طراحی شگفت انگیز هنرمند آمریکایی روی کدو تنبل

در
هنرمند آمریکایی مریلین ساندرلند، مجسمه های کدو تنبل خود را با استفاده ی هنری از برگ ها، گل ها و انواع توت ها، مجسمه های ماهی فوق العاده، پرندگان و پروانه ها ، سبزیجات معمولی که در یک باغ دیده می شود به یک شاهکار شگفت انگیز تبدیل کرده است. این نمایشگاه های عجیب و غریب حکاکی شده بدون شک آثاری هنری هستند که مخاطبین از آن لذت می برند و او را برای کاری خوب و سخت  یک هنرمند ماهر تحسین می کنند.
40 عکس از طراحی های فوق العاده این هنرمند:

نظرات

در ادامه بخوانید...

جزئیات منحصر به فرد در مجسمه های جیمی سالمون

در
عکس از مجسمه دیوید بووی
امروزه بسیاری از افراد خلاق، مجسمه سازان، هنرمندان و حتی عکاس ها  موضوعات مختلفی در آثار خود را که گاهی اوقات دیگران نمی توانستند نشان دهند، با جزئیات منحصر به فرد در مجسمه ها حک می کنند و همه چیز به این دلیل است که جهان زیبا و چند وجهی است و هر خالق قادر به نشان دادن هنری از خود است.
اما اگر زیبایی به معنای واقعی کلمه بر روی سطح قرار بگیرد، ما به سادگی آن را متوجه نمی شویم.ایده این است که در کار چنین مجسمه سازی مانند جیمی سالمون (Jamie Salmon)، که تمام زیبایی های انسانی را در جزئیات منحصر به فرد نشان می دهد،وارد شویم.
 
عکس از مجسمه پابلو پیکاسو
جیمی یک خالق خود آموز است که در انگلستان متولد و بزرگ شده است. در یک دوره آگاهانه تر، او به کانادا نقل مکان کرد، جایی که فعالیت خلاقانه اش آغاز شد. در ابتدا، Salmon کار مجسمه سازی را انتخاب نکرد، او به عنوان یک هنرمند اثرات و صنایع دستی که اغلب در فیلم ها و سریال های تلویزیونی استفاده می شود را ایجاد می کرد . جالب توجه است، برای اولین بار او را دیدم که چگونه به طرز ماهرانه ای  با ابزار دستی کار می کند، ایجاد یک هیولا، یا شخصیت های حماسی دیگری از یک فرد عادی، او با کمک گرفتن از موادی مانند سیلیکون، رزین های مختلف، مو، پلاستیک و حتی پارچه استفاده می کند.
تم های این مجسمه ساز بسیار متنوع هستند. او نه تنها نقاشی های انسانی دقیق و اناتومی دقیق را ایجاد می کند، بلکه همچنین به آنها ویژگی هایی که فقط برای آنها مشخص است می افزاید. خود مجسمه ساز می گوید که دوست دارد انسان و بدن انسان را به نمایش بگذارد که طبیعت آن را شکل داده است، در حالی که به دیگران، بینندگان خود، فرصتی برای کشف جهان با چنین ابزار ظریف می دهد.
او استدلال می کند که در زمان فعلی هر کس تقریبا وسواس خود و ظاهر خود را دارد، شیوه ای که دیگران از طریق منشور فرم آلی چهره اش و دیگر جنبه های دیگر آن را درک می کنند.
او همچنین استدلال می کند که در زمان های مدرن است که هر یک از ما آزاد است که با همه چیز را با اختیار خودمان تغییر دهیم و این چیزی است که واقعا او را مورد توجه قرار می دهد
 
جیمی می گوید مهم ترین بخش کار یافتن ایده است. اول از همه،  روند ایجاد، مدل سازی و دکوراسیون و چارچوب ساخته می شود و پس از آن سیلیکون بر روی آن قرار می گیرد که مسئول پوست انسان است و تنها پس از آن روند فرایند اصلی، که در استفاده صحیح از قطعات پلاستیکی، سرامیک، موی طبیعی و رنگ و سایه است، می آید. و تنها پس از آن می توانیم با خیال راحت بگوییم کار تمام است.
البته، مجسمه سازان زیادی در جهان وجود دارند که در سبک مشابه Salmon کار می کنند. اما، نگاهی به آثار او، در ابتدا او احساس وحشت غیر قابل بیان را از چگونگی واقعی بودن آن حس می کنیم و تنها بعد از آن با چسبیدن به جزئیات بیشتر و بیشتر، جالب و هیجان انگیز می شود.
مجسمه ساز اشیای هنری منحصر به فرد را ایجاد می کند که در آن شما می توانید آشنا ترین چهره هایی را برای هر یک از ماشناخته شده است را پیدا کنید. بنابراین در مجموعه قابل توجه خود، دارای یک پرتره از دیوید بووی، پابلو پیکاسو، دیوید لینچ و دیگر شخصیت های برجسته است.
عکس از مجسمه دیوید لینچ
بقیه آثار فقط افرادی هستند که الهام بخش مجسمه ساز برای کار و یا کسانی که در رویا دیده و به عنوان یک ایده به سراغ او آمده اند.مجسمه ساز می گوید که دوست دارد یک ظاهر غیر استاندارد انسان را که فراتر از عرف معمول است نشان دهد و بنابر این در آثار او می توان هر دو مجسمه های زنان  جوان  و افراد سالخورده با ویژگی آنها و چروک هایی که پنهان نیستند را دید.
مجسمه ساز می خواهد زودگذر بودن زندگی انسان را نشان دهد
جیمی توانست اولین کارهای بزرگ خود را در سال 2004 به دنیا نشان دهد، درحالیکه شروع به کار با مجسمه ساز مشهور دیگر یعنی جکی سئو کرد. تنها چند سال بعد او توانست تعداد زیادی از آثار باستانی و نقاشی را ایجاد کند که به لطف آن، او توانست توجه جمع آوری کنندگان و خریداران از سراسر جهان را جلب کند که به او کمک کرد تا آثار خود را در مزایده نمایش دهد.
بنابراین تعجب آور نیست که آثار جیمی در حال حاضر در گالری های مختلف جهان و در مجموعه های خصوصی نمایش داده می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

افراد خلاقی که باید جایزه بگیرند 17 عکس

در

ذهن خلاق  یک شیوه تفکر است که در آن نیمکره راست مغز کار می کند، که باعث می شود فرد جهان را به عنوان یک سری از تصاویر و استفاده از تقلید بصری ببینید. بسیاری از سازندگان هنر مدرن با این نوع ادراک از واقعیت اطراف، فراتر از چارچوب کلی پذیرفته شده رفته با چیزهای باورنکردنی روبرو هستند.

در این پست 17 عکس از جالبترین راه حل های طراحی را جمع آوری کرده ایم که شایسته توجه شما هستند.

 

1. این تخت برای طراحی فضای مناسب طراحی شده است.

2. سوشی به سبک جنگ ستارگان

3. و شما جولیوس سزار ؟

4. راه حل خلاق برای یک رستوران کوچک و محل کسب و کار

5. فقط یک آتش نشانی بر روی دیوار

6. بطری آب به شکل یک قرص بزرگ

7. یک نشانه پیدا کردم که فقط در شب قابل مشاهده است

8 . خمیر دندان با طراحی مخصوص که حرکت می کند و لوله را خالی می کند

9. طراح منظره با استعداد،  زیبایی را در همه چیز می بیند.

10. محل نگهداری دوچرخه در کتابخانه محلی

11. این ورودی به بخش کودکان در کتابخانه محلی ما است

12. هندریلس در دیزنی لند هنگ کنگ به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهند استراحت کنند.

13. اما این پله درست است ...آسانسور منجر به موفقیت نمیشود.

14. کتاب های هوشمند با پوشش های هوشمند (سقوط امپراتوری روم)

15. این دستبند همچنین یک کابل برای شارژ تلفن است.

16. دیوار برای صعود در بالای آب معلق است، بنابراین لازم نیست نگران تجهیزات باشید

17. دستگیره مناسب

نظرات

در ادامه بخوانید...

مجسمه هایی درباره احساسات و تجربیات

در
گیل بروول (گیل Bruvel) - هنرمندی با بسیاری از آثار پیچیده و عالی است. در یکی از آخرین سریال های تحت عنوان "The Flow"، شاهدان پیچیده ترین ساخته ها از ریخته گری فولاد ضدزنگ از پرتره زیبا و پویا از زنان، مردان، زوج ها و حیوانات بودیم که تجسم زمان و زندگی را شکل می داد.
عکس مجسمه "بی نهایت"
Gil Bruvel در سال 1959 در استرالیا متولد شد و در جنوب فرانسه بزرگ شد. فروشگاه پدرش یک کلاس درس برای او بود، و Guil در اوایل طراحی و طراحی 3D، حکاکی روی چوب را انجام می داد. به عنوان یک کودک، آینده هنرمند مجسمه ساز به بیان خودشان از طریق طراحی و نقاشی، و در جوانی در یک کارگاه معتبر برای ترمیم آثار هنری، جایی که او آموزش عملی فشرده در زمینه تکنیک های هنری و تاریخ دریافت انجام شد. او در اواسط دهه 1980 از ایالات متحده بازدید کرد، نخستین نمایش انفرادی آمریکایی خود را در لاگونا بیل، کالیفرنیا در سال 1988 برگزار کرد و در سال 1990 در آن کشور مستقر شد.
 
گیل در جنوب فرانسه رشد کرد و به انعکاس فضای فرهنگ غنی اروپا تبدیل شد. Gil Bruvel، به حمایت و تشویق خانواده و معلمانش به عنوان یک هنرمند جوان، به دنبال پیروی و بیان دیدگاه خود بود. او احساس غرور کنجکاوی، خودآگاهی و جذابیت خلاقانه را داشت و به ماجراجویی فکری و عاطفی خود ادامه داد، دائما در حال جستجوی روش های خلاقانه و ابزار جدیدبود. به طور کامل تاریخچه هنر، ابزار هنری و روش هایی که طی شش قرن به طول می انجامد، مورد مطالعه قرار داد - همه اینها نتیجه ای است که به عنوان آثار هنری پیچیده و جذاب، به شما اجازه می دهد تا در جهان زیبایی چند جانبه  او غرق شوید.
عکس از مجسمه جریان
با مشاهده فرایند های هنری Gil Bruvel است که ، جمع آوری و ادغام تصاویر ذهنی، حسی و عاطفی و برداشت ها از کوچکترین  جهانی، که او با دقت در طول زمان دسته آغاز، شما حتی قبل از ابزار هنری خود را لمس: نقاشی با مداد، قلم یا ابزار مدل سازی. تا آن زمان، یک چشم انداز روشن به نظر می رسید که هنرمند را به آنچه کار برای آن طراحی شده بود هدایت می کرد. از آنجا که او این دیدگاه را به صورت مادی ترجمه می کند، از پایبندی به هر مفهومی از یک محصول یا روند، آزاد است. بنابراین آنچه که او ایجاد می کند، همیشه صادق است و باعث تفکر بیننده می شود.
کار او در مرزهای مشخصی وجود دارد یا اینکه به نوعی تکامل خود را تکمیل کرده است. امیدوار بود سفر هنری او در دوران کودکی با عقلانیت بزرگ و تخیل خلاقانه، جایی که او به شدت سعی داشت چیزی را که به روح او نزدیک بود، ایجاد کند همراه است. هنرمند، مجسمه ساز، خالق، رویا، رویایی، صنعتگر و استاد - اولین هفت نام مستعاری است که با توجه به قدرت اراده ای که در کار و ذهن هنرمند گیل بروول وجود دارد، به ذهن می آید.
دوقطبی
گیل بروول به طور مداوم بین فن آوری های هنری جدیدی که او توسعه می دهد و شیوه های تاریخی که او به خوبی شناخته شده است، مظهر انسان مدرن رنسانس است. دیدگاه های گیل بروول در آموزش او ریشه دارد، اما آنها نیز جلوه ای از انقلابی هنری را به نمایش می گذارند. جدیدترین مجموعه های هنری گیل بروول مجموعه های متعددی از آثار را شامل می شود: "خطوط انحرافی"، "جریان" و "کوبیزم"، و همچنین مجموعه ای از هنرهای کاربردی، تخته های شطرنج و تصاویر جذاب آن - که همه آنها شامل احساس آرامش مراقبه می شوند.او با حسی قوی، عشق خود را به زیبایی فرم انسان و حس خود را از آزمایش های هندسی به نمایش می گذارد.
اسب جورج
این مکالمه عالی نه تنها تصویری دیگر از هنرمند متفکر را نشان می دهد، بلکه یک ایده همکاری تعاملی با هر کار را به ارمغان می آورد. به نظر می رسد در حالی که حفظ یک صدای استثنایی که تنها از طریق گیل می تواند باشد، ولی تیم دستیاران و دوستانش در فرآیند او یکپارچه هستند.
Gil Bruvel بی باک به طور مداوم در تلاش برای گسترش مجموعه مجسمه های خود در مسائل تک شخصیتی تحریک آمیز تر است. او به تدریج نشان داد در آثار منحصر به فردش "تنوع می تواند بی پایان باشد. هر فرصتی می تواند در هر زمانی باشد. این جادو نیست، اما به نظر می رسد مثل جادو است ... "
باد
در ارتباط عاطفی نزدیک، مرز بین درون و بیرونی، میان من و شما چیست؟ مانند نوار پیچشی موبیوس، که یک چرخه بی نهایت را تشکیل می دهد، یا یک جریان قدرتمند نه محدود به مفاهیمی مانند فضا و زمان، درون ،داخل و بین ما آزادانه حرکت می کند .
مجسمه های عاطفی Gil Bruvel همچنین اشاره می کند که خاطرات یا احساسات، مانند حباب ها در جریان زمان، گاهی اوقات می توانند بر روی سینه یک شخصیت زن قرار بگیرند، بنابراین گاهی اوقات پراکنده می شوند. و در مورد چشمانش، مثل پنجره های باز، که به تدریج زنجیر شده اند؟ می توان تصور کرد که در لحظه ای دیگر چشم او اجازه می دهد که نگاه او جریان یابد.
زمانی که از زوایای مختلف نگاه می کنید، این ارقام جنبه کاملا متفاوت روابط آنها را نشان می دهد، همه آنها به طور همزمان وجود دارد، همه چیز در طول زمان تغییر می کند، و هر یک از آنها درست است.
 
 
عکس از مجسمه باران
کار دیگری از برویل از سری Flow تغییر در موضوع ضعف انسانی است.اگر چه یک آینه فقط یک ابزار است، جستجوگر باید تصمیم بگیرد که چگونه از آن استفاده کند. آیا آینه برای مشاهد و انعکاس ایجاد می شود یا به جهان بینی مربوط می شود؟
با الهام از جنبش، "باد"، چه بر روی سطح آب و یا به شکل بی نظمی در شن و ماسه، ابتدا باعث ایجاد احساسات زنده بر روی پوست می شود. برای این منظور، مجسمه نشان می دهد که انرژی که فرد جوینده تجربه می کند، ساختارهای عصبی خود را دارد، که در لحظه تمرکز و حرکت یک طرفه به لرزش باد و جهان اطراف مربوط می شود. مجسمه سازی احساس حساسیت خود را از طریق احساسات به ارمغان می آورد وقتی که اجازه می دهیم خودمان در آن لحظه زندگی کنیم.
از آن به بعد، او از طریق انواع رسانه ها و اشکال به شدت به دنبال افزایش بی نظیر بیان هنری است. در میان آنها: نقاشی، مداد، ریخته گری برنز، مبلمان کاربردی، رسانه های مخلوط، مجسمه سازی عمومی و کار فولاد ضد زنگ قرار دارد. Gil Bruvel می گوید: "من یک الهام ثابت و همیشه در حال مشاهده در مشاهده لایه های بی پایان در محیط خودم پیدا می کنم. "اگر قصد درک به طور کامل از آنچه که مشاهده می شود، وجود داشته باشد، قالب ها شروع به تعریف خود می کنند و به طور مستقیم به کارهای جالب هنری می پیوندند.".
درک عمیق تاریخ هنر، اجتناب ناپذیر است که بعضی از هنرمندان Gil Bruvel را تحت تأثیر و الهام برای ایجاد شاهکارهای خود قرار داده اند. قبلا، سورئالیست ها از جمله آنها بودند، از جمله سالوادور دالی، مکس ارنست و جورجیو د کیریکو و بعد از آن  هنرمندانی از جمله فرانسیس بیکن
22
رودخانه
این روزها، کارهای برویل به ویژه توسط تمثیل و چشم انداز مجسمه سازی برخی از معماران، از جمله زهرا حدید، فرانک جری و لوب بیوز وودز جذاب است. با این وجود، او به راحتی از یک محوطه به محیط دیگر به حرکت در می آید، به لطف ادراک و توانایی بصری خود برای حفظ تصاویر فصلی و زمانی که آنها را به حوزه های حسی، احساسی و فکری خود می رساند، حرکت می کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 حقیقت در باره برد پیت که نمی دانستید

در
تقریبا بیشتر افراد در این سیاره می دانند که برد پیت یکی از جذاب ترین مردان کیست طرفدارانش و طرفداران فیلم های او مطمئنا فکر می کنند که همه چیز را درباره این بازیگر می دانند، اما واقعا اینطور است؟ ما چندین واقعیت را در مورد این هنرمند و بازیگر آماده کرده ایم که مطمئنا نمی دانید.
 

نام اصلی او برد نیست

ویلیام بردلی پیت.  \ عکس
برد پیت در 18 دسامبر سال 1963 متولد شد و ویلیام بردلی پیت، نام کامل او در کارت پزشکی در هنگام تولد است. تا به امروز، جهان به این فکر کرده است که چرا تصمیم گرفت از نام برد و نه ویلیام استفاده کند. شاید علت انتخاب این نام کوتاهی و در عین حال سادگی آن است.

اولین کار او مربوط به سینما نبود

دشوار است که به آن اعتقاد داشته باشیم، اما این نیز در زندگی این بازیگر بود.
تا زمانی که مرد جوان متوجه علاقه به بازیگری شد و پیشنهاد بازی در یک فیلم را گرفت، او به عنوان یک راننده لیموزین، حامل لوازم خانگی مشغول به کار بود و همچنین در رستوران "El Pollo Loco" در یک لباس مرغ غول پیکر و خنده دار تبلیغ می کرد. در حال حاضر پیت با لبخند این موضوع را به یاد می آورد و طرفدارانش به سختی می توانند او را در حال رقصیدن روی پای مرغ در مرکز شهر تصور کنند.
 

او علاقه خاصی به ساعت دارد

او یکی از مبلغین مارک بریتلینگ است.  \ عکس
بازیگر برد پیت دارای یک کلکسیون بزرگ از ساعت است و اغلب در تبلیغات مارک های معروف و مختلف دیده می شود. او یکی از مبلغین بریتلینگ است و  به طور فعال نه تنها در بازیگری، بلکه در زندگی واقعی از آن حمایت کرده است . برد در تبلیغات بسیاری از این مارک همراه با سلبریتی های دیگر شرکت می کند، سال ها ست که به طور منظم از این نام تجاری در رویدادهای خود استفاده می کند. توجه داشته باشید که این شرکت سوئیسی در حال حاضر یکی از محبوب ترین هاست و تعجب آور نیست که اگر این نتیجه، حاصل اقدامات بازیگر نباشد؟
 

شخصیتی از آینده، تصادف یا نشانه سرنوشت

شات از فیلم تروا.  \ عکس
حدود یک سال قبل از اینکه برد در فیلم "تروا" بازی کند، تاندون او زخمی شد، همانطور که می دانیم، تاندون آشیل نقطه ضعف این قهرمان یونان بود. تصادف یا نشانه سرنوشت؟ بهر حال، بازیگر قبل از شروع فیلمبرداری بهبود یافت و ما توانستیم شاهد بازی فوق العاده او در این فیلم باشیم.
 

برد پیت همراه با همسرش، یکی از ثروتمندترین زوجین بود

یکی از ثروتمندترین و زیباترین زوجها
علیرغم این واقعیت که در سال 2016 او و همسرش آنجلینا جولی در زندگی مشترک شکست خوردند، این زن و شوهر به عنوان یکی از محبوب ترین و ثروتمندترین زوج های جهان شناخته شده اند. براساس برآوردهای جهانی، آنها رتبه پنجم را در رتبه بندی مجله فوربز کسب کرده اند که در مجموع درآمدی بیش از 34 میلیون دلار را به دست آورده اند.
 

ورود برد پیت به چین ممنوع شد

فیلمبرداری از فیلم هفت سال در تبت.
برد پیت، از ورود به چین برای بیست سال کامل ممنوع شد. و همه به این خاطر که او در فیلم "هفت سال در تبت" دخیل بود، که، طبق حکومت کشور چین، خیلی بی رحم و خشن بود، به همین دلیل نه تنها تصویر، بلکه کل بازیگران، کارگردان و بقیه فهرست افرادی این فیلم حق ورود به چین را ندارند. خوشبختانه این ممنوعیت در حال حاضر به پایان رسیده است.
 

برد پیت پدر و مادر را مجبور به تماشای فیلم خود کرد

فیلم باشگاه مشت زنی  \ عکس
واقعیت خنده دار، اما برد پیت والدین خود را مجبور به تماشای یکی از فیلم های خود کرد. البته ما در مورد فیلم خشونت آمیز باشگاه مشت زنی صحبت می کنیم که توسط دیوید فینچر در سال 1999 بر اساس کتاب نویسنده آمریکایی و نویسنده چاک پالا نیکوک تهیه شده است. به عنوان یک استدلال (و یا بهانه ای)، پیت گفت که در این فیلم صحنه های غیر قابل درک، اغراق آمیز، اغلب کثیف و حتی فریبنده نه تنها با مشارکت او، بلکه همچنین با بازیگران دیگر از جمله خود او وجود دارد.

برد پیت به فیلم های غیر معمول علاقه دارد

تعداد کمی از مردم می دانند، اما فیلم های مورد علاقه ی این بازیگر، فیلم هایی هستند که در سال 1977 منتشر شد و فیلم فانتزی "Planet of the Apes" که در سال 1968 در سینما دیده می شد، به نمایش درآمد. 
 

برد پیت نشان داده همانند کودکان "Jackass" را دوست دارد

واقعیت خنده دار، اما ستاره هالیوود برنامه کودکان را در قالب نمایش واقعی، که اغلب در MTV پخش شده است، دوست دارد. کودکان و نوجوانان، و همچنین برخی از بزرگسالان، به معنای واقعی کلمه این نمایش را تحسین می کنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

دنیای شور، لطف و زیبایی در پرتره های زیبا از نقاش لهستانی

در
پرتره های زیبا
در دوران مدرن ، دشوار است باور کنید که کمی بیش از یک قرن پیش ، در هنرهای تجسمی فقط تعداد کمی از زنان هنرمند حضور داشتند. اما زمان در حال تغییر هستند - بسیاری از موارد در حال تغییر هستند. و اکنون حتی تصور اینکه زنان نمی تواند به هیچ وجه مشغول حرفه ای باشد فقط به این دلیل که زن است ، عجیب است. و امروز ما شما را به عنوان نماینده روشن پرتره های مدرن - هنرمند لهستانی آنا بوچک ، که برای خودش یک موضوع ابدی در هنر انتخاب کرده است، می بریم. موضوع یک زن مدرن ، پرانرژی ، آزاد ، پرشور و پرتحرک .
 
 
چند کلمه در مورد هنرمند
پرتره های زیبا
عکس از آنا بوچک در استودیوی شخصی.
 
آنا بوچک ، هنرمند با استعداد ، معاصر در سال 1973 در لهستان متولد شد. وی پس از فارغ التحصیلی از آکادمی هنرهای زیبا در گدانسک با درجه نقاشی و طراحی ، مدرک لیسانس گرفت. با گذشت سالها از جستجوی خلاق ، این هنرمند سبک نقاشی و طراحی دیدنی و جذاب خود را پیدا کرد و یک سبک بصری قابل تشخیص را توسعه داد. به هر حال ، برخی از مورخان هنر معتقدند که سبک این نقاش او تا حدودی یادآور Vrubel است.
پرتره های زیبا
پرتره نقاش آنا بوچک.
 
اکنون بسیاری در مورد آنا به عنوان بهترین نقاش پرتره معاصر در اروپا صحبت می کنند. احتمالاً بسیاری با این موضوع مخالف هستند و شاید هم درست باشند. و امروز ، خواننده ما فرصت بسیار خوبی خواهد داشت تا به دنیای نقاشی باورنکردنی یک هنرمند اهل لهستان اشنا شود و نگرش شخصی خود را نسبت به کارهای او بیان کند.
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.

هنرمند با الهام از تئاتر نقاشی می کند

جالب اینجاست که خود هنرمند اعتراف می کند که الهامات خود را از هنرهای تئاتری با قوانین و زیبایی شناسی خاص خود می گیرد. زیرا او معتقد است که تئاتر دقیقاً مکانی است که شخصیت های روی صحنه احساساتی تر و بیانی تر ، پویا و آزاد تر هستند. او ترجیح می دهد شخصیت های اصلی را به تصویر بکشد ، از ژست های بازیگران و احساساتی که در آنها اعماق ماهیت انسانی خود را بیان می کنند ، لذت ببرد.
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
این احساسات شدید بازیگران است که به او الهام می دهند تا پرتره هایی از اثر شگفت انگیز را برای بیننده بسازد. شخصیت های او معمولاً تصاویر داستانی یا جمعی هستند که متناسب با احساسات خاصی منجمد می شوند. این هنرمند با دور کردن آگاهانه آنها از تصویر طبیعی ، نه تنها زیبایی جسمی و عاطفی بلکه زیبایی معنوی را به بیننده خود منتقل می کند.
 
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
"بدون شک ، نیروی محرکه اصلی هنر من تئاتر شد - مهمترین منبع الهام و تجربه معنوی برای من ، هم برای بیننده و هم برای هنرمند. هر دو جنبه برای من به همان اندازه مهم است. اولین و شاید مهمترین عاملی که داشت این تأثیر هنوز به طور مستقیم بر مضامین نقاشی های من تأثیر می گذارد - این نگرش به اندازه خود تئاتر  نیست به شخصی که در او وجود دارد و طبق قوانینش زندگی می کند. " - - اینگونه است که خود آنا کار خود را توصیف می کند.
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
شایان ذکر است که به معنای واقعی کلمه ، هر تصویر از این هنرمند مملو از یک فضای روانشناختی قدرتمند است که از طریق چهره های واضح صورت و حرکات مدل ها ، و همچنین یک پالت رنگی کاملاً انتخاب شده به بیننده منتقل می شود.
 
هر یک از نقاشی های او تصویری است که با رنگ بیان می شود. با استفاده از روش توسعه یافته ، این هنرمند تصویر را در هواپیماها و صورتهای کوچک تقسیم می کند که پرتره را به نوعی الگوی موزائیک مسطح حجمی تبدیل می کند.
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
می خواهم اضافه کنم که آنا ، پرتره های تصویری خود را بر اساس سبک Art Nouauau بر روی بوم های چشمگیر خلق می کند ، که بیننده را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث زیبایی و جذابیت آن می شود.
 

لحظات زندگی در پرتره های آنا بوچک

پرتره های زیبا

پرتره هایهنرمند لهستانی ، پر از زیبایی چهره های زنانه و لطافت 
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
 

جلوه های ویژه در نقاشی

پرتره های زیبا
پالت آنا بوچک بسیار ساده است ، ویژگی بارز آن لمس های جسورانه و سنگین است و یادآوری مبهم از سبک آشنای وروبل. وفور رنگ های آبی و یا سایه های بژ پاستیل با شدت های مختلف آرامش می بخشد و بیننده را به تفکر وادار می کند. جلوه های ویژه ای که این هنرمند به طرز ماهرانه ای در کار خود به کار می برد نیز مسحور کننده است: تکان دادن موها ، پاشیدن آب ، تابش آفتاب ، رفلکس ها - همه اینها توجه بیننده را به خود جلب می کند و آنا را مجبور می کند تا نگاهی طولانی به نقاشی بیندازد.
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
 
 

رنگ - طیف احساسات و تجربیات

پرتره های زیبا
این رنگ نقاشی های هنرمند است - این ، البته ، قدرتمندترین تجربه عاطفی است، که از لحظه زندگی گرفته شده است ، رنگ های خالص متبلور .
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
غالبا آنا یک پیش زمینه مونوفونیک روشن را انتخاب می کند و تصویری کاریزماتیک متضاد را بر روی آن ایجاد می کند ، پر از پویایی داخلی و درام شخصی - مثل صحنه تئاتر. و گاهی اوقات هنرمند ترکیبی از پس زمینه آرام پاستلی را به تصویر می کشد.
 
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
طرح رنگ به صورت جداگانه با تصویر هر دختر انتخاب می شود. این یک تأکید اضافی در انتقال وضعیت عاطفی هر پرتره است. تلاقی تند و متمایز از رنگ های روشن و سایه های روشن به معنای واقعی کلمه در غیر منتظره ترین لحظه خودنمایی می کند ، و جلوه اصلی نمایشی را به نقاشی ها می بخشد.
پرتره توسط آنا بوچک.
 
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
پرتره های زیبا
پرتره توسط آنا بوچک.
پرتره
پرتره توسط آنا بوچک.
در خاتمه ، متذکر می شوم که نگاه کردن به پرتره های زنانه آنا بوچک ، که از شیوه ای خلاقانه و به یادماندنی برخوردار است ، همیشه برای بیشتر بینندگان لذت بخش است ، زیرا دنیای زیبای رنگ ها و تصاویر پویا، بازی احساسات و عواطف انسانی و زندگی را ایجاد می کند که غالباً در هنر معاصر فاقد آن هستیم. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

در
در حال حاضر ، هر کسی را می توان سازنده نامید ، اما افرادی که می توانند تعمیرات باکیفیت را در ساخت و ساز انجام دهند ، هنوز هم بسیار سخت پیدا می شوند. در حال حاضر بسیاری از مشتری ها با چنین استادانی تعمیراتی روبرو شده اند که کارشان بدون اشکال نبوده است. شروع کار بدون برنامه ریزی، طراحی و بدون کمترین دقت و در نهایت شکست در طرح! همه اینها در عکس ها موجود است. تجربه شخصی دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید!از اشتباه دیگران درس بگیریم.
اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید
 

طراحی منحصر به فرد ، اما لعنتی خیلی بی دست و پا!

به نظر می رسد که طراحان یک بحران خلاقیت داشتند
 
 
 

توالت که ورود به آن دشوار است

اما خارج شدن از آن حتی دشوارتر است. 

"چه می گویی؟ پنجره نمی خواهید؟ خوب ، هیچ پنجره ای نخواهد بود! "

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

این پنجره نمای عالی از آجر را به شما ارائه می دهد!

آشپزخانه ای که همه چیز و موارد دیگر ...

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

 "خوب ، بپذیرید ، انتظار نداشتید!"

"شما کابینت را باز می کنید ، و توالت آنجا وجود دارد!" 

 

"چگونه آن را دوست دارید؟  هیچ چیز قابل توجه ای ندارد؟

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

دوش تابستانی به روشی جدید

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

"لعنتی ، دوباره خواب رفتم ، منتظر لحظه ای که آب به سینک برسد!"

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

 شاهکار در شستن سریعتر !

 

"بالاخره بعد از تلاش چهارم! "

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

 در اتاق اضطراب عجیب غریبی به سراغ من می آید... نمی دانم چرا؟"

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

آه ، این یک طراحی است ، درست است؟

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

فکر کردم دیوار ها در حال ریختن هستند ... طراحی بسیار خاص

 

"درباره فضاهای کوچک چه می دانید!"

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

توالت بسیار باریک

 

"البته آستانه ورودی زیاد نیست ، اما ماشین من نمی خواهد یک قدم بردارد! "

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

"چه شاهکار جالبی!"

"من خجالت می کشم بپرسم ، این شاهکار با چه چیزی نقاشی شده است؟" 

 

"نمی دانم چه کسی توالت را در آشپزخانه طراحی کرده است؟"

اشتباه در ساخت و ساز: تجربه شخص دیگران را تماشا کنید و یاد بگیرید

تقریبا موفق شد ، اما شکست خورد! 

تقریبا موفق شد ، اما شکست خورد! 

نظرات

در ادامه بخوانید...