رژیم غذایی مرغ

مرغ

 

فصل تابستان و رفتن به ساحل تقریباً نزدیک است و موضوع کاهش وزن ، کمر باریک ، باسن های متناسب و البته رژیم غذایی بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. متأسفانه ، بیشتر ما خانم های دوست داشتنی ، به جای اینکه مداوم رژیم غذایی خود را از هر راهی به یک رژیم غذایی صحیح و متعادل تغییر دهیم ، ترجیح می دهیم کوتاهترین مسیر را طی کنیم. همانطور که معمولاً اتفاق می افتد:

 

به طور ناگهانی (!) متوجه می شویم که کمر لباس مورد علاقه ما تنگ شده یا شلوار ، دیگر تأکید مطلوبی بر روی خط باسن ندارد و بر برجستگی های کاملاً برازنده تأکید نمی کند ... " اوه ، وحشت ، چیزی باید فوری تغییر کند! " - ما تصمیم می گیریم و ... با هم در رژیم فوق العاده رژیم غذایی بعدی در این فصل می نشینیم. اما صادقانه به من بگویید - آیا حداقل یک فرد زنده را دیده اید که رژیم غذایی یک بار برای همیشه به او کمک کند؟ تبلیغات حساب نمی شود! 

رژیم غذایی مونو در واقع ، رژیم های معمولی روزه داری هستند و اگر روزهای روزه داری که عاقلانه سپری شده اند فقط مفید هستند ، رژیم غذایی مونو  در طولانی مدت می توانند صدمه ملموسی به بدن ما وارد کنند. رژیم غذایی مونو  استفاده از هر یک از محصولات برای چند روز و به میزان کاملاً محدود است.

 

رژیم غذایی مرغ

رژیم غذایی مونو مرغ (سینه مرغ ، گوجه فرنگی ، خیار ، آب)
رژیم غذایی مرغ مونو برای دوستداران گوشت بسیار مناسب است و همانطور که احتمالاً متوجه شده اید ، بیشتر رژیم غذایی های غذایی استفاده از گوشت در رژیم غذایی را کاملاً از بین می برد یا به حداقل می رساند. و این درست نیست ، از آن زمان رژیم غذایی نامتعادل در نظر گرفته می شود. و گوشت حاوی مواد بسیار مهمی است که در هیچ ماده غذایی دیگری یافت نمی شود ، از جمله گوشت دارای پروتئین است که با هیچ محصولی جایگزین نمی شود. گوشت مرغ برای تغذیه با رژیم غذایی مناسب ترین است.

 

 

فواید رژیم غذایی مونو مرغ

ترکیب گوشت مرغ تقریباً شامل تمام ویتامین های گروه B ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی ( منیزیم ، گوگرد ، فسفر ، کلسیم ، ید ، مس ، پتاسیم و غیره) است. در گوشت مرغ حاوی اسیدهایی است که از بروز سکته ، حملات قلبی ، بیماری عروق کرونر ، فشار خون و سایر بیماری ها جلوگیری می کند. مرغ در مقایسه با انواع دیگر گوشت حاوی مقدار کمی چربی است ، اما مربوط به محصولات گوشتی کم کالری است. گوشت مرغ احساس گرسنگی را برآورده می کند ، بر روند متابولیسم تأثیر می گذارد ، فعالیت بدنی را بازیابی می کند.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو مرغ

رژیم غذایی مونو مرغیک رژیم غذایی مرغ باید بیش از پنج تا هفت روز و بیش از 1 بار در سه ماه انجام شود. میزان کالری روزانه رژیم غذایی نباید بیش از 1200-1300 کیلو کالری باشد. برای یک رژیم غذایی مونو ، سینه مرغ (گوشت سفید) برای شما بهترین است ، زیرا حاوی مقدار کمی چربی ناسالم (کلسترول) است. برای مدت زمان رژیم غذایی ، باید نمک و شکر ، آرد و محصولات نانوایی و همچنین غذاهای چرب ، سرخ شده و دودی را کاملاً کنار بگذارید . بین وعده های غذایی ، بهتر است نوشیدنی های چای سبز و گیاهی ، آب میوه ، توت یا سبزیجات ، آب خالص ساده یا آب معدنی بدون گاز در مقادیر زیاد بنوشید .

 

 

منوی رژیم غذایی مونو مرغ

اگر به مدت 5 روز از رژیم غذایی مونو استفاده کنید ، در این صورت حدود 2 تا 5 کیلوگرم اضافه وزن از دست خواهید داد. بنابراین ، دستور رژیم غذایی.

سه روز اول رژیم غذایی مونو حاوی منوی یکسانی است 500 گرم سینه مرغ جوشانده را به 6 وعده تقسیم کنید ، مصرف زیاد مایعات را فراموش نکنید. روز چهارم 300 گرم سینه مرغ را به 5 وعده تقسیم کنید و برای شام یک سالاد از یک خیار و یک عدد گوجه فرنگی برای خود درست کنید . سعی کنید روز پنجم را روی آب بگذرانید ، اگر خیلی سخت است ، می توانید 2 برش نان چاودار و 1 پرتقال به رژیم غذایی اضافه کنید .

 

 

بررسی رژیم غذایی مونو مرغ

رژیم غذایی مرغ بسیار موثر است و تقریباً برای همه مناسب است. اما نباید از چنین رژیم غذایی برای افرادی که از بیماری های مزمن دستگاه گوارش رنج می برند استفاده کنید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.بنابراین ، قبل از شروع چنین رژیم غذایی مونو ، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید