این "نوشیدنی سلطنتی" قند خون را کاهش می دهد

جینسینگ
مطالعات اخیر نشان داده است که خواص چای جینسینگ می تواند سطح قند خون را کاهش داده و از افزایش خطرناک قند خون جلوگیری کند. این برای افراد دیابتی بسیار مهم است.

چای جینسینگ

به چای جینسینگ گاهی اوقات "نوشیدنی سلطنتی" نامیده می شود.(گران بودن اصل جینسینگ  ) سرشار از ویتامین C ، ویتامین های گروه B ضروری برای لوزالمعده و سایر اندام های حیاتی است. 

 

جینسینگ دارای اثر مقوی نسبتاً قوی است ، بنابراین جوشانده ها و چای های جینسینگ بهتر است صبح ها مصرف شوند. ممکن است برای افرادی که فشار خون بالا دارند جینسینگ ناامن باشد.

 

جینسینگ حاوی آهن ، فسفر ، گوگرد ، منگنز ، سیلیکون و آلومینیوم است. اعتقاد بر این است که مواد اصلی اصلی موجود در ریشه ، ساپونین ها هستند که هنوز ترکیب شیمیایی آنها به طور کامل روشن نشده است. ساپونین ها ، از جمله موارد دیگر ، قادر به خون سازی ، تمیز کردن اندام های خونساز و تأثیر مثبت بر روی کبد هستند.

 

جینسینگ یک داروی گیاهی  جهانی محسوب می شود که برای ضعف عمومی ، از دست دادن قدرت ، افسردگی و کار زیاد استفاده می شود. تأثیر مثبتی بر روی کل سیستم غدد درون ریز - غده هیپوفیز ، تیروئید و پانکراس ، دستگاه تناسلی و غیره دارد. 

 

ریشه جینسینگ و آماده سازی بر اساس آن میزان کلسترول را کاهش می دهد ، فعالیت غدد فوق کلیوی را فعال می کند و باعث افزایش ایمنی می شود. قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید