15 خوراکی برای افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

مطمئناً بارها و بارها کلمه عجیب و غریب aphrodisiacs را شنیده اید. چه مفهومی داره؟ با این نام گروهی از محصولات درک می شود که می توانند بر تواناییهای جنسی و افزایش میل جنسی  فرد تأثیر بگذارند. و آنها به احترام الهه شور و عشق آفرودیت نامی غیرمعمول دریافت کردند.

برای مدت طولانی ، مردم محصولات آفرودیزاسیون را فقط به آنهایی که از نظر ظاهری شبیه به دستگاه تناسلی انسان بودند ، نسبت می دادند. علاوه بر این ، خود دستگاه تناسلی شامل دستگاه تناسلی خطرناک ترین و تهاجمی ترین حیوانات بود.

اما علم دریافته است که برای افزایش میل جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی ، لازم نیست به دنبال محصولات عجیب و غریب باشید. نکته اصلی این است که غذاها حاوی سلنیوم ، روی ، ویتامین ها ، اسیدهای چرب و پروتئین ها یا محصولات افزایش میل جنسی( محصولات آفرودیزاک) را می توانید در یخچال پیدا کنید.


1. خواص توت فرنگی در افزایش میل جنسی

این توت معطر حاوی مقدار زیادی روی یا زینک است که باعث افزایش سطح تستوسترون هورمون جنسی می شود. مصرف روزانه 100-200 گرم توت فرنگی مفید است ،  بنابر این خوردن توت رنگی تازه در تابستان ، و بستنی توت رنگی در زمستان به افزایش میل جنسی کمک می کند. البته  خواص توت رنگی تازه و یخ زده  مساوی نخواهد بود.

 

2.خواص  آووکادو در افزایش میل جنسی

آووکادو حاوی فیتواسترون است که باعث تحریک میل و افزایش فعالیت جنسی می شود. غنای پتاسیم و پروتئین آووکادو نسبت به محصولات گوشتی پایین نیست. اما برخلاف گوشت ، آووکادو سریعتر هضم می شود. یک آووکادو آبدار برای میان وعده در رختخواب مناسب است. همچنین خوردن این میوه به عنوان بخشی از سالاد با صدف یا میگو مفید است.

 

3. خواص خرما در افزایش میل جنسی

خرما از زمان مصر باستان به دلیل اثر معجزه آسا شناخته شده است. خرما خون را به خوبی تمیز می کند و تولید اسپرم را افزایش می دهند. خرما همچنین برای کسانی که برای رابطه جنسی طولانی برنامه ریزی کرده اند مفید خواهد بود ، زیرا حاوی مقدار زیادی گلوکز است.


4. خواص عسل در افزایش میل جنسی

عسل خوشمزه ترین و شیرین ترین محصولات آفرودیزاسیون است. و به درستی می توان عسل را بهبود دهنده انرژی جنسی نامید . تعداد زیادی از مواد مغذی موجود در عسل ، به سرعت و به طور مؤثر انرژی جنسی را بازیابی می کنند. خوردن عسل به مقدار کم روزانه بسیار مفید است - یک قاشق غذا خوری با معده خالی بخورید.

 

5- خواص آجیل در  افزایش میل جنسی

آجیل و دانه ها نیز محصولات آفرودیزاسیون طبیعی بسیار خوبی هستند. از آنجا که از زمان های بسیار قدیم در هند برای بهبود رابطه جنسی  از دانه کنجد سرخ شده مخلوط شده با عسل که تأثیر مثبتی بر میل جنسی داشت ، استاده می کردند. حلوا ی تهیه شده از کنجد و عسل نیز باعث افزایش میل جنسی می شود.

همه آجیل ها باعث افزایش میل جنسی می شوند و بر رابطه جنسی تأثیر می گذارند. به خصوص گردو ، آجیل کاج و بادام قابل توجه است. مغزهای گردو را می توان به طور جداگانه یا همراه با عسل مصرف کرد و نوشیدنی را می توان از آجیل کاج تهیه کرد. آجیل را خرد کنید ، آب جوش را بریزید و مدتی صبر کنید. عسل یا شکر را به مزه اضافه کنید.

 

6. خواص شکلات در افزایش میل جنسی

 مشخص است که شکلات باعث بهبود خلق و خو و انرژی می شود به خصوص برای خانم ها. شکلات تولید هورمون لذت - سروتونین را تحریک می کند و فرد را به سرخوشی و عشق سوق می دهد.

50-40 گرم شکلات در روز به افزایش فعالیت جنسی و بهبود روحیه شما کمک می کند . در زمان رابطه شکلات را فراموش نکنید ، لیوان شکلات گرم  را به محبوب خود پیشنهاد دهید. شکلات  همیشه رابطه را بسیار هیجان انگیز تر و لذت بخش تر می کند. 


7. خواص کرفس در افزایش میل جنسی

کرفس زمانی یک عنصر جدایی ناپذیر در سالادهای مورد علاقه مارکی دو پمپادور بود و هیچ کس دیگری مانند او از لذت های نفسانی خبر نداشت. کرفس سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، پتاسیم و فسفر است.


8. خواص زنجبیل در افزایش میل جنسی

زنجبیل به هضم غذا کمک می کند ، گردش خون را تحریک می کند و از  بافت های دستگاه تناسلی پشتیبانی می کند. هم برای آقایان مفید است (قدرت را تقویت می کند) و هم برای خانم ها (باعث بهبود گردش خون در اندام های لگن) می شود.

شما می توانید زنجبیل را به صورت زیر مصرف کنید:

اضافه کردن زنجبیل به چای. پودر زنجبیل را با عسل مخلوط کرده و با چای بنوشید. چنین نوشیدنی دارای خاصیت مقوی عالی است.
نوشیدنی زنجبیل: 1 قاشق چایخوری زنجبیل خشک را در یک لیوان آب جوش دم کنید.
تنتور زنجبیل: 100 گرم ریشه زنجبیل را در 300 گرم الکل بریزید. بگذارید 2 هفته در یک مکان تاریک بماند. هر شب 10 قطره از تنتور مصرف کنید.


9. خواص روغن زیتون در افزایش میل جنسی 

روغن زیتون حاوی مقدار زیادی ویتامین E است که بر عملکرد دستگاه تناسلی تأثیر می گذارد. برای آقایان خوب است که روزانه 2-3 قاشق غذاخوری روغن زیتون مصرف کنند (می توان چاشنی سالاد کرد ) ، روغن زیتون  به بهبود نعوظ کمک می کند .

 

10. خواص تخم مرغ در افزایش میل جنسی

نکته این است که هیچ محصول دیگری مانند تخم مرغ نمی تواند به سرعت بدن مرد را با ذخایر لازم پروتئین ، ویتامین های A و B1 دوباره پر کند. و بدن دوباره برای شاهکار آماده شود.


11. خواص سیر در افزایش میل جنسی

متأسفانه ، تصور اینکه چگونه پس از مصرف سیر ، می توانید به یک رابطه عاشقانه بروید ، دشوار است ، اما ، با این وجود ، سیر تازه بخاطر  آلیسین موجود در آن باعث افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی شده و بر تحریک تأثیر می گذارد .

 

12. خواص غذاهای دریایی در افزایش میل جنسی

غذاهای دریایی حاوی مقدار زیادی پروتئین ، ید و به راحتی قابل هضم هستند. از بین تمام غذاهای دریایی ، خاویار و صدف را می توان بهترین محصولات آفرودیزاسیون نامید. خاویار سرشار از پروتئین های مختلف و اسید فولیک است ، که برای بدن یک زن ضروری است ، به خصوص اگر قصد بارداری داشته باشد.

صدف همچنین حاوی هورمون دوپامین است که میل جنسی را تحریک می کند . روی یا زینک ، که سطح تستوسترون و آهن را افزایش می دهد ، که عامل اشباع بافت های بدن با اکسیژن است.

 

13. خواص گوشت در افزایش میل جنسی 

به طرز عجیبی ، گوشت نیز به ویژه برای آقایان یک ماده فوق العاده مناسب است. بله ، ما موافقیم که مقدار زیادی گوشت معده را بیش از حد سنگین می کند ، همه خون به سمت اندام های هضم کننده می رود و بنابراین ، پس از چنین وعده غذایی بعید است که به سمت رابطه جنسی بروید. با این حال ، مقدار متوسطی از غذاهای گوشتی ، قدرت یک مرد را افزایش می دهد.

 

گوشت شامل گوشت گاو ، مرغ ، بوقلمون و گوسفند است. گوشت اردک را باید با دقت و در مقادیر اندک مصرف کرد ، زیرا این غذا بسیار چرب است و حاوی مقادیر زیادی کلسترول است.

 

همچنین باید در نظر داشت که فواید گوشت بستگی به روش تهیه آن دارد. به عنوان مثال ، گوشت جوشانده و پخته شده به بهترین وجه جذب بدن می شود و بر این اساس ، عملکرد ناحیه تناسلی را بهبود می بخشد. و شما باید از گوشت سرخ شده و دودی خودداری کنید . به هر حال ، فراموش نکنید که از سبزیجات به عنوان یک غذای جانبی برای گوشت استفاده کنید - آنها سرشار از ویتامین هستند و باعث تحریک عملکرد غدد جنسی ، افزایش قدرت می شوند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید