خطر یائسگی زودرس چیست

خطر یائسگی زودرس چیست
بیماری هایی که زنان را در یائسگی زودرس بعد از 20 سال تهدید می کند، کدام است؟
اگر یائسگی زودرس فرا رسیده است ، پس باید برای آزمایشات جدی آماده شوید و بیماری را در نطفه خفه کنید.
خطر یائسگی زودرس چیست تا از قبل برنامه ریزی شود. آیا باید برای مشکلات بهداشتی آماده شوم؟ کارمندان یک دانشگاه در کوئینزلند (استرالیا) متعهد شدند که این موضوع دشوار را درک کنند.
 
دانشمندان در تحقیقات خود 5107 زن را استخدام کرده اند و بیش از 20 سال است که آنها را بررسی می کنند. در ابتدای آزمایش ، در سال 1996 ، جوانترین شرکت کننده 45 ساله بود و بزرگترین فرد 50 ساله بود. یائسگی زودرس در 119 زن ثبت شد.
 
هر سه سال ، داوطلبان پرسشنامه هایی را تهیه می کردند که در مورد آنها درباره سلامتی خود صحبت می کردند. برای دانشمندان مهم بود که بدانند آیا یائسگی زودرس با بیماریهای رایج افراد در سن بالغ و پیری همراه است (فشار خون بالا ، دیابت ، سکته مغزی ، آسم ، پوکی استخوان ، آرتروز ، کلسترول بالا ، بیماری انسدادی ریوی ، افسردگی و سرطان).
 
محققان دریافتند که 71 درصد از شرکت کنندگان در این آزمایش تا سن 60 سالگی دارای دو یا چند بیماری از این لیست بودند. نکته قابل توجه این است که همه این زنان یائسگی زودرس داشتند.
 
" گیتا میسرا " ، نویسنده مطالعه گفت: "وقتی یائسگی قبل از 40 سالگی رخ می دهد ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروق خونی ، دیابت ، سکته مغزی ، آسم و سرطان پستان بیشتر است. "
 
دانشمندان همچنین بر این باورند که زنانی که یائسگی زودرس آنها تنظیم شده است ، خطر ابتلا به بیماری را دارند.(زنانی که به عللی تخمدان ها را برداشته اند)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید