برای سفیدتر شدن دندان ها باید کرفس و 5 محصول دیگر مصرف کنید

برای سفیدتر شدن دندان ها باید کرفس و 5 محصول دیگر مصرف کنید
دندانپزشک به شما می گوید چه باید بکنید تا دندانهایتان سالم و سفید بماند.
برای سفید شدن دندان ها ، باید کرفس و 5 محصول دیگر مصرف کنید.
احتمالاً همه در آرزوی لبخند و دندانهای هالیوودی هستند. اگر آنها را به طور مصنوعی سفید کنید ، مینای دندان ساییده می شود ، و به این دلیل حساسیت افزایش می یابد. اما همیشه داشتن دندانهای سفید نمی تواند به معنای مراجعه های مکرر به دندانپزشک باشد.
 
دندانپزشک مرکز پزشکی انگلیس ، ریموند هریسون می گوید: روش های طبیعی شگفت انگیزی وجود دارد که به شما در داشت دندان های سفید و سالم کمک می کند. بعلاوه ، غذاهایی وجود دارند که نه تنها خوشمزه هستند بلکه به شما کمک می کند لبخند زیبا داشته باشید.

سفید کردن دندان در خانه

متخصص توصیه می کند برای سفید کردن دندان در خانه از خوردن سبزیجات و میوه های سخت استفاده کنید ، زیرا الیاف آنها به تمیز کردن دندان ها کمک می کند. این ها شامل: گل کلم ، کرفس ، لوبیا سبز ، هویج است. تمیز کردن هنگام جویدن غذا به لطف ترشح بزاق انجام می شود. به هر حال ،  سبزیجات و میوه های سخت همچنین به حذف محصولات لبنی مانند پنیر از لای دندان ها کمک می کنند. بعلاوه توت فرنگی و پرتقال نیز در تقویت مینا و سفیدی دندان ها نقش دارند.
 
خوب ، برای این که لبخند را خراب نکنید ، ارزش دارد که از مصرف بیش از حد قهوه ، چای ، تنباکو ، سس سویا ، شراب قرمز و سفید خودداری کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید