خون آشام انرژی کیست؟ چگونه آنها را بشناسیم و قربانی نشویم

خون آشام انرژی

آیا تا به حال تجربه گذراندن زندگی  با یک شخص خاص را داشته اید؟احساس خستگی ، بی حوصلگی ، تحریک ، استرس ، اضطراب ، تهدید ، خستگی بیش از حد یا افسردگی پس از گذشت تنها چند ثانیه در نزدیکی فرد خاصی دارید. شاید شما حتی احساس گناه کنید ، که آنها این احساس را به شما داده اند .. و اکنون حال شما حتی بدتر است.

آیا حتی از خودتان سوال کرده اید ، آیا مشکلی مانند احساس سردرد یا استرس بیش از یک مهلت کاری برای شما پیش آمده است؟ در هر صورت ، شما نمی فهمید که چرا احساس می کنید خیلی عجیب و غریب است.اگر برخی از این نکات را لمس کنید ، به احتمال زیاد با یک خون آشام انرژی بوده اید.

 

ما در می یابیم که چرا پس از برقراری ارتباط با افرادی خاص (افراد مسموم) از نظر عاطفی ویران می شویم ، سرمان شروع به درد می کند و یا حتی فشار خون ما بالا می رود. تفاوت خون آشام انرژی "خورشیدی" و "ماه" چیست و چگونه می توان در برابر آنها مقاومت کرد؟


همه ما یک منبع انرژی داخلی داریم که از طریق ارتباطات ، اقدامات و از طریق مهمترین جنبه - احساسات ، توسعه می دهیم. یک فرد با احساسات زندگی می کند. ما در این دنیا همه کارها را فقط به خاطر دریافت احساساتی انجام می دهیم که به ما انرژی می دهد. موارد مثبت به ما انرژی ناشی از ارتعاشات بالا را می دهد که بر خلق و خو و قدرت ما برای خلاقیت و عشق تأثیر می گذارد. موارد منفی باعث بی علاقگی ، عدم تمایل ، تنبلی می شوند. به نظر می رسد پس از گفتگوهای منفی ، مشاجره و رسوائی ، دیگر خسته می شویم.


اما چنین افرادی وجود دارند - خون آشام انرژی که فقط از احساسات منفی تغذیه می کنند. از طریق این احساسات ، آنها منابع حیاتی را از شخص دیگری می گیرند ، او خسته می شود ، سردرد می گیرد ، افزایش فشار ممکن است و بسیاری از علائم دیگر ، که در بهترین حالت ، با یک خواب طولانی می تواند برطرف شود. sayarak.com درباره خون آشام انرژی به ما می گوید:

خون آشام انرژی دو نوع هستند

خون آشام انرژی

خون آشام های خورشیدی

این ها خون آشام های تهاجمی هستند ، آنها رسوایی ها ، مسابقه ها ، مرحله نهایی مسابقات را تحریک می کنند. در خانواده ، آنها ظالم هستند. در خیابان ، این امر با حمله به مردم از طریق تماس بدنی (فشار دادن با شانه ، ایستادن در راهرو ، تحریک یک صف در فروشگاه و غیره) آشکار می شود. در جاده ها تسلیم نمی شوند ، بوق می زنند و قوانین را نادیده می گیرند.

چگونه با آنها کنار بیاییم؟

قانون اصلی عدم پاسخگویی است. نادیده بگیرید ، لبخند بزنید و یک روز خوب آرزو کنید. باید درک کنید که اگر آنها حتی قسمت کمی از انرژی را دریافت کنند ، از عمل خود عقب نخواهند ماند.

خون آشام های ماه

برعکس ، خون آشام های ماه از طریق ترحم ، دلسوزی و احساس گناه شما ، به آرامی "خون شما را می نوشند" ، و در مورد شوهر مستبد خود ، رئیس سادیستی ، در مورد سرنوشت ناگوار یک مادر تنها صحبت می کنند. تنها آنچه آنها نیاز دارند توجه شما و احساساتی است که از طریق آنها به خواسته خود می رسند.

چگونه می توان با چنین افرادی برخورد کرد؟

 اگر بگویید همه چیز برای شما خوب است ، همسر ، کار و فرزندان شما مطیع هستند ، شما لاغر و سالم هستید و از برنامه های خود صحبت کنید. این مانند سیر در فیلم های خون آشام "واقعی" عمل می کند. (برای دور کردن خون‌آشام‌ها از سیر استفاده می‌کردند) در این حالت ، خون آشام ماه علاقه به شما را از دست داده و خیلی زود به دنبال منبع جدیدی از انرژی می رود.

 

چرا مردم به خون آشام انرژی تبدیل می شوند؟

خون آشام انرژی

 

عامل اصلی کمبود انرژی در هنگام تولد و تنبلی است که بدنبال راهی برای دریافت انرژی به ساده ترین راه از دیگری است. همه ما هر روز جریان انرژی را رد و بدل می کنیم. و وقتی یک مبادله متقابل سودمند باشد ، جریان انرژی ایجاد و ایجاد می کند. هرگونه رابطه ، عشق ، دوستی یا شغلی که در طی سی روز نتیجه سازنده به همراه نداشته باشد ، برای آینده برنامه ریزی نمی کند و با هم در این مسیر عمل نمی کند. این یک رابطه یک طرفه است که در آن یک خون آشام ، منبع انرژی دوم است. و این یک رابطه ناموفق است ، آنها باید زود پایان یابد ، در غیر این صورت اعتیاد و وابستگی ایجاد می شود. قربانی شروع به زندگی می کند ، گویی نیمه خواب است و به آن وابسته می شود. بعداً جدا شدن دشوار خواهد بود.


چگونه می توان خود را در برابر خون آشام انرژی محافظت کرد؟

خون آشام انرژی

وارد درگیری نشوید ، تسلیم تحریکات نشوید ، با بی ادبی پاسخ ندهید ، سعی نکنید دوباره آموزش دهید و ثابت کنید که او به درستی زندگی نمی کند. 

 

سه نوع انرژی وجود دارد: خون آشام ، اهدا کننده و خنثی. رسانه ها و روانپزشکان وجود دارند که می توانند این مسئله را از قبل تا تاریخ تولد کودک تعیین کنند.
یک خون آشام از بدو تولد ، اگر فرکانس بالا و هوشیار باشد ، فقط انرژی منفی را از شخص می گیرد و آن را برای خودش به مثبت تبدیل می کند. 


اهدا کنندگان می توانند با کلمات و دستان خوب بهبود یابند. اگر آنها رشد کرده و از ارتعاشات عاطفی بالایی برخوردار باشند ، انرژی آنها فقط به سمت خوبی و سازندگی می رود.

خنثی حرف خودش را می زند. او بی طرف است ، اما اگر آگاهانه به دیدگاه های خود در مورد جهان نزدیک شود ، در بیشتر موارد خوشحال است.


چگونه تشخیص دهیم که انرژی ما توسط خون آشام انرژی گرفته شده است؟

 

احساس می کنید که خالی هستید ، انگار که بیرون رانده شده اید ، خلاکامل ، از دست دادن قدرت و تمایل به انجام کاری ندارید.
پس از برقراری ارتباط با خون آشام ، سردرد شدید ، حالت تهوع ، سرگیجه شروع می شود.
من می خواهم خودم را از همه دور کنم و گریه کنم یا شیرینی بخورم یا زیاد بخورم.
یک وضعیت بسیار دردناک ، گویی همه چیز درد می کند و در عین حال هیچ چیز درد نمی کند.
به نظر می رسد که شما عملا در حال مرگ هستید ، اما پزشکان هیچ بیماری پیدا نمی کنند.

 

11 راه برای جلوگیری از خون آشام انرژی

خون آشام انرژی

یک خون آشام انرژی ، یا خون آشام روانی ، به معنای واقعی کلمه انرژی اطرافیان خود را تغذیه می کند و تلاش می کند میزبان آنها را از تمام انرژی خود تخلیه کند.

خون آشام انرژی برای زنده ماندن باید انرژی دیگران را بخورند. شاید منظور آنها این نیست که اینگونه رفتار کنند ، اما مدتهاست که از انرژی دیگران تغذیه کرده اند و نمی دانند چگونه انرژی تولید کنند. خون آشام انرژی کسی را نشان می کند که احساس آسیب پذیری و از دست دادن می کند و احساس می کند به تنهایی قادر به زنده ماندن نیست.


در جامعه امروز ، شما احتمالاً بارها با خون آشام انرژی روبرو شده اید ، اما شاید نمی دانید چگونه برای مقابله با تاکتیک های تخلیه انرژی آنها ، به بهترین شکل با آنها برخورد کنید. دفعه دیگر که با یک خون آشام انرژی در بدن روبرو شدید ، این نکات را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که انرژی مضر آنها را مسدود می کنید.

 

1. روزانه مدیتیشن کنید

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از خود در برابر دستکاری عاطفی در درون خود شما نهفته است. هنگامی که مراقبه می کنید ، به اعماق درون خود می پردازید و انرژی جهان را به بدن خود هدایت می کنید ، که انرژی مورد نیاز برای بالا بردن ارتعاش را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب ، خون آشام انرژی احتمالاً نمی توانند هیچ یک از انرژی شما را بدزدند ، زیرا مراقبه به شما یاد می دهد که در برابر سطوح مختلف انرژی تحمل بیشتری داشته باشید. مدیتیشن به معنای واقعی کلمه مغز شما را تغییر می دهد و به شما امکان می دهد خیلی راحتتر با واقعیت کنار بیایید.همانطور که بیشتر از قدرت معنوی خود استفاده می کنید ، اجازه نمی دهید انرژی دیگران شما را به تخلیه کنند.

 

2. به آنها لبخند بزنید

شاید فکر کنید این یکی کمی دیوانه به نظر می رسد ، اما وقتی لبخند را با شخص دیگری تقسیم می کنید ، به طور خودکار یک انرژی مثبت را با او به اشتراک می گذارید. این خون آشام انرژی را از بین خواهد برد ، زیرا آنها انتظار ندارند کسی از این طریق به آنها پاسخ دهد. خون آشام انرژی به طور معمول در حضور دیگران که دارای انرژی مثبت زیاد هستند ، یا از روی حسادت یا احساسات منفی دیگر ، احساس خطر می کنند. بنابراین ، برای مقابله با  تخلیه خون آشامان انرژی ، به سادگی لبخندی را با آنها در میان بگذارید و به آنها بگویید که آنها را به خاطر رفتارهایشان قضاوت نمی کنید. در عوض ، شما می خواهید آنها را خوشحال و سالم ببینید ، بنابراین لبخند می تواند به آنها کمک کند تا در مسیر درست حرکت کنند.

 
3. با آنها درگیر مکالمه نشوید

از طرف دیگر ، اگر قبلاً به آنها کمک کرده اید و انرژی مثبت خود را تقسیم کرده اید ، اما آنها به تلاش های شما پاسخ نمی دهند ، در صورت امکان باید با آنها تماس نگیرید. برخی از خون آشام انرژی متوجه عملکرد خود نیستند ، اما برای کسانی که این کار را می کنند ، بی وقفه سعی می کنند انرژی شما را بدزدند. اگر این اتفاق بیفتد ، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که در صورت امکان از آنها اجتناب کنید ، زیرا آنها فقط قصد منفی با شما دارند.

این ممکن است کمی سرد و بی روح به نظر برسد ، به خصوص اگر خون آشام انرژی دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده باشد ، اما شما نمی توانید همه را برای همیشه ترک کنید. در برهه ای از زمان ، آنها باید مسئولیت انرژی ، زندگی و احساسات خود را بپذیرند.

 
4- اظهارات مثبت را در حضور آنها تکرار کنید

تأییدهایی مانند "من  ، پر جنب و جوش و مثبت هستم" یا "هیچ چیز خارج از خودم نمی تواند مرا به سمت احساسات منفی بیاورد" وقتی در محاصره خون آشام انرژی باشید واقعاً می تواند به شما کمک کند. وقتی دیگران می خواهند شما را پایین بکشند ، به سادگی با داشتن آن انرژی مثبت روحیه شما را بالا می برد.

 

5. چنان بدرخشید که انرژی منفی آنها سنگینی نکند

در حالی که خون آشام ها برای گرفتن انرژی دیگران زندگی می کنند ، همه آنها متوجه عملکرد خود نیستند. بعضی از آنها ممکن است فقط به عشق و حمایت احتیاج داشته باشند و از سر ناامیدی یا عصبانیت به دیگران حمله کرده باشند. 

"برخی از مردم بیش از حد منزجر کننده هستند. دیگران دوستانه و جذاب هستند. به عنوان مثال ، شما در یک مهمانی هستید که با یک فرد کاملاً خوب صحبت می کنید ، یا در مورد همكاری كه در مورد چگونگی جدا شدن از دوست پسرش برای دهمین بار صحبت می کند. اما ناگهان حالت تهوع یا ضعف پیدا می کنید.چطور؟ سرانجام ، او احساس بهتری دارد ، اما شما هزینه کرده اید. نتیجه نهایی این است که در سطح انرژی این افراد انرژی شما را  می مکند. "

 

برای مقابله با این مسئله ، به یاد داشته باشید که برخی از افرادی که با آنها روبرو می شوید روزهای بدی را پشت سر گذاشته اند. این از آنها یک فرد بدخواه و منفی که هدفش در زندگی فقط تخریب دیگران است ساخته است. همه ما می توانیم به دیگران کمک کنیم ، پس چرا به جای اینکه به طور خودکار به عنوان یک فرد منفی برچسب گذاری کنیم ، سعی در درک وضعیت آنها و حمایت از آنها نداریم؟

 

6. تلاش برای کمک به آنها

همانطور که قبلاً گفتیم ، خون آشام انرژی در مسیر خود کمی گم شده اند و ممکن است برای بازگشت به مسیر قبلی به کمک نیاز داشته باشند. هر کاری می توانید انجام دهید تا به آنها کمک کنید ، این کار را انجام دهید ، خواه این بدان معناست که به آنها گوش فرا دهید ، پیشنهاد می کنید برای برخی از مسئولیت های خود برای مدت کوتاهی کمک کنید یا اینکه آنها را به حرفه ای ارجاع دهید که بتواند بهتر به آنها خدمت کند.

همه ما یک خانواده بزرگ هستیم و وظیفه داریم در دوران سخت به یکدیگر کمک کنیم. خون آشام انرژی فقط افرادی مثل من و شما هستند که فقط به کمی راهنمایی اضافی احتیاج دارند.

 

7. چگونه پس از مواجه شدن با یک خون آشام انرژی پاکسازی کنیم ؟

پس از مواجه شدن با یک خون آشام انرژی ، انرژی و پاک سازی انرژی خود را فراموش نکنید. چطور این کار را بکنیم؟ خوب ، برای مبتدیان ، اطمینان حاصل کنید که مراقبه می کنید و از جهان می خواهید انرژی شفابخشی پس از برخورد داشته باشید. در مرحله بعد ، می توانید مقداری مریم گلی یا بخور مورد علاقه خود را بسوزانید تا هوا را پاک کرده و انرژی خود و اتاقی را که در آن قرار دارید ، خوشبو کند. مقداری نور آفتاب بگیرید ، یک رژیم غذایی سبک و سالم بخورید ، با نمک اپسوم استحمام کنید و از همه مهمتر ، هر روز عشق به خود را تمرین کنید.

 

8.انرژی خود را بالا نگه دارید

همانطور که قبلاً صحبت کردیم ، شما باید سطح انرژی خود را بالا نگه دارید تا از تلاش خون آشام انرژی برای دزدی انرژی جلوگیری کنید. برای این کار با تمرین مراقبت از خود و عشق به خود از سلامت روحی ، جسمی و عاطفی خود مراقبت کنید. مدیتیشن کنید ، ورزش کنید ، غذای سالم بخورید ، روابط خود را پرورش دهید ، به اندازه کافی نور خورشید داشته باشید و استراحت کنید و استرس های غیر ضروری را از زندگی خود حذف کنید.


9. سعی کنید قربانی دلسوزی آنها نشوید

خون آشام انرژی خواهان توجه و شناخت هستند ، اما در دام آنها قرار نگیرید. آنها افراد همدل را شکار می کنند زیرا می دانند که همدلی ها اهداف ساده ای هستند ، اما شما نباید برای آنها دلسوز شوید. آنها واقعیت خود را انتخاب کرده اند. اگر آنها سعی می کنند شما را با ترحم به سمت خود بکشند ، یا دور شوید ، موضوع را تغییر دهید یا با صداقت در مورد شرایط پاسخ دهید. لازم نیست در قبال خوشبختی هرکسی احساس مسئولیت کنید - یک زندگی خوب با افکار مثبت آغاز می شود ، که آنها باید یاد بگیرند چگونه خودشان داشته باشند.

 

10. رژیم غذایی سالم داشته باشید

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از سطح انرژی شما تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن و ذهن است. برای داشتن سلامت مطلوب جسمی و روحی ، از غذاهای کامل ، رژیم های گیاهی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که با کالری کافی بدن خود را تأمین می کنید تا در طول روز شما را حفظ کند.

در حالی که خون آشام انرژی از کسانی که دارای سطح انرژی بالایی هستند تغذیه می شوند ، داشتن انرژی کم نیز به درد شما نمی خورد. آنها می خواهند شما انرژی کمتری داشته باشید . برای اینکه بهترین زندگی خود را داشته باشید ، از سلامتی و رژیم خود مراقبت کنید ، زیرا این امر به شما کمک می کند برای برخورد با کسانی که فقط می خواهند انرژی شما را از بین ببرند ، بهتر تجهیز می شوید.


11. زمان زیادی را برای شارژ مجدد خود اختصاص دهید

سرانجام ، فراموش نکنید که زمانی را با خود تنها بگذرانید ، فقط خود را از انرژی منفی پاک می کنید . گذراندن وقت با خون آشام انرژی پس از مدتی واقعاً طاقت فرسا می شود و متأسفانه بسیاری از آنها در میان ما هستند. هر روز برای مدیتیشن ، تمرین یوگا ، ورزش ، گوش دادن به موسیقی ، آشپزی یا پخت غذا ، کار در باغ یا هر چیزی که به شما کمک می کند انرژی خود را بازیابی کنید وقت بگذارید.

 

مهم نیست که برای جلوگیری از خون آشام انرژی چه کاری انجام می دهید ، به یاد داشته باشید که همه آنها قصد سو ندارند. برخی از آنها به سادگی به کمک نیاز دارند تا بتوانند دوباره روی پاهای خود بایستند ، بنابراین اگر می بینید شخصی در تلاش است ،  دست کمک بسوی او دراز کنید. آنها ممکن است شخص دیگری نداشته باشند که از آنها حمایت کند و اگر همه ما به یکدیگر کمک کنیم ، به جای افرادی که تلاش می کنند قدرت را از یکدیگر بگیرند ، یک سیاره با افراد توانمند خواهیم داشت

 

بهترین راه برای جلوگیری از اثرات خون آشام انرژی چیست؟

حمام نمک

البته ، بهترین راه برای جلوگیری از اثرات خون آشام انرژی این است که سعی کنید چنین افرادی را از زندگی خود کنار بگذارید یا حداقل تماس با آنها را به حداقل برسانید. با این حال ، گاهی اوقات این امکان پذیر نیست. پس از همه ، متأسفانه ، یک خون آشام انرژی می تواند بستگان نزدیک یا رئیس ما در محل کار باشد ، که برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین ، مفید است که بدانیم چگونه می توانیم از ارتباط با شخصی که انرژی ما را گرفته است خودداری کنیم.


از نظر متخصصان انرژی انسانی ، نمک معمولی می تواند ساده ترین و موثرترین درمان باشد. وی قادر است هرگونه تأثیر انرژی را خنثی کرده و کل بدن را پاکسازی کند. به عنوان مثال ، پس از تعامل با خون آشام انرژی ، شستن دست ها یا حمام نمک مفید خواهد بود. این به شما کمک می کند تا نه تنها آرام باشید ، بلکه نشاط و شادابی خود را نیز بازیابی کنید. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید