علامت اصلی شروع مشکلات کبد

مشکلات کبد
حتی افراد نسبتاً سالم نیز اغلب از درد در هیپوکندری شکایت دارند. بر این اساس ، آنها حدس می زنند که کبد مبتلا به بیماری دارند.با این حال ، طبق گفته پزشک ، افراد اغلب به دلیل درد  ، ناراحتی در کیسه صفرا را  با کبد اشتباه می گیرند. کبد خود نمی تواند درد داشته باشد ، زیرا در آن گیرنده های درد وجود ندارد!

 

دو علامت اصلی مبنی بر شروع مشکلات کبدی 

با این وجود علائمی وجود دارد که نشان می دهد مشکلات کبد در حال حاضر وجود دارد - به عنوان مثال تلخی در دهان و سوزش سر دل.

واقعیت این است که نقض در کبد می تواند همراه با درد در کیسه صفرا باشد ، زیرا این اندام ها به شدت به هم متصل هستند. برخی از علائم ناشی از اختلالات همزمان کیسه صفرا است: این فقط تلخی در دهان و سوزش قلب است. علائم دیگری نیز وجود دارد.

 

- به طور معمول ، در صورت بروز مشکلات کبدی ، خشکی پوست ، تغییر رنگ ، احساس خارش ظاهر می شود. همچنین علائم هشدار دهنده شامل افزایش خستگی ، ضعف عمومی و کاهش عملکرد بیمار و سرگیجه باشد. مدفوع روشن می شود ، به طور طبیعی ، اختلالات سوء هاضمه مشاهده می شود ، مانند نفخ و تشکیل گاز

 

 پزشک تأکید کرد که کبد اندام شگفت انگیزی است که قادر به بهبودی است. تغذیه مناسب ، کنار گذاشتن عادت های بد و ورزش متوسط ​​به حفظ کبد سالم برای سال های آینده کمک می کند. 

براساس WHO ، حدود 30٪ از بزرگسالان این سیاره از بیماری کبد رنج می برند. بسیاری از آنها با شیوه زندگی ناسالم ، اختلالات خوردن و مصرف الکل همراه هستند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید