حقایق رایج در مورد زنان و زایمان سزارین

حقایق رایج در مورد زنان و زایمان سزارین
سزارین از دیرباز عادی بوده است ، اما هنوز اسطوره های زیادی در مورد این عمل وجود دارد. بعضی از خانم ها با اعتقاد به وحشت های مختلف می ترسند از این طریق فرزندان به دنیا بیاورند. سوال اغلب زنان این است که آیا ارزش ریسک دارد؟
 
در عمل زایمان برای مدت طولانی از سزارین استفاده شده است. این عملیات توانسته تصورات غلط کافی را به دست آورد که ما سعی خواهیم کرد از بین ببریم.
 
متخصص زنان و زایمان در مورد شایع ترین تصورات غلط در باره سزارین صحبت کرد.تمایل یا عدم تمایل زن در زایمان ، معیار اصلی استفاده از سزارین نیست.
 
یک تصور غلط رایج.
در زایمان غیر طبیعی ، جدا شدن جفت ، پرولاپس بند ناف ، برداشت مایعات آمنیوتیک و عدم نتیجه تحریک زایمان و همچنین ضعف ضربان قلب جنین و وضعیتی که پارگی رحم را تهدید می کند - نشانه هایی برای سزارین است. به اینها موقعیت نادرست جنین ، لگن باریک مادر ، عدم تطابق عوامل روتوس مادر و جنین و برخی بیماری های زن باردار اضافه می شود. تعدادی از دلایل منع مصرف این عمل نیز وجود دارد. تمایل یا عدم تمایل شما در اینجا هیچ اهمیتی ندارد.
 
تصور غلط کودک متولد شده در نتیجه عمل سزارین ضعیف تر از کودکی است که به طور طبیعی متولد می شود .
این تصور غلط مبتنی بر این واقعیت است که غالباً عملیاتهایی برای نجات کودکی که در حال حاضر ضعیف است ، انجام می شود و بهبودی او زمان بیشتری می برد. اسطوره در مورد ضعف ایمنی و افت شدید فشار که باعث سلامتی کودک می شود ، توجیه پذیر نیست. همچنین دلیلی برای ترس از شیردهی مادران وجود ندارد. شیر به موقع ظاهر می شود.
 
عدم امکان تحمل متعاقب و زایمان طبیعی به دلیل مداخله جراحی در یکپارچگی رحم ، و همچنین یک زخم درشت غیرقابل تحمل بر روی شکم.
اینها همچنین داستانهای ترسناکی هستند که زنان یکدیگر را می ترسانند. جای زخم مناسب که بر روی دیواره رحم بهبود یافته باشد ، در تحمل طبیعی نوزادان آینده اختلال ایجاد نمی کند. و اگر هیچ دلیلی برای عمل جراحی وجود نداشته باشد ، تولد بعدی به طور طبیعی صورت می گیرد. برش کوچک در قسمت زیر شکم ، که از طریق آن عمل سزارین برنامه ریزی شده و به موقع انجام می شود ، چنین اثری قابل توجه را به جای نمی گذارد. بنابراین دلیلی برای نگرانی از نقض زیبایی طبیعی وجود ندارد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید