رژیم غذایی جادویی در 3 روز 4 کیلو کم کنیم 

رژیم غذایی جادویی

 

رژیم غذایی منهای 4 کیلو در 3 روز (مرغ ، گوساله ، آب)

رژیم غذایی 3 روزه برای کسانی مناسب است که بدون تلاش طولانی مدت می خواهند از نظر کاهش وزن اضافی به نتایج ملموسی برسند. "رژیم غذایی 3 روزه" سلاحی موثر برای زنانی است که نمی خواهند بعد از تعطیلات شکل خود را از دست بدهند. همچنین ، این رژیم غذایی جادویی به شما امکان می دهد چربی های اضافی خود را در آستانه خرما و رویدادهای خاص از دست دهید.اما باید به رژیم غذایی به عنوان یک دوره کوتاه  نگاه کرد ، نه سبک زندگی.

 

نکات مهم رژیم غذایی در 3 روز 4 کیلو کم کنیم

رژیم غذایی بسیار سخت در نظر گرفته می شود ، اما سه روز زمان زیادی نیست که خود را در تغذیه محدود کنید. فراموش نکنید که باید بیش از هر شش ماه یکبار به رژیم غذایی سه روزه متوسل شوید. یک پیش شرط رژیم غذایی آشامیدنی فراوان است که شامل آب ساکن و چای های گیاهی شیرین نشده و حداقل 2 لیتر در روز است.

پس از اتمام رژیم غذایی ، نمی توانید بلافاصله به رژیم غذایی معمول خود بروید. حداقل برای 2-3 هفته باید غذاهای چرب را کنار بگذارید ، استفاده از شیرینی و الکل را کاهش دهید و غذاهای گیاهی ، لبنیات کم چربی را در رژیم غذایی خود بگنجانید (گوشت بدون چربی و ماهی بدون چربی نیز کاملا قابل قبول است) اما در مقادیر محدود).

 

دستور رژیم غذایی در 3 روز 4 کیلو کم کنیم 

در روز اول رژیم غذایی ، باید یک مرغ فر را بخورید ، و آن را به 4 قسمت تقسیم کنید.

روز دوم 300 گرم گوشت گوساله سرخ شده روی توری بدون چربی بپزید. گوشت نیز به 4 قسمت (صبحانه ، ناهار ، چای بعد از ظهر ، شام) تقسیم می شود.

روز سوم سریعترین است. فقط می توانید بنوشید. اگر سالاد سبزیجات تازه را غیرقابل تحمل نمی دانید ، بخورید.

رژیم غذایی به شما امکان می دهد در عرض 3 روز 4 کیلو وزن کم کنید.

 

 

بررسی رژیم غذایی در 3 روز 4 کیلو کم کنیم

 درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.رژیم غذایی سه روزه فقط باید در افرادی که بیماری های مزمن یا مشکلات سلامتی ندارند استفاده شود. رژیم غذایی بسیار م effectiveثر است ، اما نه تنها به کاهش وزن کمک می کند ، بلکه عدم تعادل را در فرآیندهای متابولیک ایجاد می کند. بنابراین ، قبل از شروع چنین رژیم غذایی ، حتما با پزشک یا درمانگر خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید