متداول ترین عادت هایی که باعث سرطان می شود

دانشمندان متداول ترین عادت هایی را که از نظر سلامتی بسیار نامطبوع هستند نام برده اند. خودت را چک کن
همانطور که کارشناسان فهمیدند ، یک سبک زندگی بی تحرک بد بدن ما را تحت تأثیر قرار می دهد . عاشقان یک سبک زندگی بی تحرک ، می دانند که کار بی تحرک در مطب و رانندگی طولانی به طور منظم در پشت فرمان خودرو مقصر دو سوم موارد سرطان روده ، اندامهای تنفسی و غدد پستانی است.
محققان دریافته اند که پروتئین حیوانی اغلب می تواند حاوی مقدار جدی هورمون مضر IGF-1 باشد. اما مدتهاست كه ثابت شده است كه وی مسئول رشد سلولهای سرطانی در انسان است.(گوشت و پنیر)
محققان فراتر رفتند و گفتند كه روش پخت و پز می تواند شوخی ظالمانه ای برای سلامتی داشته باشد. معلوم شد كه دانشمندان از گاز برای برای پخت و پز راضی نبودند. کارشناسان می گویند که این ماده مونوکسید کربن ، دی اکسید نیتروژن و فرمالدئیدهای مضر را برای بدن تأمین می کند. به عبارت دیگر ، تمام آن چیزهای مضر که سیگاری ها با سوء استفاده از سیگار به دست می آورد.
چهارمین عادت بسیار بد ، کمبود خواب نامیده می شد . نویسندگان این مطالعه یادآور می شوند که اگرچه در مکان آخر در لیست قرار دارد ، اما در واقع از ترکیبی از الکل ، سیگار کشیدن و آشامیدنی خطرناک تر است. ثابت شده است که در نتیجه کمبود مداوم خواب ، خطر ابتلا به تومور سرطانی تا حد ممکن افزایش می یابد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید