سازمان بهداشت جهانی بهترین اقدام پیشگیری از کروناویروس را نام برد

سازمان بهداشت جهانی بهترین اقدامات پیشگیری از بیماری کروناویروس را نام برد.به گفته رئیس این سازمان ، توصیه "شستن دست ها" اغلب برای خیلی از مردم واضح نیست ، زیرا مردم دسترسی به آب ندارند.
 
Tedros Gebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی گفت: شستن دست یکی از بهترین راه حل های مبارزه با کروناویروس است. در عین حال ، وی خاطرنشان كرد كه این اقدام اساسی نه تنها در مبارزه با COVID-19 ، بلكه با سایر بیماری ها نیز مؤثر است. وی همچنین خاطرنشان کرد:
 
5 مه روز جهانی بهداشت دست است.
 
ممکن است برای خیلی ها به نظر برسد که این یک جمله بسیار پیش پا افتاده است. با این حال ، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی WHO بر این واقعیت تأکید کرد که برای کل دنیا این یک مشکل بزرگی است. واقعیت این است که یک سوم بیمارستان های دنیا تجهیزات لازم برای شستن دست ها را ندارد. و 3 میلیارد نفر در این کره خاکی صابون خانگی و آبرسانی ندارند.
 
معلوم است که حداقل هر یک سوم ساکنین زمین به سادگی فرصتی برای پیشگیری از چنین احتیاطی ساده مانند شستن دست ها را ندارند. البته ضد عفونی کننده ها که حتی غیرقابل دسترسی هستند.
 
Tedros Gebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی به کسانی که این وسایل ساده پیشگیری را در دسترس دارند ، خواست تا از آن غفلت نکنند. به گفته کارشناسان ، بهداشت اولین خط دفاعی در برابر کروناویروس coronavirus شستن دست ها است.
 
هر صابونی برای محافظت در برابر کورو ویروس مناسب است. اثربخشی یک صابون ضد باکتری مخصوص و نوع معمول آن یکسان است. همانطور که توضیح داده شده است ، صابون ضد باکتریایی نمی تواند ویروس را از بین ببرد ، بلکه فقط مانند سایر موارد می تواند آن را شستشو دهد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید