دلیل اصلی که عملکرد حافظه مختل می شود

من با فراموشی  های جزئی شروع کردم که شما به راحتی از آن رد می شوید. کلیدهای خود را فراموش کردید، شما با نام اشتباه با کسی تماس گرفتید، کلمه مورد نظر نوک زبان شما بود ، اما کاملاً نتوانستید آن را بیان کنید. شما احساس پیرتر شدن نمی کنید ، اما این احساس را دارید که در حال تغییر هستید. محققان معتقدند كه این می تواند نشانه ای جدی باشد.
 
مطالعه ای که در ژانویه 2012 در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شد ، نتیجه گرفته است که کاهش شناخت مربوط به سن خیلی زودتر از آنچه پیش بینی می شود آغاز می شود: در اواسط دهه 40 زندگی. حتی ناراحت کننده تر ، این کاهش با نرخ های بسیار غیرقابل پیش بینی می تواند پیشرفت کند. دانشمندان تشخیص داده اند كه استیل كولین ، یك انتقال دهنده عصبی اصلی ، وظیفه ایجاد اتصالات جدید و تقویت مسیرهای عصبی در مغز را بر عهده دارد. به عبارت دیگر ، ذهن شما را هوشیار و آماده نگه می دارد. با این حال ، مقادیر کم این انتقال دهنده عصبی کلیدی، شما را در معرض خطر قرار می دهد. بدون سطح سالم استیل کولین ، مغز می تواند از نظر جسمی کوچک شود. در این مرحله ، ترمیم آسیب می تواند بسیار دشوار باشد.
 
و با این حال ، همه ما افرادی در سنین بالا را می شناسیم که به نظر می رسد از این کاهش شناختی مصون هستند. این افراد به اصطلاح superagers حدت ذهنی بالایی را به خوبی در سالهای بعدی خود حفظ می کنند. دانشمندان تشخیص داده اند که عملکرد ذهن superagers با مقادیر زیادی استیل کولین همراه است. بنابراین ، ذهن آنها ارتباطات عصبی قوی تر و بی شماری دارند. این یک محیط ایده آل برای یک حافظه تله استیل ایجاد می کند. متأسفانه ، برای اکثر ما ، میزان استیل کولین با افزایش سن و به سرعت پس از 45 سالگی کاهش می یابد.
 
اما این فقط سن ما نیست که مقصر است. مانند عضله ، مغز شما برای ماندن در بهترین شکل به تمرین مداوم نیاز دارد. جامعه مدرن ما را از تمرینات ذهنی اساسی محروم می کند.
 
پیش از دستیابی و مقرون به صرفه بودن این کلمه ، تاریخ شفاهی تنها راهی برای گسترش فرهنگ به نسل های جوان بود. در نتیجه ، یک حافظه قوی بخش اساسی از زندگی روزمره بود. به عنوان مثال ، شاعران یونان باستان کل شعرهای حماسی را که هزاران خط طولانی داشتند ، حفظ و تلاوت می کردند. این افراد به دلیل خواسته هایی که جامعه بر روی مغز آنها قرار داده بود ، درگیر تمرین های روزانه سخت ذهنی بودند. آنها تلفن ، تلویزیون و رایانه ای نداشتند که توجهشان را منحرف کنند و روش های پردازش مغز اطلاعاتشان را تحریف کنند. این نوع فوکوس روی موضوع به سطح مطلوب استیل کولین نیاز داشت.
 
فن آوری مدرن از دو روش مهم ، فعالیت های اساسی در مناطق خاصی از مغز ما را انکار می کند و باعث می شود که به مرور زمان مغز دچار آتروفی شود. ما در معرض منابع تحریک آمیز متعددی هستیم که به طور مداوم تولید استیل کولین را مختل می کند. به همین ترتیب ، دیگر لازم نیست شماره تلفن ، آدرس ، تاریخ و .... را به خاطر بسپاریم زیرا تلفن های ما جایگزین حافظه های ما شده اندد. هر دوی این عوامل ذهن شما را برای فراموش کردن و قرار گرفتن در معرض خطر برای آغاز زودرس کاهش شناختی قرار می دهند.
 
در خبرهای خوب ، تحقیقات جدید می گویند نیازی نیست تلفن هوشمند خود را دور بیاندازید ، اشتراك Netflix خود را لغو كنید یا شغل خود را ترك كنید تا ساعت عقب افتادگی شناختی مربوط به سن را برگردانید. تیمی از محققان در آزمایشگاه دارای گواهینامه GMP در نیویورک 5 ترکیب را شناسایی کرده اند که به طور طبیعی می توانند سطح بهینه استیل کولین را بازیابی کنند. آنها Alpha GPC ، Huperzine A ، Bacopa Monnieri ، Lion's Mane Mushroom و Ginkgo Biloba هستند. با این وجود بهتر است که از نظر بالینی با تحقیقات علمی ، این ترکیبات طبیعی حاوی مواد شیمیایی عجیب و غریب و غیرمجاز نباشند.
 
در طول 18 ماه گذشته ، این تیم تحقیقاتی این 5 ترکیب طبیعی ایمن و قدرتمند را برای افزایش سطح استیل کولین در یک فرمول ترکیب کرده اند. به آن RediMind گفته می شود.
 
RediMind سطح بهینه استیل کولین را بازیابی می کند ، شما را از کاهش شناختی مرتبط با سن محافظت می کند و اتصالات عصبی در مغز را تقویت می کند. نتیجه؟ می توانید اطلاعات را آسان تر پردازش و ذخیره کرده و خیلی سریع آن را به یاد بیاورید. RediMind یک ذهن مطمئن را به شما برگرداند.
 
برای آزمایش اثربخشی محصول ، تحقیقات مصرفی پرینستون یک کارآزمایی بالینی کنترل شده با دارونما انجام داد که در آن تست لیست خرید بین المللی در فواصل مختلف در ابتدا ، بعد از 2 هفته و بعد از 30 روز انجام شد. ISLT یک تست حافظه کوتاه مدت استاندارد است که شامل لیستی از کالاهای مواد غذایی تصادفی است که باید در یک بازه زمانی محدود حفظ و تولید شوند.
 
در حالی که RediMind تضمین نمی کند که حافظه تصویری شما تقویت شود ، این مطالعه دارای نتایج چشمگیر است. بعد از 2 هفته ، شرکت کنندگان که RediMind مصرف کردند ، نمره حافظه خود را بیش از 45٪ بهبود بخشید. در پایان مطالعه ، عملکرد حافظه بیش از 51 درصد افزایش یافته و به طور قابل توجهی از دارونما پیشی گرفته است.
 
RediMind وگان ، بدون GMO و بدون گلوتن است و در یک مرکز دارای گواهینامه GMP در نیویورک ساخته شده است تا از بالاترین استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل شود. کل مجموعه RediMind متناسب به یک قرص با دوز کم، مواد با راندمان بالا برای حداکثر اثربخشی است. با توجه به روزانه ، RediMind اعتماد به نفس خود را در اعتماد به نفس بهبود می بخشد ، زیرا بیش از 85٪ از شرکت کنندگان در این مطالعه تجربه کردند. و برخلاف اسپرسو ، باعث افزایش موقت حافظه شما و به دنبال آن کم آوردن انرژی نمی شود. RediMind حاوی هیچ کافئینی نیست و این امر را برای استفاده روزانه طولانی مدت ایمن می کند.         

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید