کره: چرا از رژیم غذایی حذف نکنیم

خواص کره
بسیاری از کره می ترسند ، اما کارشناسان ادعا می کنند که مصرف متوسط ​​یک کالای با کیفیت ، به سلامتی شما سود می رساند.
 
ترس از کره: کره حاوی بیش از 80٪ چربی است. بسیاری از افرادی که تغذیه و رژیم غذایی خود را رصد می کنند ، با در نظر گرفتن آن کلسترول اضافی ، که در روغن واقعاً زیاد است ، سعی می کنند سمت کره نروند و آن را دور بزنند. واقعیت دیگری که رزومه کره را در بلک لیست قرار داده این است که هنگام گرم کردن می سوزد و حتی می تواند ظرف را با یک بوی ناخوشایند و غذای نامطبوع تحویل دهد.
 
با وجود این ، کره محصولی سالم و مغذی است. این منبع شگفت انگیز چربی های شیر و همچنین ویتامین های محلول در چربی A و Dاست . این روغن بسیار کالری دارد ، اما یک خاصیت فوق العاده نیزدارد. شما برای مدت طولانی در انرژی و دریافت کالری زیادی صرفه جویی می کنید. توصیه می شود توسط افرادی که کار سخت جسمی دارند ، افرادی که در مناطق شمالی زندگی می کنند و همه کسانی که هیچگونه عارضه منع مصرف ندارند(چاقی ، مشکلات عروقی ، کلسترول بالا) در زمستان استفاده شود و از خواص کره نهایت استفاده را ببرند.
 
خواص مفید دیگر نیز برای کره وجود دارد. بنابراین ، توصیه می شود افراد سالمند را در این فهرست قرار دهید ، زیرا روغن به نگه داشتن سطح قند خون و کنترل تحرک مفاصل کمک می کند. روغن تأثیر مفیدی بر سیستم عصبی دارد از جمله کمک به بهبود عملکرد شناختی(برای جلوگیری از آلزایمر). شایسته است مزایای آن را برای سیستم ایمنی بدن در نظر بگیرید.
 
البته همه اینها با استفاده متوسط ​​است. در روز ، متخصصان توصیه می کنند بیشتر از 20-30 گرم کره مصرف نکنند. این یک هنجار برای بزرگسالان سالم است. کودکان و بزرگترها باید به 10-15 گرم محدود شوند. کره برای چاقی ، مشکلات عروقی ، کلسترول بالا توصیه نمی شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ManuelNow 853 :

    در واقع مارگارین یک چربی مصنوعی است که بر پایه آب، امولسیفایرها و مهمتر از همه چربی های گیاهی که عمدتاً از سویای اصلاح شده ژنتیکی به دست می آید، تولید می شود. مضرات مارگارین نیز تا حد زیادی به این دلیل است که حاوی چربی های ترانس است که همانطور که قبلاً گفتیم سطح کلسترول را افزایش می دهد و باعث ایجاد بیماری قلبی می شود. امیدواریم دیگر هرگز آن را نخرید.

    1400/12/16 20:00

بیشتر بخوانید