علل اسکولیوز چیست و چه کسانی به اسکولیوز مبتلا می شوند

در اغلب موارد علت اسکولیوزها ناشناخته است، که اسکولیوز ایدیوپاتیک نامیده می شوند. قبلا اینچنین برداشت می شد فردی که ایدیوپاتیک اسکولیوز دارد، دکتر بایستی به دنبال علل دیگری از جمله آسیب یا عفونت باشد. علل خمیدگی ها به صورت غیر ساختاری یا ساختاری طبقه بندی می شوند.

اسکولیوزساختاری. خمیدگی ثابتی که دکترها مورد به مورد آن را درمان می کنند. گاهی اوقات اسکولیوزی های ساختاری بخشی از سندرم یا بیماری هستند از جمله سندرم مارفان، اختلال بافت پیوندی موروثی. در موارد دیگر، آن خود به خود رخ می دهد. اسکولیوزهای ساختاری می توانند ناشی از بیماری های عصبی عضلانی (از جمله فلج مغزی، فلج اطفال یا دیستروفی عضلانی)، نقص مادرزادی (از جمله hemivertebra، که در آن یک طرف از مهره قبل از تولد به طور نرمال شکل نمی یابد)، آسیب، عفونت های خاص، تومورها (از جمله آنهایی که از نوروفیبروماتوز ناشی می شوند، گاهی اوقات یک نقص مادرزادی با تومورهای خوش خیم در ستون فقرات در ارتباط هستند)، بیماری های متابولیک، اختلالات بافت پیوندی، بیماری های روماتیسمی، یا عوامل ناشناخته (اسکولیوز ایدیوپاتیک) باشند.

چه کسانی به اسکولیوز مبتلا می شوند؟

امکان ابتلای افراد در تمامی سنین وجود دارد، اما این بیماری روی کودکان و نوجوانان تمرکز دارد. اسکولیوز ایدیوپاتیک نوجوانان (اسکولیوز با علت ناشناخته) رایج ترین نوع آن است و معمولا پس از سنین 10 سالگی رخ می دهد. دختران با احتمال بیشتری نسبت به پسران این نوع از اسکولیوز را می گیرند. از آنجایی که اسکولیوز می تواند در خانواه رخ دهد، کودکی که والدین، برادر یا خواهری مبتلا به ایدیوپاتیک اسکولیوز دارد بایستی مرتبا توسط دکتر خانواده معاینه شود. (سیارک

پست های مرتبط :

چه کسانی مبتلا به اسکولیوز می شوند؟

چه چیزهایی سبب اسکولیوز می شود؟

چگونه اسکولیوز تشخیص داده می شود؟

آیا اسکولیوز درمان می شود؟ درمانهای آن چیست؟

آیا روش های دیگری برای اسکولیوز وجود دارد؟

آیا دکتر جراحی را بهترین روش می داند؟‌

آیا افراد مبتلا به اسکولیوز می توانند ورزش نمایند؟

محققان چه تحقیقاتی در مورد اسکولیوز انجام داده اند؟‌  

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید