علت سرفه در شب چیست درمان

دختر

سرفه در شب می تواند به دلیل رینیت یا آلرژی ظاهر شود. دلایلی وجود دارد که چرا وقتی بدن در حالت افقی قرار دارد سرفه شروع می شود.به زبان ساده ، هنگامی که از بهداشت بینی خود غافل می شوید ، در حالت ایستاده به راحتی آنها ترشحات بینی را می بلعید ، و هنگامی که دراز می کشید ، ترشحات بینی شروع به پایین رفتن به سمت حلق می کنند ، غشای مخاطی را تحریک کرده  و شما به طور مداوم "سرفه" می کنید و سعی در حذف ترشحات بینی دارید.

 

پزشک راه حل ساده پیشنهاد می کند: شما باید بالش زیر سر خود را با یک بالش  بلند تر عوض کنید.رینیت خلفی ، نازوفارنژیت یا رینوفارنژیت ، التهاب دستگاه تنفسی فوقانی است. این بیماری می تواند بخشی از مجاری بینی ، نازوفارنکس ، حلقه لنفاوی و لوزه ها را تحت تأثیر قرار دهد. علائم را می توان با سرماخوردگی اشتباه گرفت.

 

به گفته دکتر ، این اتفاق می افتد که سرفه در شب بدون دلیل مشخصی در شب شروع می شود ، یعنی یک فرد سرما نخورده است ، هیچ آلرژی ندارد. در اینجا ممکن است مشکل در مکان و شرایط خواب باشد. "من عمیقا متقاعد شده ام که اگر در اتاقی بخوابید که دما 18-20 درجه و رطوبت آن 60-50٪ باشد ، دیگر سرفه نخواهید کرد."

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید