چه کسانی نبایدخیار بخورند 8 خاصیت خطرناک خیار

خیار

همه می دانند خیار مفید است ، اما من درباره خواص خطرناک خیار چند مورد می دانم.8 خاصیت خطرناک خیار: چه کسی نبایدخیار بخورد؟

خطر مصرف زیاد خیار بر کلیه

خیار مقدار زیادی پتاسیم دارد. بنابراین ، یک سبزی برای تنظیم فشار مفید است. اما مقدار زیادی پتاسیم بسیار مضر است. ممکن است هیپرکالمی ایجاد شود.

 

سموم موجود در خیار

خیار آب زیادی دارد. این سبزی به لطف بافتهای ذخیره شده خود ، همه چیز را از خاک جذب می کند. ایناز خواص مثبت خیار است . اما ، هنگامی که خاک مسدود شود ، خواص مثبت خیار به منفی تبدیل می شود. به همراه آب ، سیستم ریشه خیار سموم جمع شده در میوه ها را جذب می کند. بیش از حد مواد مضر می تواند تعدادی از مشکلات سلامتی را ایجاد کند.

 

خطر مصرف زیاد خیار بر قلب

خیارهایی که از نظر طبیعت آبکی هستند ، برای افرادی که از ورم رنج می برند می تواند مشکلاتی ایجاد کند و مشکلات کلیه ها می تواند مشکلاتی را در قلب ایجاد کند. بنابراین لزومی ندارد که زیاد روی خیار حساب باز کنند.

 

ویتامین خیار

پوست خیار سرشار از ویتامین های C و A ، عناصر کمیاب (آهن ، منیزیم و غیره) است. اما مقادیر زیاد ویتامین ها نیز مضر است. ممکن است بثورات پوستی ، زخم و التهاب ظاهر شود.

 

خیار و آلرژی

به ندرت خیار باعث  آلرژی می شود ، اما چنین مواردکمی  هنوز هم کافی است. معمولاً  به این دلیل است که تولید کنندگان خیار را با یک ترکیب خاص پردازش می کنند تا آهسته تر پلاسیده شود. اغلب آلرژن ها کازئین و موم هستند. سعی کنید سبزیجات را به طور کامل بشویید ، و اگر می دانید که خیار قبل از خوردن قابل شستشو نیست ، خیار را پوست کنید.

 

خیار و گوارش

خیار برای تغذیه مناسب توصیه می شود. اما همیشه و به هیچ وجه با موفقیت هضم نمی شود. اغلب این سبزی باعث نفخ و نفخ شکم می شود. در صورت بروز مشکل در دستگاه گوارش ، خیار را باید کمتر مصرف کرد.

 

تاثیر خیار بر مشکلات تنفسی

یک مطالعه تحقیقی توسط کارشناسان آکادمی آلرژی در ایالات متحده انجام شد. دانشمندان دریافتند خیار می تواند باعث مشکلات تنفسی شود. این امر به ویژه در مورد کسانی که از آسم رنج می برند صادق است.

 

بارداری و مصرف خیار

نه ، خیار برای زنان باردار خطرناک نیستند. اما اثرات نفخ ، ملین و ادرارآور ، که می توانند باعث ایجاد یک وعده غذایی خیار شوند ، بر بهزیستی تأثیر می گذارند.

بعلاوه ، با جمع بندی همه موارد فوق می توانیم از افرادی که مصرف خیار برای آنها مضر هستند نام ببریم.

این موارد شامل زخم ها ، گاستریت ها و سایر بیماران گوارشی است. خیار باعث افزایش اسیدیته می شود ، با این بیماری ها مضر هستند. خیار ترشی ، حتی نمک ملایم را نمی توان توسط افراد مبتلا به فشار خون بالا ، نقص قلبی و همچنین بیماری های کلیوی و کبدی مصرف کرد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید