مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید

همه دوست دارند که مژه‌های بلندتر و پرتر داشته باشند؛ با داشتن مژه های بلند و پرپشت دیگر نیازی به آرایش چشم نداریم .برای این منظور و رسیدن به این هدف به مدت ۲ تا ۳ هفته  یکی از روش‌ها ی این پست را استفاده کنید تا طول، حجم و رنگ مژه‌ هایتان تغییر کند و به اندازه دلخواه برسد.

پرپشت کردن مژه‌ها با روغن بادام، زیتون و نارگیل
برای داشتن مژه هایی پر پشت و بلند روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل را با هم مخلوط نموده و با استفاده از برس ریمل تمیز مژه‌ها را آغشته کنید. از ریشه شروع تا نوک مژه را با این مخلوط ماساژ بدهید ، این کار را ۴ تا ۵ بار قبل از خواب تکرار نمایید.(سیارک)  

روغن بادام غنی از ویتامین های A،B و E می باشد و باعث تقویت مژه‌ ها می‌گردد . روغن نارگیل، باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه‌ها و روغن زیتون، که غنی از ویتامین E و اسیداولیک است باعث پرپشت شدن مژه ها می شود.

پرپشت کردن مژه‌ها با کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا
کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط نموده و با کمک گوش پاک کن  مژه‌ها را ماساژ بدهید . ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه‌ها و آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه‌ها می گردد.

پرپشت کردن مژه‌ها با وازلین
وازلین را به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه به مژه‌ها بکشید. رطوبت وازلین باعث می‌گردد تا پوسته‌های روی پلک‌ها کم و باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه‌ها گردد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید