رژیم غذایی سیب در 7 روز 5 کیلو کم کنیم 

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی سیب در 3 ، 5 ، 7 روز (سیب ، نان ، سبزیجات)

رژیم غذایی سیب به شما کمک می کند تا 5 کیلو وزن کم کنیم.متخصصان تغذیه معتقدند رژیم غذایی سیب یکی از ساده ترین و موثرترین رژیم غذایی ها است. در سیب حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است که برای بدن ما بسیار ضروری است.

 

سیب یک محصول کم کالری در رژیم غذایی است که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. به همین دلیل است که سیب اغلب در انواع مختلف رژیم های غذایی استفاده می شود. همچنین مجتمع های تغذیه ای ویژه ای که بر اساس سیب ساخته شده اند نیز وجود دارد - این یک رژیم غذایی سیب در 3 روز ، 5 روز و 7 روز است.

 

نکات اصلی رژیم غذایی سیب در 3 ، 5 ، 7 روز 5 کیلو وزن کم کنیم

به لطف این رژیم غذایی سیب ، می توانید تا 5 کیلو اضافه وزن کاهش دهید. اما برای این کار باید امتحان کنید !!! در زیر دستور رژیم غذایی برای 3 روز ، 5 روز ، 7 روز را مشاهده خواهید کرد.

 

حتماً آن را دنبال کنید ، محصولات را تغییر ندهید و سپس از یک چهره زیبا مطمئن خواهید شد !!! با این حال ، نباید فراموش کرد که چنین رژیم غذایی هایی نباید بیش از 1 بار در 3 ماه انجام شود.

 

دستور رژیم غذایی سیب در 3 روز

در سه روز هر روز باید 2 کیلو سیب بخورید و 2 لیتر آب معدنی غیر گازدار بنوشید (می توانید از چای های گیاهی و چای سبز بدون شکر استفاده کنید ). سیب ها را به 6 وعده تقسیم کنید. اگر احساس گرسنگی غیرقابل تحمل است ، می توانید روزانه 3-5 کروتون چاودار بخورید .

روز اول - سیب (1 کیلو) ؛

روز دوم - سیب (1.5 کیلو) ؛

روز سوم - سیب (2 کیلو) ؛

روز چهارم - سیب (1.5 کیلو) ؛

روز پنجم - سیب (1 کیلو).

مقدار زیادی آب معدنی یا آشامیدنی ساکن و همچنین چای سبز بدون شیرین به هر مقدار بنوشید .سیب پخته شده برای کاهش وزن بسیار مفید است

 

دستور رژیم غذایی سیب در 7 روز

روز اول - سیب تازه (1 کیلو).

روز دوم - سیب پخته شده (1.5 کیلو).

روز سوم - سیب تازه (2 کیلو).

روز چهارم - سیب پخته شده (2 کیلو).

روز پنجم - سیب تازه (1.5 کیلو).

روز ششم - سیب پخته شده (1.5 کیلو).

روز هفتم - سیب تازه (1 کیلو).

اگر مقاومت در برابر احساس گرسنگی بسیار دشوار است ، می توانید از روز سوم رژیم غذایی روزانه 2-3 برش نان چاودار بخورید .

شما باید به تدریج از رژیم غذایی سیب خارج شوید. توصیه می شود در 2 روز فقط از سبزیجات تازه یا خورشتی استفاده کنید.

 

بررسی رژیم غذایی سیب در 3 ، 5 ، 7 روز

رژیم غذایی سیب کاهش وزن موثر در مدت زمان کوتاه و پاکسازی کامل بدن است. چنین رژیم غذایی برای افرادی که از بیماری های دستگاه گوارش رنج می برند توصیه نمی شود و اگر مبتلا به بیماری های قلبی عروقی هستید ، به ازای هر 1 کیلو سیب حدود 100 گرم قند اضافه کنید .

 

درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.اما فراموش نکنید که قبل از شروع رژیم غذایی سیب با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

 

 

رژیم غذایی سیب منوی 4

رژیم غذایی سیب (سیب ، آب ، کفیر ، چای)
متخصصان تغذیه ثابت کرده اند که رژیم غذایی سیب بدن را کاملا از سموم و مدفوع راکد پاک می کند. فیبر موجود در سیب فعالیت روده را تحریک می کند. ترکیب سیب همچنین شامل کربوهیدرات ها ، اسیدهای آمینه ضروری و پکتین است. آنها حاوی ویتامین ها ( A ، گروه های B ، C ، K ، E ، H و PP ) و عناصر کمیاب ( پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ) هستند.

 

رژیم غذایی سیب نه تنها اضافه وزن را از بین می برد ، بلکه به پاکسازی روده از باکتری های بیماری زا کمک می کند ، التهاب را تسکین می دهد ، مایعات اضافی را از فضای بین سلولی خارج می کند و متابولیسم را بازیابی می کند. 100 گرم سیب فقط 46 کالری دارد.

 

نکته مهم رژیم غذایی سیب

نکته مهم رژیم غذایی سیب فقط مصرف سیب به مدت 1-2 روز است . کاهش وزن در این حالت از 1 تا 3 کیلوگرم خواهد بود. رژیم غذایی سیب بسیار خوب تحمل می شود ، که یک مزیت مفید نسبت به بسیاری از رژیم غذایی های دیگر است. به یاد داشته باشید که چنین رژیم غذایی نباید بیش از 1 بار در ماه انجام شود.

 

دستور رژیم غذایی سیب

گزینه های مختلفی برای رژیم غذایی سیب وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم

گزینه اول به شما امکان می دهد سیب (1.5-2 کیلوگرم) بخورید ، آنها را به 5-6 وعده تقسیم کنید و در مقادیر نامحدود آب شیرین نشده بنوشید ( چای سبز ، آب معدنی ، جوشانده گیاهان دارویی). طول رژیم غذایی 3 روز است ، کاهش وزن به 2-3 کیلوگرم می رسد.


 گزینه دوم مصرف 1.5-2 کیلوگرم سیب است و مایعات کاملا منع مصرف دارد. مدت زمان رژیم غذایی 1-2 روز ، کاهش وزن 1-2 کیلوگرم.

گزینه سوم شامل استفاده از 6-7 سیب سبز و 3 لیوان کفیر کم چرب است . می توانید مایعات زیادی بنوشید ( چای سبز ، چای های گیاهی و آب معدنی ). مدت زمان رژیم غذایی 1-2 روز ، کاهش وزن - 1-2 کیلوگرم.

 

 

بررسی رژیم غذایی سیب

رژیم غذایی سیب به شما کمک می کند تا از شر اضافه وزن خلاص شوید ، در این راه بدن را تمیز و بهبود می بخشد. اما چنین رژیم غذایی برای افرادی که از زخم معده و زخم اثنی عشر و سایر بیماری های مزمن رنج می برند منع مصرف دارد. قبل از شروع رژیم غذایی Apple Mono به پزشک خود مراجعه کنید. اگر هیچ منع مصرف چنین رژیم غذایی ندارید ، درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید. بنابراین چنین رژیم غذایی به نفع شما خواهد بود و نه تنها می توانید وزن کم کنید ، بلکه بدن خود را از مواد مضر و سموم پاک کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید