ابرقهرمانان: چه کسی مصونیت شدید به کروناویروس دارد

کروناویروس


 ابرقهرمانان: ویروس شناس توضیح می دهد چه کسی مصونیت شدید به کروناویروس دارد
همانطور که آنچا بارانوا ، استاد دانشکده زیست شناسی دانشکده GMU در ایالات متحده ، گفت: تنها هفت تا هشت درصد از افرادی که COVID-19 داشته اند ایمنی قوی دارند. اغلب ، پایدار ترین سیستم ایمنی توسط بیمارانی حاصل می شود که روند بیماری در آن ها به ویژه شدید بوده است.

 

 ما افرادی داریم که مریض بوده اند ، تب و سرفه داشته اند ، اما آنتی بادی ضد کروناویروس ندارند (حدود هفت تا هشت درصد از این بیماران). این بدان معناست که آنها با کمک اینترفرون ها که به سرعت در بدن انسان در پاسخ به ویروس تولید می شوند ، از عفونت خلاص شدند. در این حالت ، اینترفرون ها خودشان موفق شدند و آنتی بادی ها بوجود نیامد ، بنابراین ، این بیماران از COVID-19 مصون نیستند.گروه ابر انسان ها   ، افراد بیمار با تعداد زیادی آنتی بادی و ایمنی مناسب هستند.

 

این متخصص خاطرنشان کرد: ما انسانهای فوق بشری داریم که پاسخ ایمنی قدرتمندی دارند که می توان از آنتی بادی های آنها برای معالجه سایر بیماران با پلاسمای جدا شده از خون آنها استفاده کرد ، که انجام می شود.

 

بین این دو گروه (همانطور که تعداد زیاد  بود) مابقی بیمار هستند. ایمنی با نقاط قوت مختلف ، نیمه - نسبتاً ضعیف است. علاوه بر این ، مصونیت برخی افراد طی یک ماه کاهش می یابد ، و در نتیجه خطر عفونت مجدد وجود دارد.دلیل این امر این است که همه افراد عفونت های مختلفی دارند. 

WHO بیش از چهار میلیون نفر آلوده گزارش کرده است که از این تعداد حدود 279،000 نفر فوت کرده اند و بیش از یک میلیون نفر نیز درمان شده اند. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید