40 عکس خنده دار از مسابقه عکاسی حیات وحش 2020

عکس خنده دار

پس از مدت ها انتظار و یک رقابت شدید اما دوستانه ، جوایز عکاسی حیات وحش خنده دار ، نامزدهای نهایی خود را اعلام کرد. و عکس خنده دار  بسیار خوب هستند ، مطمئناً روز شما را روشن تر می کنند.

 

تام سولام ، یکی از بنیانگذاران جوایز گفت که این مسابقه برای شناسایی عکاسی و تصاویر عالی از حیوانات وحشی وجود دارد که باعث می شود بخندیم. این مسابقه همچنین با هدف افزایش آگاهی در مورد حفاظت از طریق ارتباط طنز ، خوش بینی و مثبت اندیشی با این حیوانات انجام می شود.

تام گفت: "ما به شدت اعتقاد داریم كه شوخ طبعی و مثبت اندیشی نقش مهمی در ایجاد آگاهی ، علاقه و سرانجام اقدام در جهت محافظت از حیواناتی كه در این سیاره زندگی می كنند ، دارند." "در طول سالها ، این رقابت بیشتر بر روی حفاظت ، کار با بنیاد Born Free و ترویج تلاش های حفاظتی در سراسر جهان متمرکز شده است."

عکس خنده دار

وی ادامه داد: "ما ، بدون اینکه خیلی موعظه کنیم ، می خواهیم همه شما و خودمان را وادار کنیم که نسبت به جهانی که در آن زندگی می کنیم کمی متفاوت رفتار کنیم. کوچکترین تلاشی که برای حفاظت انجام شده بهتر از بزرگترین تلاشی است که هرگز آغاز نشده است!"

تام از اینكه رقابت امسال چقدر خوب پیش آمده است بسیار ذوق زده بود. "ما انتظار داشتیم که در نتیجه محدودیت های کرونا  COVID امسال کمی مشکل داشته باشیم. اما کاملاً هیجان انگیز و برخلاف انتظار ، بالاترین تعداد ثبت نام را تاکنون دریافت کرده ایم ، بیش از 7000 مورد عکس خنده دار از حیات وحش و استاندارد در سطح هیئت مدیره به طرز باورنکردنی افزایش یافته است. "

 

عکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دارعکس خنده دار24-5f5a1e0dcff11__880.jpg

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید