10 عکس از یک لبخند ساده

لبخند

 

دالایی لاما گفت: "یک لبخند ساده. این شروع گشودن قلب شما و دلسوزی نسبت به دیگران است." لبخند ها توانایی تغییر در کل روز فرد را دارند ، و نه تنها برای کسی که لبخند می زند ، بلکه برای کسانی که لبخند را می بینند نیز قابل تغییر است. این فقط یک عبارت ساده است ، و با این وجود ممکن است قدرتمندترین باشد ، زیرا مثبت ترین چیز ممکن است.

 

جی وینستین این ایده را در پروژه خود "بنابراین من از آنها خواستم که لبخند بزنند" را با گروه بسیار متنوعی از مردم آزمایش می کند ، و پاسخ پشت هر یک از تصاویر او این است که لبخند همه چیز را تغییر می دهد - نه تنها روحیه ، بلکه حتی تصویر فرد را ، تصاویر جی وینستین همچنین نشان می دهد که لبخند برای هر فرد منحصر به فرد است و گاهی اوقات دشوار است که بدانید وقتی لبخند می زند چقدر زیبا است.


"آنچه من بیشتر از همه در مورد این پروژه عکاسی دوست دارم این است که این کار مرا مجبور می کند با ترس خود روبرو شوم و به افرادی که نمی شناسم نزدیک شوم. این مرا وادار می کند که هرگونه پیش داوری از آنها را به چالش بکشم و بارها و بارها یاد بگیریم که تصورات من چقدر نادرست است. بیشتر از همه ، در این زمان تقسیم ، "بنابراین من از آنها خواستم که لبخند بزنند" به منزله یک یادآوری عمیق و دوست داشتنی از چگونگی مشترکات واقعی همه ما. "

10 عکس از یک لبخند ساده

 

لبخند

"هنگامی که من در مغازه ها و خانه های پر جنب و جوش و رنگارنگ در حومه نایروبی ، کنیا کاوش می کردم ، با مادرش در یک مسیر خاکی بازی می کرد ... بنابراین از او خواستم لبخند بزند."

 

طیف متنوعی از لبخندهایی که جی به ارمغان می آورد واقعاً جذاب است. از بچه ها گرفته تا افراد مسن ، از شرق به غرب و بسیاری از کشورها و فرهنگ های مختلف در این بین عکاس ظاهراً کره زمین را جستجو کرده تا به اندازه لبخندهای بی نظیرش برسد.  او از سال 2013 شروع به کار کرده است و اکنون 7 سال است که این کار را انجام می دهد. "من بیشتر عمرم و بیشتر سالها را در هند گذرانده ام. من تورهای گروهی كوچكی را هدایت می كنم ، از این فرهنگ فوق العاده زیبا ، پیچیده و چند وجهی عكاسی و كاوش می كنم. بنابراین بیشتر تصاویر من از هند است. همچنین  این پروژه به چین ، سنگاپور ، استرالیا ، کنیا و نپال است.

 

لبخند

"او با برادرانش در محوطه خانه بازی می کرد ، تازه از مدرسه برگشته بود و یک روز بعد از ظهر مرطوب لباس خود را در نیردوی ، روستایی خواب آلود در کرانه رود گنگ ، در بنگال غربی ، هند درآورده بود ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

لبخند

"یک روز عصر که من در شهر قدیمی له ، در لاداخ ، جامو و کشمیر ، هند سرگردان بودم ، او با دوستانش در خیابان بازی می کرد ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

و با این کار ، ما شما را برای لذت بردن از لبخندهای زیبا و دیدن مردم زیبا به دور دست ها می بریم. بیشتر لبخند بزنید - این ممکن است نه تنها روز کسی ، بلکه کل نگاه او به زندگی را تغییر دهد. 

 

لبخند

"او در خارج از خانه خود در روستای کاخسار ، گجرات ، هند بازی می کرد ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

لبخند

"او  یک روز عصر با دوستانش در حال قدم زدن بود در حالی که من در دهکده فلات زیبا و جدا شده تورتوک ، لاداخ ، در ایالت جامو و کشمیر ، هند عکس می گرفتم ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

لبخند

"او یک عصر در کوآنژو ، فوجیان ، چین در حال کشف مجتمع حیرت انگیز 1300 ساله معبد Kaiyuan   بود ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند.

 

لبخند

"او در صف منتظر بود که مبادلات 500 و 1000 روپیه اسکناس را با ارز تازه چاپ شده در جوجوور ، راجستان ، هند انجام دهد ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

لبخند

"هنگامی که من یک روز بعد از ظهر در نزدیکی امبو ، در استان شرقی کنیا ، به خانه او نزدیک شدم ، او بر روی بقایای آتش و قابلمه چای خالی قوز کرده بود ... بنابراین از او خواستم لبخند بزند."

 

عکاس خودش آن را به زیبایی جمع بندی کرد و گفت: "این پروژه هیچ پیام واضحی برای انتقال ندارد ، اگرچه حرف های زیادی برای گفتن دارد. آنچه من از" بنابراین از آنها خواستم لبخند بزنند "این است که اشتراکات همه ما بسیار بیشتر از "من یک لبخند ساده انسانی را می بینم" است که از طریق هر نوع موانع ، وضعیت اقتصادی ، قومیت ، جنسیت ، مذهب یا موقعیت جغرافیایی صحبت می کند. "

 

لبخند

 او یک روز بعد از ظهر در حال بازی با دوستان و خانواده در راه باریکی بود که قسمت قدیمی شهر باستانی وارناسی ، اوتار پرادش ، هند را تشکیل می دهد ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

Photographer-for-7-years-shows-how-a-smile-can-transform-a-person-5f3a649799885__880.jpg

"او یک روز عصر با دوستش در خیابان سرگردان بود ، در امتداد مسیرهای سنگی دیوار پوشیده از مزارع سرسبز هوندار ، در دره کاملاً خیره کننده نوبرای لاداخ ، جامو و کشمیر ، هند ... قدم می زد ... بنابراین من از او خواستم لبخند بزند."

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید