چرا این میوه برای کبد مفید است

خواص زردآلو
واقعیت این است که میوه های زردآلو به عنوان میوه هایی با پکتین بالا شناخته شده اند. پکتین آفت کش ها، یون های سنگین فلزات و سایر مواد خطرناک را از بدن حذف می کند. متخصصان خاطر نشان کردند، در صورتی که می خواهید با زردآلو به کبد کمک کنید، میوه های اسیدی بیشتری بخورید. اما در عین حال در استفاده از زردآلو باید با احتیاط رفتار شود.
 
سایر خواص زردآلو عبارتند از: توانایی میوه برای بهبود حافظه، کمک به جلوگیری از بیماری های غده تیروئید، تأثیر مثبت بر سیستم قلبی عروقی و حتی کمک به از بین بردن وزن بیش از حد.
 
جالب است که نه تنها میوه تازه، بلکه همچنین نوشیدنی هایی که از آن ساخته می شود، بر بدن تاثیر مثبتی دارد. به عنوان مثال، کوکی ها با زردآلو دارای دوز روزانه ویتامین های مختلف هستند. اما در اینجا باید مراقب باشید: با استفاده از این نوشیدنی - به عنوان یک عارضه جانبی، مشکلات روده را ممکن به دنبال داشته باشد.
 
 زردآلو  همچنین منبع کاروتن، پتاسیم، آهن و ویتامین C است.  هر 100 گرم زردآلو فقط 48 کیلوکالری دارد، بنابراین در میان کسانی که  رژیم غذایی دارد، میوه ی محبوبی است. نه تنها میوه زردآلو خورده می شود، بلکه محتویات هسته های آن نیز از مارسیپان ساخته می شود و به عنوان جایگزینی برای بادام استفاده می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    محصولات حاوی روغن هسته زردآلو .مرطوب کننده و نرم کننده پوست، مقوی طبیعی با خواص ضد پیری، دارای اثر ضد عفونی کننده، ضد التهابی، تسکین دهنده، التیام دهنده بیماری های پوستی، روغنی نرم و ایمن، ایده آل برای ماساژ، التیام دهنده سلولیت و راش پوشک، مرطوب کننده و بازسازی کننده خشکی و موهای ضعیف شده باعث رشد مو می شود.

    1400/9/21 12:39
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو یک محصول دوستدار محیط زیست با منشاء طبیعی است که از پرس سرد هسته زردآلو به دست می آید. دانه ها حاوی 30-50 درصد روغن چرب هستند. روغن زردآلو در اوایل 3000 سال قبل از میلاد شناخته شده بود. برای اولین بار در چین مورد استفاده قرار گرفت و از طریق بازرگانان عرب به اروپا رسید و در آنجا رواج یافت و ارزش طلا را داشت.

    1400/9/21 12:40
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده - لینولئیک، پالمیتیک، استئاریک، پالمیتولئیک، لینولنیک، نمک های پتاسیم، منیزیم، اسید پانتوتنیک، توکوفرول ها (ویتامین E)، ویتامین های گروه A، B، C، F و مجموعه ای از اجزای مفید دیگر است. به خصوص سرشار از ویتامین A، یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست. در پزشکی استفاده می شود.

    1400/9/21 12:40
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو دارای خواص ضد التهابی، تسکین دهنده، نرم کننده، مغذی، مرطوب کننده، ضد عفونی کننده، آنتی اکسیدانی و مقوی است. از خواص درمانی روغن زردآلو در موارد زیر استفاده می شود: -در درمان زخم و تومور - برای درمان هموروئید - برای درد در ناحیه بینی و گوش - برای مرطوب کردن پوست و درمان بیماری های پوستی

    1400/9/21 12:42
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو به طور گسترده ای در زیبایی استفاده می شود و بخشی از بسیاری از محصولات آرایشی برای مراقبت از پوست و مو و همچنین برای تقویت ناخن ها و رشد مژه ها است. روغن زردآلو یک درمان ایده آل برای پوست با کمبود ویتامین ها، آبرسانی مناسب و تغذیه است. با استفاده مداوم از آن می توانید به نتایج قابل توجهی در بهبود وضعیت پوست دست پیدا کنید.

    1400/9/21 12:42
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو می تواند به عنوان یک محصول مستقل، بدون تغییر یا در ترکیب با روغن های دیگر استفاده شود. دوز توصیه شده روغن زردآلو هنگام مخلوط شدن با سایر روغن های گیاهی 10-15٪ است. علاوه بر این، روغن زردآلو برای حل کردن اسانس های طبیعی بسیار عالی است.

    1400/9/21 12:43
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو برای انواع پوست و مو مناسب است. در زیبایی و رایحه درمانی، اغلب به عنوان روغن پایه استفاده می شود. همچنین برای ماساژ بدن، اغلب با روغن های دیگر، بدن را آرام می کند. روغن زردآلو مایع و ساختار کمی چسبناک، بی رنگ، با سایه کمی از زردی، تقریباً بی بو است، به جز رایحه بسیار ملایم زردآلو، به خوبی جذب می شود و چربی اضافی و درخشندگی قوی روی پوست باقی نمی گذارد.

    1400/9/21 12:44
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    ماندگاری روغن زردآلو 12 ماه می باشد. معمولاً در یک مکان تاریک و در دمای اتاق در یک ظرف دربسته نگهداری می شود. روغن باز شده توصیه می شود در یخچال نگهداری شود.

    1400/9/21 12:45
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو از نظر خواص مشابه روغن بادام است، همچنین در لوازم آرایشی برای مرطوب کردن و لطافت پوست گنجانده شده است، اما بسیار ارزانتر از روغن بادام است. گاهی اوقات آن را با روغن بادام برای فروش رقیق می کنند و همچنین برای تهیه صابون، کرم سرد و در عطرسازی استفاده می شود.

    1400/9/21 12:45
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو در زیبایی شناسی به دلیل موارد زیر استفاده می شود: - خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه کنندگی پوست را به شدت تغذیه، نرم و مرطوب می کند، از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. حاوی ویتامین A است که مسئول آبرسانی پوست است. پوسته های پوست را روی پوست هایی که پوسته پوسته شده اند، لایه برداری می کند.

    1400/9/21 12:46
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    اول از همه، روغن زردآلو درمان موثر برای پوست های خشک ، کم آب، تحلیل رفته و شل که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند است. هنگام مراقبت از پوست معمولی ، روغن زردآلو از پیری و کم آبی جلوگیری می کند. روغن زردآلو ایمن و بسیار ملایم است که حتی برای پوست ظریف نوزاد نیز مناسب است - راش پوشک و درماتیت نوزادان را التیام می بخشد و همچنین از پوست ظریف و حساس پلک ها و اطراف چشم مراقبت می کند.

    1400/9/21 12:48
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو خاصیت مقوی و ضد پیری. روغن زردآلو تاثیر مفیدی بر فرآیندهای حیاتی سلول های پوست دارد، به تسریع بازسازی لایه های مرده پوست کمک می کند، تولید کلاژن را تحریک می کند و استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند. استفاده مداوم از آن به صاف کردن چین و چروک های عمیق صورت و رفع چین و چروک های ریز سطحی کمک می کند. پوست را تقویت می کند، رنگ چهره را بهبود می بخشد، ظاهری سالم می بخشد. جزء ایده آل برای تقویت و لیفت ماسک های صورت.

    1400/9/21 12:50
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو حاوی ویتامین C است که خاصیت ارتجاعی و جوانی به پوست می دهد. محتوای ویتامین F در روغن زردآلو بالاترین میزان است که پیری و پیری پوست را کند می کند و به عادی سازی عملکرد غدد چربی، جلوگیری از بزرگ شدن منافذ و ظاهر آکنه کمک می کند.

    1400/9/21 12:50
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو یک درمان عالی برای مشکلات پوست چرب. - خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی روغن زردآلو قرمزی، بثورات، التهاب، پلاک های خشک را برطرف می کند، درماتیت را درمان می کند، پوست را تسکین می دهد. روغن زردآلو مناسب برای پوست های مشکل دار ، مستعد آکنه و پوست های حساس که به بسیاری از مواد آرایشی واکنش منفی نشان می دهد.

    1400/9/21 12:51
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو ، روغن ماساژ بسیار محبوب . به راحتی به پوست نفوذ می کند، به راحتی پخش می شود، پوست را گرم و نرم می کند، لغزش آسان را برای دستان شما فراهم می کند.

    1400/9/21 12:51
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو همراه با روغن های دیگر برای ماساژ ضد سلولیت و برای نرم کردن پوست خشن استفاده می شود.

    1400/9/21 12:51
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    روغن زردآلو را می توان برای مراقبت از مو و پوست سر نیز استفاده کرد . پوست سر و فولیکول های مو را تقویت می کند و باعث رشد مو می شود. مراقبت کامل از موهای خشک و نازک، موهای رنگ شده یا در معرض عوامل طبیعی آن را پر از رطوبت می کند.

    1400/9/21 12:52
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    در پخت و پز به عنوان یک طعم دهنده برای برخی از ظروف، سالاد، آب پرتقال، و در غذاهای ایتالیایی است. روغن زردآلو معمولاً در آن پخته نمی شود؛ برای این کار بسیار گران است.

    1400/9/21 12:52

بیشتر بخوانید