سه محصول مفید و بسیار ارزان قیمت برای سلامتی

اسموتی مفید

 طبق گفته متخصص تغذیه چینی ، این سه محصول مفید و بسیار ارزان قیمت است. این متخصص درباره موارد مورد علاقه خود در بین محصولات صحبت کرد. همه آنها ارزان و در همه جا فروخته می شوند و این فقط به مزیت های آنها می افزاید.چنگ لی ، متخصص تغذیه چینی گفت که چه غذاهایی می توانند سلامتی را بازیابی کنند. مهم است که این محصولات بسیار پرطرفدار و در دسترس همگان باشد. ما در مورد چغندر ، هویج و سیب صحبت می کنیم.

این متخصص ادعا می کند که این محصولات حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن هستند. چنگ لی توصیه می کند اسموتی از آنها درست کنید یا آب آن را فشار دهید. پس از آن او توصیه می کند که بگذارید نوشیدنی حدود یک ساعت بماند. این امر ضروری است به طوری که تمام اتصالات مهم وقت داشته باشند تا خود را آزاد کنند. پس از آن ،معجون معجزه گر را می توان نوشید.

 

متخصص تغذیه معتقد است که یک لیوان در روز کافی است تا با گذشت زمان احساس بهتری داشته باشید. این نوشیدنی کلیه و کبد را سم زدایی می کند. همچنین به طور کامل باعث کاهش درد قاعدگی در زنان ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، جوان سازی و درمان غده تیروئید می شود.

 

بسیاری از خواص مفید در این نوشیدنی وجود دارد. به عنوان مثال ، چغندر سرشار از بتاسیانین است - ماده ای که بدن را از سموم کاملاً تسکین می دهد. مطالعاتی وجود دارد كه ادعا می كنند كه بتاسیانین مانع از پیشرفت سلولهای سرطانی می شود. علاوه بر این ، چغندر در درمان نقرس و بیماری های کیسه صفرا مؤثر است. چغندر حاوی اسیدفولیک است ، که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و برای مادران باردار بسیار مفید است.

هویج سرشار از کاروتن است ، که باعث تقویت بینایی و مبارزه با کلسترول خون می شود. همچنین برای مبتلایان به آکنه مفید است. سیب به طور کامل عضله قلب را تقویت می کند و سرکه سیب می تواند از سنگ کلیه جلوگیری کند

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید