دانشمندان مرگ و میر ناشی از کروناویروس را به کمبود این ویتامین نسبت دادند

دانشمندان مرگ و میر ناشی از کروناویروس را به کمبود ویتامین محبوب پیوند دادند
دانشمندان مرگ و میر ناشی از کروناویروس را به کمبود این ویتامین نسبت دادند.به گفته دانشمندان دانشگاه بنیاد بیمارستان ملکه الیزابت ، میزان مرگ و میر بالا در اثر عفونت کروناویروس جدید در چندین کشور ، از جمله ایتالیا و اسپانیا ، با کمبود ویتامین D همراه است.
 
کارشناسان میزان ویتامین D را در شهروندان 20 کشور اروپایی و آمار مرگ و میر کروناویروس مقایسه کردند. معلوم شد که شاخص ها بهم پیوسته اند.
 
این مطالعه می گوید: "به خصوص مقادیر کم ویتامین A در بین ساکنان اسپانیا ، ایتالیا و سوئیس ثبت شده است."
 
در بیشتر موارد ، کمبود ویتامین D در افراد مسن گزارش شده است ، که اغلب قربانیان عفونت هستند.هم اکنون دانشمندان در حال ارائه توصیه هایی برای جلوگیری از کروناویروس با استفاده از مواد بیولوژیکی فعال هستند.
 

نکات مهم در بیماری همه گیر کروناویروس:

- افرادی که تماس مکرر و طولانی تر با بیماران دارند ، از اقدامات محافظتی و ضدعفونی کردن پیروی نمی کنند و افرادی که دارای بیماریهای مزمن تنفسی ، سیستم قلبی عروقی و چاقی هستند ، بیشتر و جدی تر بیمار می شوند. ، دیابت قندی ، نقص ایمنی بدن. 
 
- حتی در یک بیماری همه گیر ، شما نباید خودتان بخش های اضافی ویتامین ها را تجویز کنید. بهتر است سبزیجات و میوه های تازه میل کنید ، زیرا "هر دارویی غیر از اثر مورد نظر ممکن است عارضه جانبی داشته باشد."
 
 - ویتامین D3 که در دوزهای زیادی مصرف می شود ، می تواند سمی باشد. بنابراین ، افزایش مقدار کلسیم در خون و نارسایی کلیوی ممکن است پیش بیاید ، یا می تواند "تظاهرات عصبی ناخوشایند" باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید