زنجبیل قند خون را کاهش می دهد

زنجبیل
  Aytor Sanchez ، متخصص تغذیه اسپانیایی گفت: خواص زنجبیل بیشترین ادویه ی  مورد مطالعه است ، در حالی که بسیاری در باره زنجبیل اغراق می کنند و یا برعکس ، خواص  آن را دست کم می گیرند. با این حال ، نشان داده شده است که زنجبیل قند خون را کاهش می دهد.


پزشک گفت: زنجبیل حداقل دو مزیت اثبات شده برای سلامتی دارد. ابتدا اثر آنتی اکسیدانی دارد. ثانیا ، زنجبیل می تواند حساسیت به انسولین را افزایش داده و قند خون را کاهش دهد. زنجبیل و همچنین محصولات حاوی آن برای غلبه بر حالت تهوع در سفر توصیه می شود. بنابراین ، اگر احساس بیماری می کنید ، می توانید چای زنجبیل بنوشید یا کوکی های زنجبیل بخورید.

 

سانچز گفت اعتقاد بر این است که خوردن زنجبیل می تواند باعث مشکلات گوارشی شود. آنها می توانند در صورت وجود مقدار زیادی در غذا ، و نه هنگام استفاده سنتی از زنجبیل به عنوان ادویه در غذا ها ایجاد شوند.اگر به دنبال کاهش قند خود با زنجبیل هستید ، حتما با پزشک خود صحبت کنید.

 

پیش از این گزارش شده بود که ادویه جات مانند دارچین ، میخک ، جوز هندی ، هل و زنجبیل حساسیت بافتی به انسولین را بهبود می بخشد.اضافه وزن و عدم تحرک جسمی عواملی در ایجاد دیابت هستند. علاوه بر این ، دیابت به دلیل بالا بودن سطح کلسترول خون و فشار خون بالای مداوم می تواند ایجاد شود.

پزشکان می گویند اگر قند خون شما از با معده خالی بیش از 6.0 میلی مول در لیتر است ، باید به پزشک مراجعه کنید. ( ناشتا درافراد سالم بین 4 الی 6 میلی مول بر لیتر (72 الی 108 میلی‌گرم بر دسی لیتر)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید