرایش عکس ها را مستقیماً روی آیفون پشتیبانی می کنند. من یک تن اپلیکیشن ویرایش عکس روی تلفنم دارم، گاهی اقوات از بیش از 6 اپلیکیشن برای ویرایش یک عکس استفاده می کنم! 2 اپلیکیشن رایگان که من توصیه می کنم VSCO و Priime هستند.

این دو اپلیکیشن مؤثر و راحن برای مبتدیان هستند.

• قبل از هر ویرایشی، روشنایی صفحه نمایش تلفنتان را به 100% افزایش دهید. اگر ممکن است، سعی کنید در یک اتاق تاریک ویرایش کنید و سپس تحت نورهای متفاوت نقد کنید.

• افزایش چند بعد نظیر نور، تیزی، و سایه ها می تواند کیفیت هر عکسی را افزایش دهد.

• تعدیلات کوچک را با آرام و زیرک کار کردن انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما می خواهید بهترین کیفیت های عکس را با استفاده ی عناصر در عکس به وجود بیاورید نه با خلق عکس مصنوعی.

• ویرایش مشابهی را برای هر عکسی دنبال نکنید، هر عکس به ویرایش یکتای خود نیاز دارد. 

• از نظر دیگران استفاده کنید و عکس ویرایش شده را به 2 یا 3 نفر نشان دهید.

• کارتان را با عکس ها و عکاسان مورد علاقه تان مقایسه کنید. تشابهات را پیدا کنید. شاید عکس شما بهتر باشد. 

نظرات نهایی دربارۀ عکاسی آیفون

اگر شما یک طرفدار بزرگ آیفون نیستید، در اینجا برخی جایگزین های عالی وجود دارد.

• گالاکسی S7 دوربین 12 مگاپیکسل با عملکرد نور پایین عالی دارد.

• LG G5 دوربین بزرگ 16 مگاپیکسل و لنز زاویۀ باز 135 میلی متری دارد.

همچنان که تلفن های هوشمند به توسعه ی فنآوری دوربینشان ادامه می دهند، پیش بینی می کنم در آیندۀ نزدیک جامعه خیلی به عکاسی و فیلم DIY علاقمندتر می شود. گرفتن عکس های باکیفیت در آیفون یا هر تلفن هوشمند یک کار سختی نیست. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸عکاسی هم دیگه از اون حالت حرفه ایش دراومده با این گوشی ها

در ادامه بخوانید...

معجزه عکاسی و تصاویر فراموش‌نشدنی در تاریخ

در

معجزه عکاسی، عکس ماندگار و تصاویر فراموش‌نشدنی در تاریخ

عکاسی از تصاویر تأثربرانگیز  ماندگار از گوشه و کنار جهان با توضیحی کوتاه در زیر هر عکس 

 

مردی  در حال سقوط از ساختمان مرکز تجارت جهانی در روز حادثه 11 سپتامبر

 مردی فرانسوی که هنگام اشغال پاریس بوسیله نیروهای نازی در جنگ جهانی دوم در حال گریستن

 پسر 12 ساله برزیلی که در مراسم تدفین معلم خود با گریه ویولون می‌نوازد. معلم این کودک به او کمک کرد از طریق یادگیری و نواختن این ساز از فقر و خشونت نجات یابد.

کودکانی که در سال 1948 در شیکاگو به فروش گذاشته شده‌اند.

سگی که در کنار مزار صاحبش نشسته است. صاحب این سگ بر اثر رانش زمین در ریو دو ژانیرو در سال 2011 جان باخت.


پسر خردسال «جان اف کندی» در مراسم تدفین پدر به تابوت او ادای احترام می‌کند. جان اف کندی 35امین رئیس‌جمهور آمریکا بود که در سال 1963 ترور شد.



پیرمردی از کره جنوبی در حال گریه به دلیل خداحافظی از خویشاوند خود که در کره شمالی زندگی می‌کند. این دو پس از 60 سال در سال 2010 اجازه یافتند به مدت سه روزه نزدیک مرز کنار یکدیگر باشند.


یک راهب در اعتراض به آزار و اذیت بودایی‌ها بوسیله دولت ویتنام خود را آتش زده است.



یک کودک خردسال که در حال تلاش برای سرپاکردن پدر الکلی خود است.


 پس از فرو ریختن یک کارخانه در بنگلادش زن و شوهری در آغوش هم زیر آوار جان دادند.



در سال 1958 دختر آفریقایی در باغ‌وحشی در بلژیک به نمایش گذاشته شد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸چقدر تاثر برانگیز ؟

در ادامه بخوانید...