رژیم غذایی مرکبات

مرکبات

 

رژیم غذایی مرکبات

رژیم غذایی مرکبات (تخم مرغ ، پرتقال ، گریپ فروت ، گندم سیاه)
رژیم غذایی مرکبات از بین همه رژیم غذایی های غذایی خوشمزه ترین غذا در نظر گرفته می شود ، اگر شما میوه مرکبات را دوست داشته باشید و به آنها حساسیت نداشته باشید. موافقت کنید که خوردن این میوه های آفتابی و آبدار و در عین حال کاهش وزن بسیار دلپذیر است و همچنین بدن خود را با ویتامین ها و عناصر ریز که مقدار زیادی در این میوه ها وجود دارد غنی کنید.

 

مزایای رژیم غذایی مرکبات

پرتقال سموم را از بدن دفع می کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، مقاومت بدن را در برابر بیماری های عفونی افزایش می دهد آب پرتقال برای آنفولانزا و سرماخوردگی مفید است. همچنین ، پرتقال سلول ها و بافت ها را جوان می کند ، ظاهر و عملکرد پوست را بهبود می بخشد. نارنجی برای افرادی که از بیماری مانند دیابت رنج می برند مفید است. در پرتقال حاوی غلظت بالایی از ویتامین C است ، زیرا حاوی کاروتن ، ویتامین B12 ، B2 ، E و بسیاری از مواد معدنی - کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم ،فسفر ، سدیم .

 

لیمو به بهبود وضعیت خون کمک می کند ، دارای اثر ضد باکتری و ضد عفونی کننده است ، از بدن محافظت می کند و باعث تولید لکوسیت ها می شود ، رگ ها را تقویت می کند و عملکرد صحیح سیستم های قلبی عروقی و خونساز را تضمین می کند. لیمو حاوی ویتامین ( ، PP ، B5 ، B6 ، B8 ) و مواد معدنی کلسیم ، فسفر ، سدیم ، پتاسیم .

 
گریپ فروت کبد و کلیه ها را به خوبی پاک می کند ، کیسه صفرا را تحریک می کند ، باعث اشتها می شود و دارای اثر مقوی است ، باعث هضم غذا می شود ، دیواره رگ های خونی را تقویت می کند. گریپ فروت حاوی کربوهیدرات، ویتامین ها ( ، B ، C ، PP ، E ) و عناصر کمیاب - منگنز ، گوگرد ، آهن ، مس ، کلر ، ید .

 

نکته مهم رژیم غذایی مرکبات

نکته مهم رژیم غذایی تک مرکبات مصرف میوه و آب میوه از آنها به مدت سه هفته است.

یک پیش شرط برای رژیم غذایی این است که حداقل روزانه 1.5-2 لیتر آب مصرف کنید .

نمک ، شکر ، نوشیدنی های الکلی ممنوع است. کاهش وزن حدود 2 کیلوگرم در هفته خواهد بود. اما می توانید بیش از هر شش ماه یک بار به چنین رژیم غذایی پایبند باشید.

 

 

دستور رژیم غذایی مرکبات

رژیم غذایی مرکبات مونو ساده ، آسان و موثر است. صبحانه ، ناهار ، میان وعده بعد از ظهر و می توانید خودتان را به صلاحدید خود تنظیم کنید.

در هفته اول رژیم غذایی مرکبات ، باید روزانه دو تخم مرغ آب پز و 1 کیلوگرم پرتقال بخورید (می توان از 0.5 کیلوگرم پرتقال و 0.5 کیلوگرم گریپ فروت استفاده کرد ) - (این هفته دشوارترین خواهد بود ، بعدا راحت تر) برای لاغرتر و جذابتر شدن باید کمی صبر داشته باشید.

در هفته دوم رژیم غذایی مرکبات - لازم است فرنی بدون نمک را به منوی هفته اول اضافه کنید (از همه بهتر ، گندم سیاه به هر مقدار).

در هفته سوم و آخر رژیم غذایی مرکبات. هر روز 1 کیلوگرم پرتقال و هر نوع میوه و سبزیجات (خام و جوشانده) بخورید .

و در مورد آب (به مقدار نامحدود) فراموش نکنید .

 

 

بررسی رژیم غذایی مرکبات

رژیم غذایی مرکبات برای افرادی که از هر نوع بیماری مزمن رنج می برند و کسانی که به میوه های نارنجی حساسیت دارند منع مصرف دارد. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.بنابراین ، قبل از شروع رژیم غذایی مرکبات ، با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید