چرا گربه از خیار می ترسد و دچار حمله هیستریک می شود

گربه

ترس گربه از خیار

همه گربه ها را دوست دارند ، اما همه نمی دانند که حیوانات کرکی رابطه بسیار دشواری با چنین سبزیجاتی که برای شخص به عنوان یک خیار آشنا است ، دارند. واقعیت این است که بسیاری از گربه ها آنقدر از خیار می ترسند که آماده فرار هستند یا حداقل از سبزی موذی که در نزدیکی آنها باشد به سرعت فرار می کنند. چرا اینطور است؟ چه چیزی می تواند در خیار ، این هدیه معمولی زمین باعث ترس گربه از خیار شود!؟

 

گربه
آیا گربه ها از خیار می ترسند ، حقیقت دارد؟


اگر کسی  در خانه گربه دارد و باور ندارد که گربه ها از خیار می ترسند  ، پس می تواند  بررسی کند که حیوان خانگی او از خیار می ترسد یا خیر. درست است ، یک "اما" کوچک وجود دارد. نه تنها مصرف و نشان دادن سبزیجات به گربه ضروری است ، بلکه مطلوب است که آن را به گونه ای قرار دهید که برخورد با "سوسیس سبز" برای گربه کاملاً تعجب آور باشد. در این حالت ، گربه با درجه بالایی از خیار ترسیده و سعی می کند با پنجه به آن ضربه بزند ، یا کمر خود را قوس می دهد و شروع به راه رفتن در حالت حمله می کند. با این حال ، برخی از گربه ها به طور کلی از خیار نمی ترسند و به هیچ وجه در برابر آنها واکنش نشان نمی دهند. بعضی از آنها  حتی خیار را می خورند .

 

گربه

درست است که گربه ها فقط تحت شرایط خاصی از خیار می ترسند.


 استرس و ترس واکنش های کاملا طبیعی یک ارگانیسم زنده است. با یک بار دیگر امتحان هیچ اتفاقی برای گربه نخواهد افتاد ، زیرا غرایز و مکانیسم های دفاعی حیوان فقط تحریک می شوند. البته ، درست نیست که این امتحان را تکرار کنید. به هر حال ، گربه ها نه تنها از خیار ، بلکه از موز نیز می ترسند ... پس چرا این اتفاق می افتد؟

 

گربه

عامل غافلگیری نقش مهمی دارد.  / عکس

 

افسوس ، پرسیدن از گربه که دقیقاً خیار یا موز چه عواملی را در او ایجاد می کند که باعث ترس او می شود ، موثر نیست.  بنابراین ، ما فقط می توانیم تئوری بسازیم. جانورشناسان مطمئن هستند  که گربه ها حافظه خوب و حس بویایی خوبی دارند.

 

گربه

 

اگر گربه متوجه نزدیک شدن موذیانه خیار یا موز نشود ، حیوان تنها نتیجه درست (از نظر غرایز) را می گیرد - این یک مار است. بیشتر مار ها خصوصاً برای حیوانات کوچک کشنده هستند. از جمله گربه ها. بنابراین ، گربه می ترسد. مبارزه با مارها به هیچ وجه جزو توانایی های گربه نیست ، به این معنی که بهتر است به موقع  محل را ترک کند یا حداقل هوشیاری بیشتری نشان دهد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید