علائم نزدیک بودن حمله قلبی 3 علامت

حمله قلبی

تنها در اروپا و آسیای میانه ، سالانه بیش از چهار میلیون نفر در اثر بیماری های قلبی و عروقی می میرند.بسیاری از افراد فکر می کنند که حمله قلبی به طور ناگهانی اتفاق می افتد و فقط در صورتی که به طور تصادفی کاردیوگرام انجام دهید ، می توان پیش بینی کرد. اما در حقیقت ، این طور نیست - در اکثریت قریب به اتفاق بیماران ، علائم خاصی پیش از فاجعه قلبی رخ می دهد. اگر به آنها توجه کنید ، می توانید در صورت جلوگیری از حمله قلبی ، عواقب آن و خطر مرگ را کاهش دهید.


به گفته پزشکان ، سه علائم اساسی وجود دارد که می تواند چند روز یا چند ساعت قبل از حمله رخ دهد. برای مثال ، یک متخصص قلب و عروق از کلینیک Ulf Landmesser در برلین می گوید باید به آریتمی قلبی توجه کنید ، به عنوان مثال ، اگر به نظر می رسد قلب در حال مکث است یا نبض هنگام استراحت ناگهان تغییر می کند.

 

زنگ خطر بعدی از وضعیت ضعف ناشی میشود - ضعف شدید ، سرگیجه ، رنگ پریدگی. درد ممکن است در ناحیه قلب ایجاد شود و به گردن ، بازو ، معده گسترش یابد.

 

درد قلب اغلب با نورالژی غیر خطرناک اشتباه گرفته می شود. اگر علت درد قلب باشد ، به طور معمول تعریق شدت می یابد ، ممکن است احساس گرما در صورت ، قفسه سینه و گردن وجود داشته باشد. خیلی اوقات احساس غیرقابل توصیف وحشت ، ترس از مرگ وجود دارد. با چنین علائمی ، باید فوراً با پزشک تماس بگیرید.

 

شما می توانید با استفاده از یک کاردیوگرام ، حمله قلبی یا وضعیت قبل از انفارکتوس را تشخیص دهید. به یاد داشته باشید که با سکته قلبی ، باید هرچه سریعتر به کمک پزشکی برسید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید