محصولات مفید برای مردان

در
محصولاتی که توانایی مردان را افزایش می دهد
اگر رژیم غذایی انسان دارای برخی مواد مفید نباشد، این نه تنها بر سلامتی او تاثیر می گذارد بلکه زندگی جنسی او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. ما آموخته ایم که محصولاتی باید در منوی مردان باشد که می خواهند سالم باشند و توانایی خود را تا زمان سالخوردگی حفظ کنند. 
 
توصیه متخصصان تغذیه به مردان خوردن گوشت در تغذیه روزانه است. گوشت منبع خوبی از پروتئین، انواع ویتامین ها و عناصر کمیاب است و علاوه بر این حاوی چربی های سالم است که بدن نیاز دارد. بهترین روش جذب از طریق مرغ و گوشت گاو می باشد. علاوه بر این، انوع گوشت حاوی چربی کم مناسب است، بنابراین شما باید گوشت های کم چرب را ترجیح دهید.
 
حتما و حتما سبزیجات بخورید. هویج، اسفناج، زیتون، جعفری، سیر و پیاز برای سلامتی مردان بسیار مفید هستند. این محصولات کمک می کند تا بسیاری از ویتامین های ضروری، آنتی اکسیدان ها و فیبر را دریافت کنند. همچنین آجیل بسیار مفید، یعنی پسته و گردو. این به بهبود عملکرد و قدرت مغز کمک خواهد کرد.
 
غذاهای دریایی منافع زیادی برای مردان به ارمغان می آورد. غذاهای دریایی دارای پروتئین بالا و حاوی اسید های چرب مفید هستند.صدف ها به ویژه مفید هستند - صدف ها دارای آرگانیین هستند، که مواد تشکیل دهنده خون و گردش خون را بهبود می بخشد.
الکل برای سلامتی مردان و همچنین رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی مواد غذایی شیرین و چرب مضر است.
برخی از محصولات می تواند به طور مثبت بر قدرت مردان تاثیر بگذارد.یک مطالعه توسط دانشمندان آمریکایی نشان داده است که آووکادو می تواند مفیدترین میوه برای مردان باشد. این ویژگی های مثبت آن است که می تواند بر توانایی مردان تاثیر بگذارد. واقعیت این است که در ترکیب این محصول مقدار زیادی از ویتامین A وجود دارد. این میوه حاوی پتاسیم، برخی اسید های چرب ضروری است. اما جایگزین برای آوکادو می تواند گوشت قرمز باشد.
 
موز بر توانایی مردان تاثیر می گذارد. همچنین حاوی مقدار زیادی پتاسیم است. اگر شما آن را با گردو و آجیل و کیک مخلوط کنید، می توانید به عنوان یک محصول بسیار قوی استفاده کنید. 
 
میوه ها می توانند در روند تمیز کردن خون کمک کنند. میوه ها به شیوه ای مثبت در تولید اسپرم ها کمک می کنند. همچنین قند میوه ها می تواند به طور قابل توجهی طول مدت رابطه جنسی را طولانی کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

غذاهایی که سبب افزایش تمرکز و قدرت ذهن می‌شوند 7 مورد

در

اگرازیک دونده مسابقات دوی ماراتون درباره سلامتی انسان سؤال کنید، مطمئناً جوابی که خواهید شنید محدود به سلامتی جسمانی و فیزیکی نمی‌شود. درحقیقت برای این شخص و بسیاری ازافراد، سلامت ذهنی انسان از اهمیتی هم سطح با سلامت فیزیکی برخوردار است. جالب است بدانید که تغذیه شما در طول روز، می‌تواند تأثیر بسزایی بر این امر داشته باشد. خوشبختانه با داشتن تغذیه‌ای مناسب می‌توانید تمرکز خودرا افزایش داده و هوشیاری خود را در سطح قابل توجهی نگاه دارید. البته این رژیم غذایی مناسب، در نهایت منجر به افزایش ماهیچه‌ ها و سلامت جسمانی شما نیز می‌شود. حال تحقیقاتی صورت گرفته است و نتایج آن حاکی از این است که هفت غذا وجود دارند که به طور بخصوصی در سلامت ذهنی انسان تأثیر مثبت خواهند گذاشت. بیشترین تأثیر این سلامت، در بهبود عملکرد انسان در مهارت‌ های شناختی است. با استفاده از این مواد غذایی قادر خواهید بود تمرکز خود را افزایش دهید و در موقعیت هایی که ماهیچه ها و بدنتان دیگر از توان کافی برخوردار نیستند، می‌توانید با تمرکز بر روی هدفتان، ماهیچه های از کار افتاده خود را به کار بندید. علاوه بر این این مواد غذایی خوشمزه هستند، مزایای بسیاری علاوه بر آنچه ذکر شد برای سلامتی انسان دارند و در نهایت می‌‌توان به سادگی آنها را در رژیم غذایی هر روزه خود جای داد. با سیارک همراه باشید تا شما را با این مواد غذایی که سبب افزایش تمرکز و بهبود مهارت های شناختی می شوند، آشنا کنیم.

  1. ماهی سالمون

برای همه به خوبی آشکار است که خوردن ماهی هایی که دارای چربی مفید برای بدن هستند، باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود.  کریستن اسمیت، متخصص و سخنگوی مرکز تغذیه ای در آمریکا در این خصوص عنوان کرد: «ماهی سالمون یکی از غنی ترین منابع اُمگا سه است که چربی مفیدی برای بدن به حساب می‌آید و بنا به تحقیقات صورت گرفته، تأثیر بسزایی در بهبود سلامت و عملکرد مغز دارند.» بسیاری از متخصصین تغذیه در آمریکا در تلاش اند تا با استفاده از مطبوعات و مجله ها، مردم را از فواید ماهی سالمون آگاه کنند و آنها را ترغیب به جا دادن این ماده خوراکی در برنامه غذایی خود کنند. به طوری که حداقل دو بار در هفته از این ماده خوراکی استفاده کنند. البته تا کنون ناکام مانده اند و به نظر می رسد مردم آمریکا خیلی اقبالی به این ماده خوراکی نشان نمی دهند که البته تنها خود متضرر می‌شوند، چراکه ماهی به طور کلی، علاوه بر فوایدی که ذکر شد، یکی از منابع غنی پروتئین نیز می‌باشد که برای سلامت انسان بسیار مفید است. پروتئین این ویژگی را دارد که شما را برای مدتی طولانی سیر نگاه می‌دارد و این مسئله سبب کاهش وزن و کمتر شدن خودن غذاهایی می‌شود که می‌توانند برای شما مضر باشند. متخصصین تغذیه پیشنهاد کرده اند که در وعده غذایی صبحانه، جایی برای ماهی سالمون داشته باشیم. خوردن ماهی سالمون در کنار تخم مرغ در وعده صبحانه می‌تواند گزینه ایده آلی باشد. علاوه بر این می‌توانید از ماهی سالمون در وعده ناهار خود استفاده کنید. در سالاد و یا هر غذای دیگری که دوست داشته باشید.

  1. تخم مرغ

تا مدت ها افراد بسیاری به خاطر کلسترول موجود در تخم مرغ، از خوردن آن پرهیز می‌کردند، حال آنکه اکنون در علم تغذیه، تخم مرغ به عنوان یک ماده غذایی بسیار ارزشمند به حساب می‌آید و تقریباً در تمامی رژیم های غذایی متفاوت تجویز شده برای افراد مختلف، جایی برای تخم مرغ محفوظ است. تخم مرغ یکی از منابع غنی پروتئین به شمار می‌رود و مواد معدنی و چربی های مفیدی در آن موجود است که در سلامت بدن نقش بسزایی دارند. کولین یکی از این مواد مفید موجود در تخم مرغ است. اسمیت، که یک متخصص تغذیه است در این خصوص گفت: «با مصرف کولین که در تخم مرغ (و برخی غذاهای دیگر) وجود دارد، عنصری شیمیایی در مغز آزاد می‌شود که با نام استیل کولین شناخته می‌شود و تأثیر بسزایی در عملکرد مغز و سیتسم عصبی انسان به طور کلی دارد.»

بنا به تحقیقات انجام شده در آمریکا، بیش از نود درصد مردم این کشور، کولین لازم برای بدن (در طول یک روز کامل) را دریافت نمی‌کنند. این در حالی است که خوردن یک عدد تخم مرغ، تا چیزی حدود بیست درصد کل کولین مورد نیاز برای بدن را تأمین می‌کند. در سوی دیگر، ماسچا دیویس، صاحب امتیاز مرکز تغذیه نومادیستا، عنوان کرده است که تخم مرغ علاوه بر مزایای ذکر شده، یک منبع غنی ویتامین ب (ب 12 و ب 6) به حساب می‌آید. این ویتامین ها نیز تأثیر بسزایی در سلامتی مغز دارند. شاید حتی نیازی به اشاره کردن به این موضوع نباشد که جای دادن تخم مرغ در وعده غذایی تا چه اندازه می‌تواند آسان باشد. بسته به ذائقه خود می‌توانید آن را سرخ کرده یا بپزید و به عنوان یک میان وعده مغزی نوش جان کنید. اگر قصد دارید کمی تنوع ایجاد کنیدف می‌توانید تخم مرغ خود را در روغن زیتون تفت دهید (که به مراتب سالم تر از روغن های دیگر است) و با آن یک ساندویچ خوشمزه درست کنید.

  1. سبزیجاتی که برگهای سبز دارند

البته سبزیجات فواید بسیاری برای سلامت انسان دارد و مصرف سبزیجات در اکثر رژیم های غذایی توصیه می‌شود، اما یکی از کارکردهای سبزیجات در سلامت بدن، تأثیر بسزای آن در سلامت مغز انسان است. یکی از آخرین تحقیقات انجام شده در این خصوص نشان می‌دهد که جای دادن اینگونه سبزیجات حتی در یک وعده غذایی، می‌تواند تأثیرات کاهنده ای را که افزایش سن بر مهارت های شناختی و قدرت تمرکز دارد را تا یازده سال به تعویق بیندازد. یکی از متخصصین تغذیه در این خصوص گفت: «سبزیجاتی که دارای برگ سبز هستند، از غنی ترین مواد غذایی به شمار می‌روند، لوتئین و ویتامین کی موجود در این سبزیجات، خود بخوبی نشانگر این موضوع است که چرا سبزیجات چنین نقش مثبتی در سلامت مغز انسان ایفا می‌کنند.» سبزیجاتی که برگ سبز تیره تری دارند را می‌توان به عنوان ماده غذایی اصلی در سالاد استفاده کرد و علاوه بر این با مشاهده دستور پخت غذاهای متفاوتی که از سبزیجات در مواد لازم خود بهره می‌گیرند، می‌توانید از تأثیرات مثبت این ماده غذایی استفاده کنید.

  1. زردچوبه

همانگونه که مطلع هستید از این ادویه طلایی برای رنگ دار کردن غذا و بهتر کردن ظاهر آن استفاده می‌شود. البته جالب است بدانید که تنها فایده این ادویه، بهبود ظاهر غذا نیست و فواید دیگری هم دارد. اکثر تحقیقاتی که در مورد زردچوبه صورت می‌گیرد، بر مکمل کورکومین موجود در آن متمرکز است (کورکومین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که خاصیت ضد التهابی دارد). یک متخصص تغذیه با نام دیویس در خصوص زردچوبه گفت: «زردچوبه تأثیر آنتی اکسیدانی بسیاری قوی‌ای روی عملکرد مغز دارد و زمانی که با فلفل سیاه ترکیب شود، این تأثیر بیشتر از قبل هم خواهد شد.

تحقیقی که اخیرا در خصوص زردچوبه و فواید آن انجام شده است نشان می‌دهد که مصرف مکمل کورکومین موجود در زردچوبه برای مدت هجده ماه و به میزان دو بار در روز می‌تواند تأثیر چشم گیری در بهبود حافظه و حواس شود. زردچوبه کمی طعم تندی دارد که آن را به ادویه هایی چون فلفل شبیه می‌کند، به همین خاطر است که می‌توان از آن در اکثر مواد غذایی بهره گرفت و استفاده کرد؛ از تخم مرغ سرخ شده گرفته تا گوشت و خورش و... .

  1. آجیل

به قدری از فواید بادام زمینی و کره آن، در گوشه و کنار مشاهده کرده‌اید که به نظر می‌رسد ذکر فایده‌ای جدید، تعریف بیش از اندازه باشد، با این حال قصد داریم شما را با فایده تازه ای از کره بادام زمینی آشنا کنیم. تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که خوردن آجیل در افرادی که سنین بالاتری دارند، سبب افزایش و بهبود مهارت های شناختی شان می‌شود. علاوه بر این، گردو حاوی مواد پلی فنیک است که در سبزیجات نیز به طور عمده وجود دارد و سبب کاهش التهاب در مغز می‌شود. ماده خوراکی دیگری پیدا نخواهید کرد که بتوانید به سادگی آجیل و خشکبار آن را مصرف کنید. می‌توانید به سادگی کمی آجیل در جیب خود بریزید و در طول روز و هر موقعی که دوست داشتید به خوردن آن بپردازید. غذاهای بسیاری نیز وجود دارد که در دستور پخت آنها از آجیل و خشکبار به عنوان مواد لازم استفاده شده است.

  1. آووکادو

با کمی دقت نظر در مواد خوراکی و غذایی که به آنها اشاره شده است، می‌توانید ببینید که تقریباً همه این مواد خوراکی شباهتی با هم دارند. تمامی این مواد خوراکی حاوی چربی کم و مفید برای بدن هستند که برای سلامت مغز، نقش بسزایی ایفا می‌کند. آووکادو دیگر ماده خوراکی است که برای سلامت مغز بسیار مفید است. دیویس، که یک متخصص تغذیه است درباره آووکادو گفت: «آووکادو حاوی مقادیر زیادی چربی مفید برای بدن و ویتامین ای است که هردوی این ها تأثیر بسزایی در بهبود عملکرد مغز انسان دارند و در بلند-مدت از تأثیر کاهنده سن انسان بر سلامت مغز کمی جلوگیری می‌کنند.» تحقیقاتی که در این خصوص صورت گرفته است نشان می‌دهد که افرادی که برای مدت شش ماه، یک آووکادو در روز مصرف می‌کنند، مهارت های شناختی و حافظه شان به طور قابل ملاحظه ای بهبود پیدا می‌کند. علاوه بر این آووکادو تاچیزی حدود بیست ویتامین و ماده معدنی وارد بدن شما می‌کند که آن را بدل به یک ماده خوراکی بسیار ارزشمند می‌کند و جای دادن آن در رژیم غذایی هر روزه خود، می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی بر سلامت انسان داشته باشد. آووکادو نیز همچون دیگر مواردی که در این لیست به آنها اشاره کرده ایم، به سادگی مصرف می‌شود و در غذاهای بسیاری می‌توانید از آن استفاده کنید؛ ترکیب آووکادو با کمی لیمو (یا آب لیمو) و نمک طرفداران بسیاری دارد.

  1. کَفیر

این ماده خوراکی که از فرآوزده های شیر به حساب می‌آید، طعمی شبیه به ماستی دارد که کمی رقیق شده باشد و سرشار از پروبیوتیک است. محققان تغذیه بر این باور اند که پروبیوتیک موجود در روده تأثیر بسیار مهمی در کاهش سرعت از بین رفتن تأثیر همیشگی مهارت های شناختی دارد. علاوه بر این تحقیقات دیگری نیز در این خصوص صورت گرفته است و نتایج آن نشان داده که افرادی که از بیماری آلزایمر رنج می‌برند، در صورت استفاده از محصولات حاوی پروبیوتیک، مهارت های شناختی شان بهبود پیدا خواهد کرد. با وجود اینکه تحقیقات در مورد کَفیر، مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند، در اینکه فوایدی را متوجه بدن انسان می‌کند شکی نیست و بهتر است این ماده خوراکی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. کَفیر یکی از منابع غنی پروتئین و کلسیم به شمار می‌رود (هردوی اینها سبب سلامت ماهیچه ها نیز می‌شوند) و به راحتی می‌توان آن را به ماست اضافه کرده و نوش جان کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 غذای نه چندان خوشمزه که همه فقط برای پیروی از مد می خورند

در
مد فریبنده و قابل تغییر است و این نه تنها در مورد سبک زندگی و سبک های محبوب لباس بلکه در مورد رژیم غذایی و تغذیه نیز صدق می کند. تبلیغات سرگرم کننده ما را به سمت همه ی رنگ ها ، طعم ها و فواید غذاهای مختلف سوق می دهد و آنها را در چشم اندازی خوب نشان می دهد ، خوب ، چگونه نمی توانید تسلیم شوید؟ بی مزه ترین محصولات را می توانید تصور کنید که با تبلیغات راهی سبد خرید شما می شود، به صورتی که، خود ما متوجه نمی شویم چگونه به قلاب  بازاریابان افتاده ایم.
 
در  sayarak.com ، ما اعتقاد داریم که وقتی قرار است غذایی را بخوریم ، فقط باید به احساسات شخصی خود گوش دهیم. در انتخاب امروز ما ظروفی برای تغذیه وجود دارد که برخلاف فواید و محبوبیت آنها ، نه خوشمزه اند و نه مورد علاقه بسیاری از افراد.
 

1. آووکادو

آووکادو
آووکادو فقط یک پارادوکس است: آووکادو را به لطف چربی های سالم و با وجود کالری بالای میوه ، طرفداران تغذیه مناسب دوست دارند.این میوه عجیب و غریب بخاطر چربی های سالم و  ویتامین های بی نظیر تضمین کننده کاهش استرس ، افزایش ایمنی و رهایی از چین و چروک ها است. با این حال ، سلیقه غذایی همه در اشتیاق خوردن این محصول معجزه آسا مشترک نیست.
مانند ژله نفتی مخصوصاً بدون نمک است. 
طعم آن مانند فرنی تند و زننده است که از چمن بعنوان چاشنی در آن استفاده شده است. آووکادو، متشکرم ، نه 
آووکادو ها منزجر کننده هستند ... اوه ، همه این افرادی که آن را در اینستاگرام پخش کرده و وانمود می کنند که با ظرافت می خورند.من آووکادو را تحمل نمی کنم .
 

2. توفو

پنیر توفو
با وجود این واقعیت که توفو تقریباً صفر کالری دارد ، به دلیل ارزش غذایی فوق العاده ای که دارد ، می توانید این محصول را با یک وعده غذایی کامل جایگزین کنید. توفو هزاران طرفدار دارد ، خصوصاً در بین علاقه مندان به غذای سالم و گیاهخواران. پنیر توفو با هر چیزی که بدن ما غالباً فاقد آن است بسیار غنی است : آهن ، کلسیم ، فیبر.
توفو پنیر کاملاً سفت و بی مزه ای است.
 

3. خاویار

خاویار
محصولی وجود ندارد که بتوان خاویار را با آن ترکیب نکرد. و به طور سنتی نمادی از ثروت محسوب می شود.
این وحشتناک است ژلی را با بوی ماهی تصور کنید ، که هنوز با هم نمک طعم دار شده است.
 

4.کلم کیل

کلم کیل
آنها ابتدا در مورد آن در قرن 4 قبل از میلاد صحبت کردند ، و اکنون کیل (یا کال) موج دوم محبوبیت را تجربه می کند. در نمودارهای غذای فوق العاده ، کلم کیل با اطمینان از دانه های چیا و توت های گوجی سبقت می گیرد. کلم بهتر از گوشت گاو است ، زیرا آهن بیشتری دارد ، و مطمئناً بهتر از یک پرتقال است ، زیرا همچنین ویتامین ث بیشتری دارد. اما به دلایلی ، همه از این سبزی مفید خوششان نمی آید.
طعم خاک دارد ، حتی اگر با روغن زیتون و گیاهان آنرا طبخ کنید. 
کلم کیل کاملاً بی مزه است و مردم فقط وانمود می کنند که آن را دوست دارند
 

5. جلبک دریایی

جلبک دریایی
جلبک های دریایی می توانند با هویج ، سیب زمینی ، پنیر و تخم مرغ ترکیب شوند .در یک کلام ، با هر آنچه که دوست دارید. جلبک دریایی گیاه خوراکی همچنین از نظر ید و مواد معدنی بسیار غنی است و حتی در صورت وجود مقادیر نامحدود ، فقط فوایدی را برای بدن به همراه خواهد داشت.
بالاترین بلای دنیا. آیا واقعاً افرادی وجود دارند که این ماده پوسیده را با بوی کپک زده می خورند؟ 
وقتی خشک شد ، مانند پوست ماهی سرخ شده مزه دار می شود. 
 

6. سوشی و رول

سوشی
سوشی و رول قابل خوردن و خوراکی هستند و همچنین به شما کمک می کنند سریع و به راحتی یک دوز پروتئین و اسیدهای چرب دریافت کنید. اما به دلایلی ، همه از ترکیب محصولات مفید مانند برنج و ماهی خوشحال نیستند.
 
برنج خرد شده و چسبیده با سایر مواد عجیب غریب ، ناسازگار ، گاهی اوقات بد بو یا ماهی خام که به دلیل آن ممکن است انگل بگیریم.
برنج سرد پیچیده شده در لاستیک.
 

7. صدف

صدف خوراکی
خواص صدف:مراقبت از شما در برابر کم خونی، منبع عالی برای پروتئین، حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان،کمک به کاهش وزن
با این حال ، بیشتر افراد صدف را دوست ندارند
 
این فقط به مخاط داخل روشویی شبیه است. نمی دانم مردم چگونه آنها را می خورند.
من هیچ چیز منزجر کننده دیگری را مانند صدف امتحان نکرده ام.
مزه آب نمک داره. متاسفم برای پولی که برای صدف دادم
 

8. بامیه

بامیه
بامیه دارای 3 ماده اصلی است: پروتئین ، کاروتن و اسید اسکوربیک و یک درمان ضروری برای گاستریت است. و از میان این غلافهای سبز ترد و سالم می توانید هر چیزی را به معنای واقعی کلمه با بامیه بپزید.همچنین می توانید با آن خورشت درست کنید یا در کنار گوشت سرو کنید. چرا بامیه را خیلی ها دوست ندارند؟
 

9. میگو

میگو
میگو در بین غذاهای لذیذ بسیار محبوب است. با اطمینان می توان به هر سالاد و میان وعده اضافه کرد. خوب ، چگونه نباید به مشکلات غده تیروئید اشاره کرد که میگو به دلیل دارا بودن ید زیاد بلافاصله مشکلات غده تیروئید را برطرف می کند . اما بیشتر افراد میگو را دوست ندارند.
 

10. کلم بروکلی

کلو بروکلی
دوستداران کلم سفید باید بدانند که این معجزه فرفری سبز 3 برابر بیشتر از کلم سفید ویتامین C دارد . اما کلم بروکلی واقعا طعم ملایم و بی مزه ای دارد ، بنابراین مردم به خصوص علاقه ای به خرید این محصول در سبد خرید خود ندارند.
مردم چگونه این را می خورند؟ طعم آن مانند پاک کن روی مداد است.
 
و به عنوان نمونه از نظر شما چه محصولاتی بسیار محبوب ، اما بی مزه است؟

نظرات

۱۴۰۰/۱۲/۸اگر هر روز آووکادو بخورید چه اتفاقی می‌افتد؟همه ما در مورد فواید آووکادو - محبوب ترین و محبوب ترین محصول سم زدایی و سبک زندگی سالم می دانیم. اما اگر مصرف روزانه آن را شروع کنید چه اتفاقی می افتد؟

۱۴۰۰/۱۲/۸آووکادو یک گنجینه کمیاب در میان میوه ها است: آنها سرشار از مواد مغذی سالم، چربی هستند و نرمی و بافت دلپذیری را به هر غذایی اضافه می کنند. اما، مانند هر غذایی در رژیم غذایی شما، اصل تعادل باید در اولویت باشد. هر چیزی که طعم خوبی دارد یا حتی سالم است نمی تواند برای سلامتی شما مفید باشد اگر یک یا آن محصول را در مقادیر زیاد مصرف کنید. با این حال، در مورد آووکادو، وضعیت تا حدودی متفاوت است.

۱۴۰۰/۱۲/۸ محافظت از قلب با آووکادو چربی‌های تک غیراشباع یا «سالم» که به مقدار زیاد در آووکادو یافت می‌شوند، تأثیر مفیدی بر سلامت قلب دارند و به طور خاص، خطر حملات قلبی و سطح کلسترول بد خون را کاهش می‌دهند. آووکادو علاوه بر چربی های غیر اشباع، حاوی مقداری آنتی اکسیدان نیز می باشد که در جلوگیری از التهاب و استرس اکسیداتیو (آسیب سلولی به دلیل اکسیداسیون بیش از حد) در رگ های خونی موثر است. در نتیجه با مصرف روزانه یک عدد آووکادو می توانید جریان خون و به طور کلی سلامت سیستم قلبی عروقی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

۱۴۰۰/۱۲/۸کاهش وزن با آووکادو........ ممکن است به نظر برسد که در اینجا نوعی اشتباه وجود دارد: چگونه یک محصول پرچرب مانند آووکادو می تواند به کاهش وزن کمک کند؟ به هر حال، چربی مقصر اصلی اضافه وزن است. با این حال، با پرسیدن چنین سؤالاتی، ما ناآگاهی نسبت به بدن خود و مکانیسم‌های کارکرد آن را نشان می‌دهیم. دانشمندان ثابت کرده اند که آووکادو واقعا به کاهش وزن کمک می کند: به دلیل محتوای بالای چربی و فیبر (حدود 14 گرم در هر میوه)، پس از خوردن آن، احساس سیری می کنید و این شما را از میل وسواسی به میان وعده در طول روز نجات می دهد. به عنوان مثال، مطالعه ای که در ژورنال تغذیه منتشر شد نشان داد افرادی که از اضافه وزن مزمن رنج می برند، به محض اینکه فقط نیمی از آووکادو را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کردند، میل به خوردن میان وعده را برای تقریباً پنج ساعت از بین می برند

۱۴۰۰/۱۲/۸کاهش خطر ابتلا به دیابت با آووکادو......... تحقیقات علمی اخیر نشان می دهد که آووکادو بهترین چیزی است که طبیعت برای تنظیم قند خون ابداع کرده است. در یکی از آزمایش‌های اخیر، شرکت‌کنندگان نصف آووکادو را به ناهار خود اضافه کردند و پس از آن کارشناسان سطح گلوکز و انسولین خون آنها را در فواصل زمانی منظم اندازه‌گیری کردند. نتایج آزمایش نشان داد که علیرغم اینکه آووکادو کل کالری غذا را افزایش می دهد، سطح قند خون را تغییر نمی دهد.

۱۴۰۰/۱۲/۸بینایی بهتر با آووکادو..... دژنراسیون ماکولا یکی از شایع‌ترین علل از دست دادن زودهنگام بینایی است، به همین دلیل است که مواد مغذی مانند لوتئین و زآگزانتین برای یک فرد ضروری است. خبر خوب این است که آووکادو از هر دو مقدار زیادی دارد. علاوه بر این، مهم است که در نظر بگیرید که آنها فقط به عنوان بخشی از غذا در بدن جذب می شوند، بنابراین مکمل ها در اینجا ناتوان هستند. به همین دلیل است که اگر احساس می کنید که بینایی شما دیگر مانند گذشته نیست، ارزش دارد که آووکادو را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. به خصوص که غنی ترین منبع لوتئین در بین 20 میوه رایج دیگر است.

۱۴۰۰/۱۲/۸با آووکادو مو و پوست شما زیباتر می شود همان لوتئین و زیگزانتین موجود در آووکادو به عنوان محافظ اصلی سلول های ما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و فرآیندهای اکسیداتیو مضری که باعث ایجاد آن می شود، عمل می کنند. اشعه ماوراء بنفش منجر به پیری زودرس پوست می شود و بر سلامت موها تأثیر منفی می گذارد و آن را ضعیف و کم آب می کند. اما این همه ماجرا نیست. یک آووکادو در روز بیش از 20 درصد از نیاز روزانه توصیه شده ویتامین E را که یک عنصر مورد علاقه در محصولات زیبایی است، تامین می کند. و دلیل خوبی دارد: به خنثی کردن رادیکال های آزاد که ساختار بافت ها را تغییر می دهند کمک می کند.

۱۴۰۰/۱۲/۸خلق و خوی خوب با آووکادو ..... مصرف منظم آووکادو به دلیل محتوای بالای تعدادی ویتامین و مواد معدنی که تأثیر مثبتی بر نوسانات خلقی دارد، به تثبیت وضعیت عاطفی شما کمک می کند. بدن شما طیف کاملی از مواد مغذی را دریافت می کند که برای عملکرد صاف آن لازم است. در نتیجه، هیچ چیز بدن شما را از تولید کامل سروتونین، هورمون شادی، باز نمی دارد، در نتیجه انفجار انرژی، افکار خوب و الهام به حالت عادی تبدیل می شود و استثنایی نادر از این قاعده نیست. اما یکی از نقش های اصلی غلظت بالای پتاسیم است که آووکادو می تواند به آن ببالد. مطالعات علمی بارها نشان داده است که افرادی که مستعد افکار افسردگی هستند سطوح پایینی از پتاسیم را در بدن نشان می دهند

۱۴۰۰/۱۲/۸همه مواد مفید در یک میوه...... آووکادو حاوی حدود 20 نوع ویتامین و مواد معدنی است و این باعث می شود که یک قهرمان واقعی باشد. یک میوه حاوی درصدهای زیر از مواد مورد نیاز روزانه است: ویتامین K - 53٪، فولات - 41٪، ویتامین C - 33٪، ویتامین B5 - 28٪، پتاسیم - 28٪، ویتامین B6 - 26٪، ویتامین E. - 21٪، مس - 19٪. آووکادو همچنین حاوی لوتئین، تیامین، آهن، نیاسین، ریبوفلاوین و مجموعه ای از آنتی اکسیدان ها است. مجموعه خوبی است، درست است؟

در ادامه بخوانید...

ماهی، کشمش و 15 غذای دیگر که قدرت مردان را افزایش می دهد

در
ماهی ، کشمش و 15 غذای دیگر که قدرت مردان را افزایش می دهد
جوانی می گذرد ، آتش اشتیاق خاموش می شود و بسیاری از مردان شروع به امید به دارو و مکمل های داروسازی می کنند. اما در صورت تغذیه مناسب در رژیم غذایی ممکن است این اتفاق نیفتد. آنچه باید مردان مرتباً بخورند تا همیشه در صدر باشند.
 
برای داشتن قدرت خوب ،  غذاهای پروتئینی لازم است. بنابراین ، گوشت و ماهی برای حفظ قدرت مردان لازم است.
 
برای بازیابی قدرت پس از یک شب خوب ، کربوهیدراتهای سریع، چربی را اضافی نخواهند کرد. در اینجا عسل ضروری است ، که به همین دلیل ، مجموعه ای عالی از عناصر کمیاب اساسی را شامل می شود. شیر ، تخم مرغ ، کشمش یا انجیر را به صبحانه اضافه کنید و تا عصر، دوباره برای غذاها آماده خواهید شد.
 
و در حال حاضر ، رژیم غذایی اصلی برای مردان
برای مرغ بلدرچین و مرغ تخم مرغ ، لبنیات و غذاهای دریایی ، انواع آجیل از پسته گرفته تا فندق ، کنجد ، دانه ها ، حبوبات ، قارچ ، نان چاودار ، مرکبات ، انار ، انواع پیاز بهتر است. این محصولات تأثیر مفیدی بر سیستم هورمونی و گردش خون انسان دارند. و این برای حفظ قدرت عالی برای سالها مهم است. به این تغذیه مناسب فقط می توان یک فضای عاطفی سالم در خانواده افزود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

خواص توت گوجی هیمالیا ، goji berry

در

هنوز هم برای تغییر سبک زندگی دیر نیست. اگر هنوز هم برای تحولات عمده آماده نیستید، در اینصورت رژیم خود را بهبود بخشید. خلاق بوده و منوی خود را با افزودن غذاهای جدید، متنوع و جالب کنید.
چندین سوپر غذا وجود دارند که شما را متحول کرده و به بهبود پوست، ناخن و موی شما کمک می کنند. همچنین اغلب سوپر غذاها با گنجاندن در رژیم غذایی و تغذیه، می توانند باعث بهبود سلامت شما شوند.

 

توت گوجی هیمالیا (goji berry) دارای تاریخی 3 هزار ساله در چین و دیگر بخش های آسیا، می باشد. توتهای گوجی، حاوی 18 اسید آمینه و 21 ماده معدنی می باشند. از خواص مفید دیگر این توت ها (goji berry) مقدار زیاد آنتی اکسیدان ، مقدار زیادی اسید آمینه، پلی ساکارید، و دیگر مواد مغذی که نشان دهنده سودمندیهای زیادی برای بدن از جمله،انرژی، طول عمر،شور و نشاط، خواب آرام، بردباری و  آرامش و سلامتی می توان اشاره کرد.
1. مبارزه با بی خوابی
توت گوجی (goji berry) با توجه به ویتامین ب 12، باعث بهبود خواب شما می شود. اگر از بی خوابی رنج می برید، باید توت گوجی (goji berry) را در منوی خود وارد کنید.
2. کاهش واکنش آلرژیک
قبل از رفتن به داروخانه محلی جهت خرید دارو، چیز متفاوتی امتحان کنید. توت گوجی، قرص های با مزه و طبیعی آلرژی می باشند که هرگز به شما صدمه ای نخواهند زد مگرا اینکه باعث کاهش قابل توجه در واکنش التهابی شود.
3. محافظت در برابر خورشید
اگر بیشتر زمان را خارج از خانه می مانید یا در کشور گرم و آفتابی زندگی می کنید، به شما توصیه می شود که توت گوجی را بعنوان محافظ طبیعی در برابر نور خورشید استفاده کنید. آنها به خاطر آنتی اکسیدانهای متعدد، پاسخ به آفتاب سوختگی را کاهش می دهند.
4. بهبود دید
دید خود را بدون قطره چشم بهبود بخشید، اگر دوست دارید از دژنراسیون ماکولا و آب مروارید اجتناب کنید، توت گوجی بخورید.
5. جلوگیری از بیماری
توت گوجی نسبت به پرتقال و بسیاری از میوه های دیگر از نظر ویتامین ث غنی است. آنها حاوی آنتی اکسیدانهایی می باشند که با بیماریهای مختلف مبارزه می کنند. اگر بطور مرتب خورده شود، آنها باعث بهبود قابل توجه در سلامت شما می شوند.
6. افزایش انرژی
توت گوجی قادربه بهبود استقامت شماست. تحمل و سطوح انرژی شما افزایش خواهد یافت و شما حس سلامت بیشتر و خستگی کمتری خواهید داشت.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۶thanks

۱۳۹۵/۱۲/۲۶I was going to create a Hunger Games Cookbook but I just ca8&2n#17;t compete with your site! I love your recipes, your humor, and all the time you have spent creating this! Instead of writing, I am becoming a faithful follower! Great job!

در ادامه بخوانید...

بهترین رژیم غذایی برای کبد چرب

در


دکتر پیام فرح‌بخش، پزشک و متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی اظهار کرد: «سبک زندگی اشتباه امروزی، عامل ابتلا به کبد چرب است و معمولا این بیماری ممکن است هیچ علامتی نداشته باشد و فرد در قسمت راست شکم، احساس سنگینی و درد خفیف کند. درنتیجه آن را خیلی جدی نگیرد و در پی اقدامات پزشکی نرود. به این ترتیب چون کبد چرب علامت مهمی ندارد ممکن است ناشناخته هم باقی بماند.»(سیارک)  

وی در ادامه با اشاره به اینکه کبد چرب در عین حال که یک بیماری بی‌سروصداست ولی می‌تواند به مرور زمان پیشرفت کند، عنوان کرد:

تجمع چربی‌ در کبد به مرور زمان باعث ایجاد التهاب و تشکیل باندهای فیبروز می‌شود و آنزیم‌های کبدی بالا می‌رود، در صورت عدم درمان و بهبودی کبد چرب می‌تواند به سمت نارسایی کبد و سیروز کبدی پیشروی کند.

نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد حتی بعد از مدت زمان کوتاهی مثلا طی هفت یا هشت سال هم دیده شده که کبد چرب به سیروز کبدی ختم شود.»

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اقدام درمانی برای کبد چرب، در صورت اضافه وزن، رژیم کاهش وزن است که باید براساس الگوی درست خوردن طراحی شده باشد، گفت: «سرعت کاهش وزن در مبتلایان به کبد چرب حتما باید حساب شده و دقیق باشد تا به کبد آسیب بیشتری نرساند. بنابراین این رژیم غذایی کاهش وزن حتما باید تحت‌نظر متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی ارائه شود چراکه این نوع رژیم بسیار تخصصی است و هر روز فرد باید از همه گروه‌های اصلی غذایی در حجم کم اما وعده‌های متعدد استفاده کند تا وزنش پایین بیاید و این بیماری درمان شود. کاهش کالری دریافتی روزانه به صورت اصولی می‌تواند به کاهش وزن و بهبود وضعیت کبد کمک کند.»(سیارک)  

دکتر فرح‌بخش در نهایت خاطرنشان کرد: «بیماران مبتلا به کبد چرب در کنار تغذیه اصولی، باید روزانه فعالیت ورزشی داشته باشند زیرا مطالعات نشان می‌دهد انجام فعالیت ورزشی‌ای که حتی منجر به کاهش وزن هم نشده باشد، در درمان کبد چرب مفید و موثر است. بنابراین از تاثیر ورزش و تحرک بدنی نیز در درمان کبد چرب نباید غافل شد.»

نظرات

در ادامه بخوانید...

درمان کبد چرب با اصلاح رژیم‌ غذایی

در

درمان کبد چرب بدون اصلاح رژیم‌ غذایی ممکن نیست. معمولا به مبتلایان به بیماری کبد چرب توصیه می‌شود از کالری مصرفی خود در تغذیه روزانه و رژیم غذایی بکاهند و در عوض به مصرف موادغذایی پرفیبر و حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده روی بیاورند.مصرف موادغذایی کاهنده التهاب و ترمیم‌کننده سلول‌های بدن نیز در درمان این بیماری توصیه ‌شده است.
علاوه‌بر این توصیه‌های کلی، برخی مواد غذایی که به‌طور خاص در درمان کبد چرب مؤثر است، عبارتند از:

سیر

سیر ازجمله موادغذایی اصلی در بسیاری از رژیم‌های غذایی است و به نظر می‌رسد در بهبود مبتلایان به کبد چرب نیز بی‌تأثیر نباشد. نتایج یک پژوهش نشان داده مکمل‌ پودر سیر در برخی مبتلایان به این بیماری موجب کاهش وزن بدن و چربی‌ کبد می‌شود.

اسیدهای چرب امگا 3

نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که اسیدهای چرب امگا 3 موجب اصلاح میزان چربی کبد و کلسترول HDL در مبتلایان به کبد چرب می‌شود. البته، اثبات کامل این نتایج هنوز نیازمند انجام تحقیقات بیشتر است. با این‌حال، پژوهشگران تأکید دارند مصرف موادغذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 مانند سالمون، ساردین، گردو و تخم کتان به کاهش چربی‌ کبد کمک می‌کند.

قهوه

قهوه حاوی کلروژنیک اسید است. این ترکیب خاص را سرشار از خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی می‌دانند که بویژه در کاهش کلسترول و تنظیم فشارخون نیز مفید است. قهوه همچنین از بدن در برابر ابتلا به بیماری کبد چرب غیرالکلی محافظت می‌کند.

چای

مصرف چای به‌منظور درمان بیماری‌ها به هزاران سال پیش برمی‌گردد. در نتایج یک پژوهش مشاهده شد چای سبز موجب کاهش درصد چربی بدن و چربی خون می‌شود. هرچه میزان آنتی‌اکسیدان موجود در چای سبز بیشتر باشد، بر تاثیر درمانی این گیاه افزوده خواهد شد.

گردو

گردو سرشار از امگا 3 است. شواهد از این قرارند مصرف منظم گردو موجب بهبود عملکرد کبد در مبتلایان به بیماری کبد چرب غیرالکلی می‌شود.

آووکادو

آووکادو سرشار از چربی‌های مفید، مواد مغذی ضدالتهابی و فیبرهای محلول است و در کاهش قندخون و استرس اکسیداتیو در بدن مؤثر است.

بروکلی

مطالعات نشان داده مصرف بلندمدت بروکلی از انباشتگی چربی در کبد موش‌های آزمایشگاهی جلوگیری کرد.این مطالعات هنوز ادامه دارد، اما هنوز وارد فاز آزمایش بالینی روی انسان‌ها نشده است.منبع: جام‌جم

نظرات

در ادامه بخوانید...