از همین امروز خوردن آلبالو و گیلاس را شروع کنید

آلبالو و گیلاس به علت داشتن آنتی‌اکسیدان ، پتاسیم، آهن، ملاتونین و آنتوسیانین‌ها فواید بسیار زیادی برای سلامتی شما دارند، ازجمله کمک به درمان بیخوابی، درد مفاصل و آب کردن چربی‌های شکم. با خوردن گیلاس و آلبالو به مقابله با بیماری ها بروید. (سیارک

-  مناسب برای دیابتی ها

گیلاس شیرین میوه ای مناسب ، برای دیابتی‌ها  می باشد.

- غلبه بر بیخوابی

آلبالو و گیلاس غنی از ملاتونین می باشند .با مصرف این 2 میوه خوشمزه  و کمک در بالا بردن ملاتونین بدن بر بیخوابی غلبه نمایید. توجه داشته باشید که ملاتونین آلبالو ازگیلاس  بالاتر است.

-  کاهش  دهنده چربی‌های شکم

 آلبالو چربی شکم را پایین می‌آورد. 

-  کمک به جلوگیری از آلزایمر

گیلاس به علت منبع غنی از  آنتی‌اکسیدان باعث تقویت‌ حافظه می گردد.(سیارک

- کاهش خطر سکته

 رنگ قرمز آلبالو بخاطر وجود آنتوسیانین‌ها میباشد. آنتوسیانین‌ها PPAR که  تنظیم کننده ژن‌های موجود در متابولیسم چربی و گلوکز می باشد را فعال کرده و  باعث کاهش عوامل خطرزای کلسترول بالا، فشارخون و دیابت می شوند . با کاهش این عوامل خطر زا ، کاهش خطر سکته را بدنبال دارند.

- مقابله با چین و چروک پوست

آلبالو بالاترین سطح آنتی‌اکسیدان را در میان میوه‌ها دارد. آنتی‌اکسیدان‌ موجود در این 2 میوه با مقابله با رادیکال‌های آزاد که باعث پیری می گردند کمک در جوان تر ماندن پوست می نمایند.

- کاهش خطر حملات نقرس

خوردن گیلاس خطر ابتلا به حملات نقرس را  پایین می‌آورد. 

- کاهش درد عضلانی

آب گیلاس ترش  التهاب و درد عضلات را کاهش می دهد.

- تنظیم ضربان قلب

گیلاس به علت داشتن پتاسیم به تنظیم ضربان قلب  و در نتیجه تنظیم فشارخون و کاهش خطر بیماری فشارخون کمک کرده و با داشتن  ماده ای به نام یتواسترول کلسترول بد در خون را کم می نماید.

- مسکنی برای آرتروز

درد و ناراحتی در مفصل‌های متورم راکاهش می دهد. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Beatrice 957 :

    I am ineetestrd in your Camera Basics Class but have a few questions. What is the duration of the class? Hours, Days, Weeks? What is the class size? Do you cover specific topics; such as, shooting in cold weather, Snow and Ice?Thank you,Lewis

    1395/8/1 20:33

بیشتر بخوانید