10 خطرناک ترین روش کاهش وزن

بهار نزدیک می شود ، و بسیاری از افراد در حال حاضر برای کاهش وزن وارد میدان شده اند. برای این که اشتباه نکنید ، طبق گفته پزشکان ، خطرناک ترین راه های لاغری را در این مقاله بخوانید.
 
10 روش کاهش وزن پوچ و پوچ.  شما نمی توانید این کار را انجام دهید!
بنابراین ، 10 راه کاهش وزن بیهوده و خطرناک ترین روش ها:

 

پاکسازی و تخلیه اجباری معده برای کاهش وزن

روشی که در بین دختران جوان محبوب است. خطرناک است که بدن بعد از خوردن غذا به استفراغ عادت کند. فرد زمان دریافت مواد مغذی را ندارد. احساس گرسنگی مداوم ، خوردن مداوم و استفراغ با انگشت زدن در حلق خطرناک است. پس از استفاده از چنین روشی برای کاهش وزن ، فرد به درمان طولانی نیاز دارد.
 

 

نخوردن یا گرسنگی برای کاهش وزن

در بهترین حالت منجر به ناامیدی و افزایش سریع وزن پس از خوردن می شود. در بدترین حالت ، بیمارستان ، معالجه طولانی و حتی نتیجه مرگبار طی چند هفته پیش بینی می شود.
 

 

مصرف داروهای ادرارآور یا ملین یا داروهای گیاهی

جز اختلالات متابولیک ، متابولیسم نمک ، کم آبی و سایر موارد برای شما هیچ نتیجه خوبی نخواهد داشت. به هر چیز دیگر ، این روش شما را به هدف مورد نظر که کاهش وزن است، سوق نخواهد داد ، اثر موقتی است و تخلفات حاصل از آن باعث می شود کیلوگرم های قبلی به بدن بازگردد و مقدار بیشتری به آن اضافه شود.
 

 

نوشیدن یک لیوان آب یخ قبل و بعد از غذا برای کاهش وزن

چیزی جز پانکراس و سوء هاضمه به شما نخواهد داد.
 

 

لباس مخصوص با اثر سونا برای کاهش وزن

نه تنها ناراحت کننده است ، زیرا حرکت را محدود می کند و بسیاری از احساسات ناخوشایند دیگر را به همراه می آورد ، بلکه برای مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی ، واریس ، فشار خون، مشکلات پوستی و سیستم تولید مثل نیز خطرناک است. به عنوان یک قاعده ، در افراد با افزایش وزن ، تعداد زیادی از این لیست در دسترس است ، لازم است با پزشک مشورت کنید.
 

 

محرک های عضلانی برقی برای کاهش وزن

هیچ تاثیری در بافت چربی ندارند ، اما ممکن است به شما سوختگی یا آسیب الکتریکی اعطا کند.
 

 

بخیه زدن معده برای کاهش وزن

کوچک کردن معده با بخیه زدن می تواند شما را به سمت معکوس انبساط آن و یا کاهش شدید وزن سوق دهد اما بعد از آن خود را در یک کیسه بزرگ از پوست شل و آویزان پیدا خواهید کرد.
 

 

مش روی زبان برای کاهش وزن

10 راه کاهش وزن بیهوده و خطرناک

مدتی شما را از طعم غذا محروم می کند ، یا به هیچ وجه کار نخواهد کرد ، یا وقتی آن را حذف کنید ، چنان افزایش وزن با سرعت برمی گردد که وزن قبلی برای شما یک آرزو و ایده آل به نظر می رسد.
 

 

و سرانجام ، دو روش بازنده کاهش وزن پوچ و بیهوده!

بلع انگل ها و بلعیدن توپ های نخی برای کاهش وزن

چنرش ترین روش برای کاهش وزن

وقتی کرم ها در بدن شما زندگی می کنند ، آنها واقعاً از رژیم غذایی شما تغذیه می کنند ، اما شما از عملکردهای مهم آنها آسیب جدی می بینید. شما وزن کم خواهید کرد ، اما مریض خواهید شد و خطر آلوده شدن عزیزان را هم دارید.
 
بلعیدن توپ های نخی که در آب خیس شده اند ، در نهایت شما را به سمت میز جراح سوق می دهد. بنابراین ، یک درخواست بزرگ ، اگر به این فکر بیفتید که چگونه به راحتی و به سرعت و سریع دو کیلوگرم وزن خود را از دست دهید ، اول از همه به این فکر کنید که آیا واقعاً به آن احتیاج دارید؟ اگر جواب مثبت است ، با پزشک مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید