عکس از زیبایی طبیعی چشم مدل های دختر و پسر

در
عبدالله آیدیمیر عکاس ترک است که در استانبول زندگی و کار می کند. او چندین سال به عکاسی عابران تصادفی با ظاهری غیرمعمول در دوربین خود پرداخت. عبدالله توجه ویژه ای به چشم ها نشان می دهد و آنها را آینه واقعی روح می داند.
 
جای تعجب نیست که اغلب کودکان در لنز دوربین او گرفتار می شوند. آنها درخشان ترین تصاویر را تولید می کنند. این عکاس سعی کرد بدون هیچ تغییری از کودکان(دختر و پسر) عکس پرتره بگیرد و فقط بر زیبایی طبیعی چشم مدل های جوان تأکید کند. بنابراین ، در بسیاری از عکس ها ، کودکان معمولاً نامرتب به نظر می رسند ، اما این حتی باعث شایستگی بیشتر آنها می شود.
 
دختر
آیدمیر مطمئن است که کل جهان در چشم کودکان دیده می شود. در این سن است که فرد به بهترین وجه قادر است احساسات خود را از طریق نگاه منتقل کند. برای اینکه تصاویر هرچه بیشتر واضح و جالب باشند ، عکاس عکسهای صحنه ای نمی گرفت. و علاقه ای به کار در استودیو نداشت. علاوه بر این ، با زندگی در یکی از زیباترین شهرهای جهان ، خیابان های زیبای استانبول همیشه در دسترس او است.
 
عبدالله با ایجاد یک سری از این پرتره ها فقط نمی خواست نشان دهد که چشمان تا چه اندازه می توانند بیان کنند. این نوعی ادای احترام به میهن آنهاست. بنابراین عکاس تصمیم گرفت تا در مورد نسل در حال ظهور ترکیه به همه جهان اعلام کند.
 
دختر
 
دختر
 
دختر
 
پسر
 
دختر
 
دختر
 
دختر
 
632_789_fixedwidth (8).jpg
 
دختر
 
632_789_fixedwidth (6).jpg
 
پسر
 
دختر
 
دختر
 
پسر
 
دختر
 
پسر

 

نظرات

۱۳۹۹/۷/۲۵خیلی قشنگن

در ادامه بخوانید...

15 عکس منحصر به فرد از سبک زندگی در ترکیه قرن 18

در
Pierre de Gigor فرانسوی در سال 1964، برای اولین بار در استانبول بود و مجذوب این شهر شد. او در تجارت مشغول به کار بود و همچنین عکس های قدیمی را از ساکنان محلی جمع آوری و خریداری می کرد. در نتیجه، او مالک یک آرشیو منحصر به فرد شد، عکس هایی که از سالهای 1853 تا 1930 به چاپ رسیده است. در مجموع، آرشیو او از 6000 عکس، بدون نام عکاس تشکیل شده است. به تازگی، بیشتر این آرشیو در اینترنت به صورت عمومی منتشر شده است.
 

1. رقص سماع

رقص سماع که در قرن هجدهم در ترکیه ابداع شد.
تدریس مولوی بر اساس فرقه عارف و شاعر مشهور فارسی جلال الدین محمد رومی است. آیین های مولوی شامل مراسم پیچیده ای است.
 

2. پرتره یک زن ترکیه

عکس پرتره یک زن از ترکیه که در دهه 1860 گرفته شده است.
 

3. حمل کننده دوربین عکاسی پرتره

عکاسان پرتره ها در شهرهای ثروتمند امپراتوری عثمانی استخدام شدند و به طور عمده به برای ثروتمندان خدمت می کردند. 
در پایان قرن هجدهم، به علت وضعیت اقتصادی دشوار این حرفه ی محبوب شروع به ناپدید شدن برای همیشه کرد.
 

4. ترکیه کشور رقص

رقص دختر Fellahs در سال 1883
Fellahs - رقص زنان روستایی، زنان در رقص فلاحی لباس های روشن و شال سنتی می پوشیدند. برای رقص کوزه گلی و لوازم جانبی دیگر از ضروریات بود.
 

5. مسجد ایاصوفیه

معروف ترین بنای تاریخی معماری بیزانس.
در سال 1453 پس از تصرف شهر توسط ترک ها، کلیسای ایاصوفیه، به مسجد تبدیل شد. بنای معماری فرقه که به عنوان یک معبد مسیحی ساخته شده است، یکی از مکان های اصلی عبادت و نماز برای مسلمانان است.
 

6. نمایندگان حرفه های باستانی

رانندگان کابین ترکیه.  قسطنطنیه، 1880
 

7. شهر عتیقه Pergamum

خرابه های یک شهر کوچک در استان ترکیه ازمیر.
Pergamum یکی از معروف ترین و عرفانی ترین شهرستان های باستانی است که در غرب آسیای میانه واقع شده است. مدتها این شهر پایتخت پادشاهی هلنی پرگاموم و مرکز سابق دولت قدرتمند سلسله آتالید بود.
 

8. سلیمیه

مراسم عروسی سلطان به مسجد.
 

9. عکس های آتش نشانان ترکیه  قسطنطنیه، 1880

آتش نشانان ترکیه قسطنطنیه، 1880s.
 

10. تجارت در بازار

تجارت خیابانی در بازار، 1870.
تجارت خیابانی در امپراتوری عثمانی در حال رشد بود. شما می توانید تقریبا هر چیزی را بخرید - از غذا تا تیغ و زره . محصولات پنبه و پشم، پارچه ابریشمی طبیعی، ساتن و مخملی، فرش و عطر معروف تر از مرزهای آسیای میانه بودند.
 

11. نوازندگان، سال 1870

موسیقی به عنوان بخشی از فرهنگ معنوی

12. قسطنطنیه

شهر سنت کنستانتین، 1888.
برای هشت قرن، قسطنطنیه بزرگترین و غنی ترین شهر اروپا بود.
 

13. آرایشگر های خیابانی

نمایندگان حرفه ای باستانی و محترم / سلمانی
 
14. مسجد سلیمانیه
مسجد، که طبق دستور سلطان سلیمان ساخته شد.
نخستین مسجد در استانبول توسط معمار سینان در سال 1557 توسط سلطان سلیمان معروف ساخته شد. این مسجد در دوره پرجمعیت امپراتوری عثمانی ساخته شد.
 

15. زنان بومی ترکیه

زنان عثمانی، 1890.

نظرات

در ادامه بخوانید...

پرتره زن ایرانی 1920 تا 1950

در
پاریزا عکاس و مورخ هنر ایران، مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران دریافت کرد. پاریزا عکاس پروژه "پرتره از اصفهان: افراد در حال گذر" است. برای یک دهه، پاریزا عکسهای عکاسی زنان ایرانی را که در سالهای 1920 تا 50 میلادی گرفته شده بود جمع آوری و سپس یک آلبوم عکس منتشر کرد. لازم به ذکر است که جمع آوری چنین مجموعه ای آسان نیست.در عکس ها می توانیم سبک زندگی، لباس و آرایش زنان ایرانی را در سالهای1299 تا 1329 دید . 
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

باورتون میشه این عکس ها میلیون ها دلار فروخته شده اند 14 عکس

در

عکس هایی که در این پست می بینید همه با قیمت های نجومی میلیون دلاری به فروش رسیده اند 

چرا میلیونرها نیاز به خرید عکس سیب زمینی با حداقل شش صفر را دارند؟ توضیحی منطقی برای چنین اعمال عجیب و غریبی از سوی آنها پیدا نمی شود.عکس های میلیون دلاری در این پست را ببینید.

 

1. رزم ابدی در سال 2018

عکس Forever Rose یک میلیون دلار فروخته شد. عکاس : کوین ابوش.

این قطعه در بلاک چین (مبادله دیجیتال، که معاملات انجام شده با استفاده از بیت کوین یا سایر فرم های مجازی انجام می شود) خریداری شد. "Forever Rose" این عکس گران ترین قطعه هنری مجازی است که تا به حال فروخته شده شده است.

2. شبح در سال 2014

این عکس در دسامبر 2011  6.5 میلیون دلار فروخته شد. عکاس : پیتر لیک

عکاس استرالیایی پیتر لیک ادعا می کند که  این رکوردی است برای گران ترین عکس که تا به حال فروخته شده . 6.5 میلیون دلار برای این عکس شگفت انگیز، توسط یک کلکسیونر ناشناس خریداری شد. با این حال، قیمت هرگز به طور رسمی تأیید نشد، زیرا خریدار یک فرد "خصوصی و ناشناس" است.

3. راین دوم در سال 1999

این عکس در نوامبر 2011 به مبلغ 4338500 دلار فروخته شده شد. عکاس : : آندریاس گورسکی.

گرانترین فروش تایید شده عکاسی متعلق به آندریاس گورسکی است که تصویر خود را تحت نام "راین دوم" در سال 2011 به مبلغ 4.3 میلیون دلار فروخته شد. این یکی از شش تصاویر منحصر به فرد است که بخشی از رودخانه راین در نزدیکی دوسلدورف را نشان می دهد.

4. بدون عنوان شماره 96 در سال 1981

این عکس در ماه مه 2011 به مبلغ 3،890،500 دلار فروخته شد. عکاس : سیندی شرمن.

این یک پرتره را سیندی شرمن در سال 1981 گرفته که در نهایت به یک فروشنده نیویورک به مبلغ 3،890،500 دلار فروخته شد. این عکس بخشی از مجموعه ی CentroFolds یك ساله است كه شارمن را در چندین حالت کلیشه ای از زمان نشان می دهد.

5. برای اعلیحضرت در سال 1973

در ژوئن 2008 به مبلغ 3،765،276 دلار فروخته شد. عکاس : گیلبرت و جورج.

گیلبرت و جورج دو نقاش و هنرمند که با حضور و عرضۀ خویش به‌منزلۀ اثر هنری یا «مجسمۀ زنده»، و ساعت‌ها ژست خاصی به‌خودگرفتن، به‌شهرت رسیدند.آنها به ندرت در بین مردم دیده می شدند  "به اعلیحضرت" بخشی از مجموعه ای از این دوقلو است و شامل 37 تصویر جداگانه می باشد.

6. سخنرانی جنگجویان مرده در سال 1986

این عکس در ماه مه 2012 به مبلغ 3،666،500 دلار فروخته شد. عکاس : :جف والا

در نگاه اول، به نظر می رسد صحنه نظامی واقعی است، اما در واقع آن را در یک استودیو با بازیگران مهمان گرفته است. این عکس نشان می دهد که سربازان مرده بعد از اینکه آنها را در آغوش گرفتند، به زندگی باز می گشتند.این تصویر رویدادهای تاریخی وحشتناک در دوران گذشته و تصاویر فیلمهای جنگی  را ترکیب کرده است.

7. سیاه و سفید در سال 1926

عکس در ماه نوامبر 2017 فروخته شد € 2688،750. عکاس : : من ری.

این عکس در نسخه پاریس مجله Vogue زمان منتشر شده است و Kiki را با ماسک قبیله ای آفریقایی نشان می دهد. نام عکس ، که به معنای واقعی کلمه به عنوان "سیاه و سفید" ترجمه می شود، نه تنها به تصویر سیاه و سفید گرفته شده، بلکه به مقایسه صورت و ماسک مدل نیز اشاره دارد.

8. بورس اوراق بهادار شیکاگو در سال 1999-2000

این عکس در ماه ژوئن 2013 به مبلغ 3،298،755 دلار فروخته شد. عکاس : آندریاس گورسکی.

این تصویر بورس اوراق بهادار شیکاگو را نشان می دهد . در آن زمان آندریاس گورسکی تلاشهای زیادی را برای انتقال پویایی تصویر انجام داد. حرکت جمعیت را، که به تدریج تار می شود، اما به طرز باور نکردنی روشن و متضاد است را در این تصویرنشان داده است.

9. بدون عنوان در سال 2000

تصویر در ماه مه 2014 به مبلغ 3 هزار و 777 دلار فروخته شد. عکاس : ریچارد پرنس

در سال 2000، ریچارد پرنس مجموعه ای از عکس های "کابوی" را منتشر کرد. تمام آثار او یک کابوی روی یک اسب را نشان می دهد.

10. شماره سیب زمینی 345 در سال 2016

این عکس در سال 2016 برای یک میلیون دلار فروخته شد. عکاس : کوین ابوش.

تصویر نشان دهنده یک غده سیب زمینی با نام نمادین "شماره سیب زمینی 345" است. به نظر کوین ابوش Abosha، هر سیب زمینی دارای شخصیت و خلق و خوی خاص خود است.

11. فیلم بدون عنوان شماره 48 در سال 1979

این عکس در ماه مه 2015 به مبلغ 29،965،000 دلار فروخته شد. عکاس : سیندی شرمن.

مجموعه ای از عکس های سیندی شرمن  بین سال های 1977 تا 1980گرفته شده است و این عکس بدون نام شماره 48، گران ترین عکس است. این مجموعه برای نشان دادن شخصیت های زنانه داستانی است که شبیه فیلم های قدیمی است.

12. لس آنجلس در سال 1998

این عکس در فوریه 2008 برای 2،900،000 دلار فروخته شد. عکاس : آندریاس گورسکی.

تصویر دیگری از آندریاس گورسکی. در این زمان، عکس یک شب از لس آنجلس در سال 1998 اختصاص یافته است. تصویر اصلی دارای عرضی بیش از سه و نیم متر است و به وضوح منحنی زمین را در افق نشان می دهد. بسیاری از منتقدان، ترکیب دید آرام از یک شهر پر سر و صدا را در نظر می گیرند.

13. دره ماه در سال 1904

این عکس در فوریه 2006 به مبلغ 2928000 دلار فروخته شد. عکاس : : ادوارد استیچن

تصویر "مهتاب دراستخر" که در حراج فروخته شده شد، تنها یکی از سه عکس است، دو عکس دیگر در موزه نگهداری می شود.

14. بدون عنوان شماره 153 در سال 1985

این عکس در نوامبر 2010 برای $ 2770،500 فروخته شده شد. عکاس : سیندی شرمن.

"بدون عنوان # 153" - یکی دیگر از پرتره های خیره کننده عکاس سیندی شرمن در فهرست گران ترین عکس های او تاکنون است. این تصویر الهام بخش فیلم نوآر زن افسونگر می باشد

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 عکس زیبا از براد ویلسون عکاس پرتره حیوانات

در

براد ویلسون عکاسی است که از حیوانات وحشی پرتره تهیه می کند. در این سری از پرتره های احساسی، او ویژگی های هر موجود زنده و ارتباط او را با طبیعت نشان می دهد.براد ویلسون ادعا می کند که عکس های او از حیوانات یک نوع بازتاب از زندگی مردم مدرن است. او معتقد است که عکس هایش برای همه کسانی که می خواهند از طبیعت محافظت کنند الهام بخش هستند. براد ویلسون می گوید: شاید این تصاویر یادآوری کند که انسان ها در این سیاره تنها نیستند،انسان ها در انزوا زندگی نمی کنند، بلکه در ارتباط کامل با دنیای بیرون هستند.

1. نگاه گربه وحشی


علاقمندی به هنر از سن نوجوانی در براد ویلسون  ظاهر شد. اما او درک کرد که به سختی می تواند یک مجسمه ساز یا معمار بزرگ شود. اما او به سرعت متوجه شد که دوست دارد عکس بگیرد. و این کار را با عکس های تجاری شروع شد.

2. جغد در خواب

محل سکونت: سنت لوئیس، میسوری 

3. میکاپ کامل

طوطی سیاه. محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2015

4. غول ساوانا

فیل آفریقایی. محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2010


با این حال، عکاس به موضوعات دیگر جلب شد ، حیوانات برایش جالب بودند. فیل ها، شیرها، ببرها - آنها باید مدل های او می شدند. براد ویلسون در باغ وحش ها، پناهگاه ها و در خانه های صاحبان حیوانات عکس می گرفت.

5. چشم غول پیکر

فیل آفریقایی. محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2010

6. زیبای خطرناک

محل: آلبوکرک، نیومکزیکو 2016

7. مرد ناز

ماندریل محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2014

8. در حال انقراض

محل سکونت: آلبوکرک، نیومکزیکو 2013

9. اورانگوتان مو قرمز

اورانگوتان محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2011

10.جغد قطب نما

جغد قطب نما محل سکونت: سنت لوئیس، میسوری 2012

11.شیر کوهستان

شیر کوهستان محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2011

12.پرنده خورشیدی 

پرنده خورشیدی محل: آلبوکرک، نیومکزیکو

13.گورخر سیاه یا سفید‌

گورخر محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2010

14. سایه ای در تاریکی

پلنگ سیاه محل سکونت: مونتری، کالیفرنیا 

15. ماداگاسکار بومی

گربه لئورور محل سکونت: مونتری، کالیفرنیا 2014

16. شکارچی

هاوک سرخ مایل به قرمز محل: آلبوکرک، نیومکزیکو 2016

17.بابون با هوش

بابون محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2011

18.دونده 

یوزپلنگ محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2011

19. پرنده تاجدار

محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا 2011

نظرات

در ادامه بخوانید...

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر اسپانیایی مارگاریتا ترزا در شش پرتره

در

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

تقریبا هنر دوستان با ظاهر دختری کوچک در بوم های نقاشی  دیه گو ولاسکوس، نقاش مشهور اسپانیایی آشنا هستند این دختر کوچک infanta Margherita Teresa اینفانت مارگاریتا ترزا است که در سن بسیار کم به همسری لئوپولد یکم امپراتور مقدس روم در آمد. لئوپولد یکم در وین بود و دیه گو ولاسکوس هر چند سال یک نقاشی از مارگاریتا ترزا برای  داماد می فرستاد تا او بتواند رشد عروس خود را ببیند. بنابراین، در دوران کودکی، اینفانت مارگاریتا ترزا ی کوچک، اغلب مجبور بود که در مقابل هنرمند مشهور بی حرکت بنشیند سرنوشت شاهزاده خانم بسیار غمگین ، برای همیشه در مجموعه پرتره های نقاش مشهور اسپانیایی دیه گو ولاسکوس دیده می شود.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

والدین مارگاریتا ترزا: پادشاه اسپانیا فیلیپ چهارم و همسر دومش Marianne of Austria  نقاش: دیه گو ولاسکوس.

مارگاریتا ترزا در سال 1651 در مادرید از فیلیپ چهارم پادشاه اسپانیا و ماریان اتریش، از شاخه امپراتوری

دودمان هابسبورگ متولد شد. والدین اینفانت بستگان نزدیک یکدیگر بودند. علاوه بر این، فیلیپ تقریبا سی سال از همسر جوانش بزرگتر بود. با گذشت 12 سال ازدواج، ماریانا در نهایت توانست اولین فرزند زندگی خود مارگاریتا ترزا را به دنیا بیاورد.

تقریبا از زمان تولد، قرار ازدواج اینفانت مارگاریتا ترزا با امپراتور آینده، لئوپولد اول، گذاشته شد.این اتحاد خانوادگی میان نمایندگان دودمان هابسبورگ برای تقویت موقعیت اسپانیا و امپراطوری روم و همچنین  پادشاهی فرانسه بود.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

لئوپولد اول


همسر متولد Infanta مارگاریا برای او 11 سال سن داشت و عمو پدر و مادرش و پدر و مادر پدرش بود. هابسبورگ از ازدواج های درون خانوادگی استقبال میکرد، که از لحاظ ژنتیک معمولا منجر به تولد فرزندان مرده یا ناسالم میشد. در یک کلام، ازدواج های درون خانواده  به طور کامل سبب از بین رفتن تنوع در ژن آنها شد، اما در آن زمان هیچ کس توجهی به آن توجهی نمی کرد.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

نقاش: دیه گو ولاسکوس


و به همین ترتیب، به لطف قرارداد ازدواج خانوادگی، پس از قرن ها ما می توانیم پرتره های Infanta را که هر چند سال کشیده می شد تا به دربار لئوپولد اول فرستاده شود را ببینیم و تحسین کنیم

در آن زمان، خوشبختانه، دیه گو ولاسکوس، نقاش مشهور، در دربار فیلیپ چهارم کار میکرد، که با چنین ترس و عشق، یک فرشته کوچولو، بسیار شیرین و شاد را در نقاشی هایش نشان می دهد. ملکه آینده مطابق با تمامی قواعد آداب قصر آموزش می دید.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

1656 موزه سلطنتی پرادو. نقاش: دیه گو ولاسکوس

لباس زرق و برق دار با طلا و نقره،  موهایی با رنگ روشن و  درخشش چشمان او مشخصه همه پرتره های دیه گو ولاسکوس است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره اول Infanta Margarita. نقاش: دیه گو ولاسکوس

وقتی دیه گو ولاسکوس اولین پرتره مارگاریتا را نقاشی کرد، دیه گو 54 سال داشت و دختر دو ساله بود. هنرمند به نظر می رسد که کودک را تحسین می کرده و با آرامش بر روی بوم، موهای نرم که هنوز کوتاه بوده و روی گونه های کودک را پوشانده در یک لباس بدون ژپون اما مجلل نقاشی کرده است.

در این پرتره به منظور کاهش خستگی کودک، نقاش اجازه داده تا دختر با یک دست به میز تکیه بدهد و با دست دیگر مانند یک بزرگسال بادبزنی در دست دارد. چهره کودک نارضایتی و خشم کودک را نشان می دهد زیرا  از بازی های معمول و سرگرم کننده کودکانه جدا شده و همچنین مدت زمان زیادی را در موقعیت ناراحت کننده ایستاده است. 

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره از Infanta Margarita  لوور، پاریس. نقاش: دیه گو ولاسکوس 1655

پس از گذشت چند سال، دیه گو ولاسکوس دوباره تصویری از Infanta را می کشد، به دنبال آن ما احساس و لذت را تجربه می کنیم. ظاهر کودک تقریبا همانند اولین پرتره باقی  مانده، اما لباس متفاوت و  دارای یک ژپون است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

عکس از پرتره نفاشی شده ی مارگاریتا شش ساله 1656 موزه Kunsthistorisches. وین

در سن شش سالگی، مارگاریتا مانند یک بزرگسال ایستاده است. با موهای طلایی فر دار، گردن باریک، و با دست های با شکوه  روی دامن را لمس می کند.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

"پرتره از Infanta مارگاریتا در لباس مخمل آبی"1659 موزه تاریخ هنر وین نقاش: دیه گو ولاسکوس.

Infanta مارگاریتا در یک لباس مخمل شیک آبی، که رنگ آبی در چشم او منعکس شده است. بنابراین، او به نظر می رسد یک بلوند چشم آبی است لباس برای دختر بسیار سنگین است اما او تلاش می کند تا وقار صورت خود را حفظ کند. هنرمند فراموش نمی کند که او یک شاهزاده را نقاشی می کند پرتره کودک بیان از گونه های گرد بسیار بچه گانه و چشم های بزرگ درخشان  دارد. بسیاری از منتقدان هنر معتقدند که در این پرتره، زیبایی  مارگریتا به اوج خود رسیده است. در آینده، با بالغ شدن، مارگاریتا ویژگی های جنس هاپسبورگ را بدست خواهد آورد: زاویه دید چهره، تحدب لب پایین و ظاهر چانه.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

 Infanta مارگاریتا در پینک، 1660، پرادو، مادرید هنرمند دیه گو ولاسکوس شروع به نقاشی در سال مرگ خود کرد.

در این نقاشی  مارگاریتا ی 9 ساله  با لباس صورتی با ژپون بزگ بسیار بزرگتردیده می شود، مدل موهای او پرتر و با شکوه است و نگاه او کم رنگ تر شده است. دیه گو ولاسکوس به زودی میمیرد این آخرین تصویر پرتره مارگاریتا است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره از Infanta Margarita. نقاش:فرانسیسکو دلا ایگلسیا

در آینده، پرتره Infanta توسط هنرمندان دیگر دادگاه اسپانیایی نقاشی خواهد شد.فرانسیسکو دلا ایگلسیا نقاش  شاهزاده خانم به عنوان یک دختر بسیار جوان خواهد شد. در این نقاشی ، ویژگی های صورت مارگاریتا کمی واضح تر شد، این رقم بیشتر تصفیه شده است و در چشم او خالی است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

هنرمند نامعلوم مهاجرت مارتا تریزا، (1664).

موی Infanta در این نقاشی قهوه ای ترسیم شده چهره در قسمت پایین تا چانه کشیده با نگاهی ناراضی  

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

Infanta مارگاریتا ترزا. (1665). نقاش: جرارد دو شاو.

در چهارده سالگی،نقاشی توسط جرارد دو شاو کشیده شده ، یک چهره کاملا متفاوت به بیننده را ارائه می دهد: چشم های خیره شده که نشاندهنده  بیماری تیروئید است با لب های پررنگ و چانه سنگین جلو آمده. علاوه بر این، شکل بینی و جمجمه بسیار عجیب و غریب است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره مارگاریتا از اتریش (1665 - 1666). نقاش: خوان باتیستو مازو د مارتینز شاگرد دیه گو ولاسکوس

در اینجا ما می توانیم مارگاریتا را درلباس عزاداری برای مرگ پدرش فیلیپ چهارم در سال 1665 ببینیم. اما سال آینده دختر جوانکه 15 ساله می شود برای ازدواج با لئوپولد بیست و شش ساله به وین منتقل می شود.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

امپراتور و همسر جوانش.نفاشی شده توسط: یان توماس

یان توماس تصویری از امپراتور و همسر جوانش را نقاشی کرد. مارگاریتا و همسرش در لباس های فانتزی، شاد و خوشبخت باچهره درخشان.

هر چند شادی و رفاه دو خانواده تنها به ازدواج آنها بستگی داشت،با این حال، خوشبختی آنها با مرگ زود هنگام مارگاریتا در 21 سالگی دوامی نداشت. 

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

شاهدان عینی ادعا میکردند که این دو از ازدواج با هم خوشحال بودند، این زن و شوهر دارای منافع مشترک بودند؛ آنها نه تنها باعث اتحاد روابط خانوادگی ، بلکه با عشق خود به هنر و موسیقی هم متحد شدند.مارگاریتا ترزا در مدت شش سال ازدواج، چهار فرزند به دنیا آورد، سه فرزند در دوران کودکی جان خود را از دست دادند. فقط دختر او ماریا آنتونیا، جان سالم به در برد.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

نظرات

در ادامه بخوانید...

ببینید این زن با وسایل آرایش چکار کرده

در

عکس از روز و شب نقاش : Dain Yoon.

هنرمند نقاش کره ای می گوید : مردم در توهمات زندگی می کنند.آنها همه چیز را به شیوه ذهنی خود می بینند.این دیدگاه های مختلف دنیا را دشوار و گاهی گیج کننده می کند. مانند بسیاری از هنرمندان قبل ، یون ترجیح می دهد که این مفهوم را از طریق هنر بیان کند، نقاش Dain Yoon تمام کارهای خود را با رنگ و وسایل آرایش روی پوست بدنش طراحی می کند ، با استفاده از بدن به عنوان یک بوم.

Dain Yoon یک استاد واقعی ایجاد توهم است،او نقاش های سورئالیستی شگفت انگیز را روی دست ها، چهره، بدن و محیط خود، از جمله برخی از اشیاء ایجاد می کند. او با  وسایل آرایش و آبرنگ، پرتره هایی زیبایی ایجاد کرده بود.

جنبه کلیدی خلاقیت Dain Yoon تنوع و پیچیدگی طبیعت بشر  است. و شیوه ای که او به طرز ماهرانه ای از احساسات متضاد، کیفیت و دیدگاه های شخصی در کارهای پیچیده خود نشان می دهد، اغلب مردم و هنرمندان حرفه ای را خیره می کند و لذت می برند. Dain Yoon می گوید که حتی یک چیز بی ارزش در زندگی عادی می تواند منبع الهام بخش باشد.

علاوه بر مفاهیم اصلی کار Dain Yoon  از جنبه های رسمی هنر غرب استفاده می کند. به طور خاص، آن را به خلاقیت خیالی خود پیوند می دهد، او از پوست  خود به عنوان یک بوم نقاش استفاده می کند.

به طور شگفت انگیز، تنها با قلم مو، او می تواند یک معجزه واقعی ایجاد کند: در اینجا شما و نقاش های لوهانگوگ، انتزاع بی حد و حصر و زیبا، تصاویر مرموز و مهارت های سنتی Gzhel را می بینید. هر یک از کارهای او شامل هزاران ذرات کوچک است. خوب، چه کسی دیگری با استفاده از چهره خود برای دیگر اهداف مورد نظر استفاده می کند و همچنین چهره های مضحکش را با قلم مو می کشد؟ بنابراین، یون می تواند یک نوآور نامیده شود،که نه به دنبال راه های آسان بلکه فقط راه رفتن در مسیر شناخت خلاقیت خود است.

همانطور که می دانید به منظور شناختن و محبوب شدن بین مردم،شما باید مسیر سخت و پیچیده تری را بروید که،منجر به یک المپوس خلاق شوید.(اشاره به بزرگ‌ترین آتش‌فشان سامانه خورشیدی است)

نظرات

در ادامه بخوانید...